Wjekw-archief 2

Waar halen ze toch dat lef vandaan?!

Is toch leuk! Gewoon zeggen tegen mensen hoor en schijt dat het soms raar wordt gevonden.

1 like

Waar moeten we die gehaktbal van een heuvel afrollen?

2 likes

Super leuk juist! Zou gewoon net zo enthousiast zijn als je wilt zijn hoor!

1 like

Wajooo al 10.000 posts hier!

5 likes

Gefeliciteerd! :balloon::tada:

Is dit forum niet veel actiever dan WTF? Of heb ik het foutttttttttttttt

2 likes

Hoe dan? :joy:

Ik zit er heel erg over na te denken om een pre-master te volgen. Alleen ik werk nu 36 uur. Wordt het teveel om daarnaast voor een jaar een fulltime pre master te volgen? Heeft iemand dit ooit gedaan of heeft iemand tips?

Ik had mijn shirt vanochtend verkeerd om aan hahaha goedzo August.

6 likes

Vandaag een tuinbroek dragen of een streepjesssss flared jeansss. Ik kan niet kiezen. :stuck_out_tongue:

Haha droom ik ook nog regelmatig, of dat ik nog een vak moet afsluiten. Mijn vader droomt dit overigens nog steeds weleens haha, dat hij wel al zijn huidige baan heeft maar nog even zijn scriptie af moet maken.

4 likes

Ik heb sinds mijn vakantie steeds zin in breakfast pancakes. Wat een luxeprobleem :joy:

1 like

Ik heb versgeplukte aardbeien uit Duitsland gekregen, maar ze zijn helemaal niet zo lekker als Nederlandse. Smaken een beetje naar watermeloen.
Had laatst in Italie aardbeien gekocht en die waren ook al niet lekker. Hard en geen smaak.

Mijn kat zat vanochtend om 5 uur voor mn raam te miauwen omdat meneer het zat was buiten. Ik negeer het altijd want ik wil dat hij denkt dat het niet effectief is, maar hij heeft t een flink half uur volgehouden. Ben daarna natuurlijk niet meer in slaap gekomen.

2 likes

Ik ook, terwijl ik een redelijk cijfer had gehaald voor mijn doen. En dan ook echt op onlogische locaties bijvoorbeeld aan de uni waar ik studeerde en de persoon en de toezichthouder was een hoogleraar kunstgeschiedenis???

Mijn ervaring is dat 36 uur werken én een pre-master echt niet gaat lukken. Sowieso al niet gezien de lessen, maar ook omdat je veel tijd kwijt bent aan opdrachten etc. Ernaast werken kan wel, maar zeker geen 36 uur…

Ja op zich is het ook maar voor een jaartje en ik kan eventueel ook een dag minder werken… ik ga er nu nog even serieuzer over nadenken. Thanks voor je reactie :smiley:

Ik moet vandaag:

• iets kopiëren op mn werk (hier moet ik wel gedoucht zijn)
  • sporten (skip ik snel)
  • boodschappen doen (0 zin in)
  • huis schoonmaken (als ik moe ben skip ik dit ook)
  • iets bakken (hekel aan)

Maar ik heb geen idee in welke volgorde dit slim is en dat ik het ook werkelijk allemaal doe…

Hoeveel uren denk jij dat je ernaast zou kunnen werken?