Wjekw-archief 2

Ik vind dat ook een heel mooi beroep! Ken dan wel niemand persoonlijk die het doet maar als ik die timmermannen/bouwvakkers altijd zo hard aan het werk zie bij mij in de buurt. Ze zijn nu het 1 en ander aan het renoveren/verbouwen. En hoe snel dat gaat, hoe mooi het wordt en hoe zwaar werk het ook is. Echt respect voor. En ook gewoon ideaal iemand die goed kan klussen.

3 likes

@Vlaai @Solee ben toch gaan fietsen! Om 8 was het ineens droog, heerlak!!

2 likes

Ik had gehoopt op een zonnige dag maar helaas regent het :frowning:

Ik heb nog geen 50 Posts, maar kan nog steeds in alle topics. Ging dat niet vandaag in?

1 like

M’n vriend ging al vroeg weg en ik geniet echt even van lekker alleen liggen in bed op zondagochtend. Dan heb ik altijd ook rust om te reflecteren op m’n leven :joy:

3 likes

Wat heftig, is heel goed voor te stellen, sterkte!

1 like

Ik wilde hier in een openbaar ‘blokpunt’ gaan studeren voor mijn examen.
Vandaag ging het open om 09:00. Ik kom om 09:30 aan, ZIT ALLES AL VOL?!

Mensen ga uitslapen ofzo :rage:

1 like

Ik voel je pijn. Heb dan ook zo’n irrationele hekel aan die mensen opeens.

1 like

Ik vind de combinatie ‘jongen en meisje’ eigenlijk soms zo raar omdat meisje een verkleinwoord is en jongen niet. Maar meid klinkt ook weer zo boers. En als ‘het meisje’ in de context ouder is dan de jongen vind ik het al helemaal niet kloppen. :’)

4 likes

Ik ga vanmiddag zelf high tea maken met een vriendin. Ofja gewoon vreetfestijn dus :joy:
Nog iemand lekkere suggesties om te maken??

1 like

Ik ga zo een half uur rijden om het Beyoncé shirt van Weekday te kopen. Zo triest, ik lijk ineens getransformeerd in een fangirl. Hopelijk is dat na volgende week weer wat minder.

3 likes

Is dat niet omdat het zondagochtend is? :stuck_out_tongue: Wellicht kijken er dan vaker oudere mensen? Geen idee hoor

Wat ik echt super lekker vind zijn kastanjechampnignons gevuld met kruidenroomkaas en dan een dun laagje bacon erom heen en in de oven. Als ik dat maak is het altijd binnen no time op. :speak_no_evil:

5 likes

Die excellent brownies van de AH, super lekker en makkelijk!

1 like

Heeft iemand een zalando kortingscode nodig? 25 euro bij besteding vanaf 125, tm 12 juni geldig. Stuur maar een pb als je interesse hebt!

Edit: Al vergeven!

1 like

:disappointed: sterkte

1 like

Nou dit moet goedkomen hoor, we gaan wss ook zelf eisalade maken met stokbroodjes of zo. Ooh en misschien mini appelflapjes ofzo, als we dan toch bladerdeeghapjes doen :heart:

1 like

Wat rot dat vriendschappen daardoor oppervlakkig blijven. Hoop dat je toch kunt genieten van kleine fijne momenten. Fijn dat revalideren helpt bij je gezondheid. Als je er eens over wilt praten kun je me altijd een bericht sturen.

Wat gezellig! Veel plezier :slight_smile:

1 like

Ik heb 2 blousjes en 1 jurkje en ik vind dat het ruim valt.