Wjekw-archief 2

Wtf, echt super onbeschoft en ‘ouderwets’. Eet al het stokbrood maar voor hun neus weg.

Ik moet eigenlijk nog douchen, maar heb zo geen zin… morgenochtend maar dan (en dan niet meer uitstellen)

1 like

Ik heb vandaag echt zulke leuke hoeden gekocht op een rommelmarkt. Mijn eerste hoeden,3 euro per stuk én het ging naar een goed doel.
All in all a good day.

6 likes

Uitvaart van een klasgenootje van mij is vandaag geweest en ondanks dat ik er niet bij kon zijn, voelt het zo bizar raar. Komt dichtbij dan opeens.

2 likes

Wow heftig. Gelukkig dat hij er niet verder op reageerde en goed dat je er wat van hebt gezegd! Hoe reageerden andere mensen in de coupé hierop?

1 like

Ik heb vandaag een nieuwe broek en een hoed gekocht en thuis heb ik het nog eens aangepast met een witte blouse en ik ben helemaal verliefd ofzo, kijk die foto van mijn outfit best vaak terug en ik ben zo tevreden met mn aankopen. Was samen ook maar 9 eu :sunglasses:

4 likes

Er is een fout feest van een voetbalvereniging bezig vlakbij mijn flat, precies aan de kant van de slaapkamer. Om een beeld te geven hoe fout: ik hoor nu ‘‘hup hup 4 handen in de lucht, 1, 2, 3, 4’’.
Dat wordt lekker slapen vannacht :frowning:.

3 likes

Jaaaa dit vind ik echt super lief en leuk! Laat maar weten tegen die tijd.

1 like

Ik ben zelf uitgestapt toen hij dat niet deed.

Maar idd, hij had me ook zo kunnen slaan ja. Heb het er in dit geval wel voor over eigenlijk, waarom zou ik zo over mezelf heen laten lopen? Mag er misschien uitzien als een zwak en simpel meisje maar dat betekent niet dat je maar ongegeneerd tegen me mag kankeren en dreigen? Doeiii :’)

6 likes

Er zat nog 1 iemand anders in en die is weggegaan zodra die gast begon te dreigen.

Ben inmiddels wel een beetje afgekoeld gelukkig.

Sterkte <3

1 like

Mijn achterburen hebben een vuurkorf aan en zijn nu naar binnen gegaan. Superfijn, nu kan ik boven de ramen niet opendoen omdat alles dan meteen naar vuur ruikt :frowning:

Dat is toch ook gewoon hoe het hoort? Ik heb niks met religie, maar ik vind het niet meer dan normaal om daar rekening mee te houden. Ik zie dingen als moslim of vegetarisch zijn hetzelfde als een speciaal dieet hebben: daar houd je rekening mee. Iemand die allergisch is voor pinda’s geef je ook geen broodje pindakaas. Wij hebben speciaal een kleine barbecue voor moslimvrienden waar nooit varkensvlees op is bereid. En halen dan ook halal-vlees. Respectloos om het anders te doen.

16 likes

Wat kut :disappointed: knuffel!

1 like

Wow heftig! Knap dat je dat zo durfde

1 like

Ik moet daar te hard om lachen. We doen nog regelmatig die scène met de geluidsdichte deur na. Of de instant replay :cool:

1 like

Ja! Wel lingerie foto’s though, super mooi geworden

Hahahahha nee ik ga stuk, ook om hoe specifiek die afstanden zijn

250 betaald voor zeven foto’s en een shoot van anderhalf uur ongeveer. Ik heb het in een studio gedaan maar bijvoorbeeld ook met een sluier vanuit het plafond en naast een luxaflex. Bed was ook tof geweest. Er waren ook foto’s op een stoel maar die waren verschrikkelijk.

1 like

Challenge:
Probeer op basis van deze gegevens haar exacte locatie te achterhalen :joy:

12 likes