Wow ik lees net dat Anthony Bourdain overleden is . Hij werd blijkbaar gevonden in zijn hotelkamer in Frankrijk, waar hij was om een nieuwe show op te nemen. Erg sneu voor hem en zijn familie.
Ik snap je. Hoe was je verjaardag?
Ik heb een vraag. WAAROM SCHRIJFT IKEA ALLE PRODUCTNAMEN IN HOOFDLETTERS? Love IKEA maar heb steeda het gevoel dat er tegen me geschreeuwd wordt.
Oh ja love it . Tot nu toe kon wat mij betreft geen enkele ander reis/food programma matchen aan de zijne.
Jaa ik ga het inderdaad doneren
Ik googlede Alan Rickman en dacht bij het bekijken van deze site, goh wat een rare filmmaker
Die hebben pas volgende week plek ️ En als ik iets wil moet het nu
zit te denken aan kinki kappers
Same… nog even doorbijten!
Ik moet nog wel een maand… maar dan hopelijk wel afgestudeerd
Jij?
Noooooooooooooooooooooooooo, mijn lievelings
Ik ben iets aan het schrijven en ik vind het echt zo goed! Even een trots-op-mezelf moment, mag ook wel eens he
Ah shit dit is niet leuk om te lezen! Ik heb een boek van hem, is wel leuk om te lezen. Over zijn ruige avonturen achter de schermen in restaurants in de tijd dat ie begon.
Ik dacht dat ze dat gewoon hier gezegd had? Aiii nu ben ik opeens bang dat ik iets verkeerds gezegd heb, dat was niet m’n bedoeling
Ik ook, met een thesis deadline en nog een paar herkansingen voor de boeg. Ben echt kapot, maar ik moet en zal afstuderen deze zomer!!
Even gevraagd aan die vriendin, ze zegt dat ze voorheen altijd naar Rob Peetoom ging en dat ze daar ook tevreden over was
nee klopt, maar ik dacht dan juist, het kost iets meer moeite maar het blijft er ook langer op zitten.
Wow ja ik zit in exact die situatie
Heel veel succes!!
Ik zou gaan en kijken of het bevalt. Als je leuke mensen leert kennen en het klikt, heb je een leuke avond en ben je blij dat je het niet hebt gemist. Klikt het niet, vind je het awkward, dan zeg je gauw gedag en zeg je dat je nog wat dingen te doen hebt en de volgende dag vroeg op moet en ga je lekker thuis chillen.
Blegh. Ik heb last van acne inversa (niet Googlen als je een zwakke maag hebt) en dat ging een half jaar lang ofzo best wel goed omdat ik speciaal spul heb om mee te douchen maar ik ben daar een beetje laks in geweest de laatste weken omdat ik geen ontstekingen meer had en nu komt het weer terug.
Heb mijn lesje nu wel geleerd, netjes met dat spul blijven douchen.
Baal wel nu want doet best wel veel pijn, maar ja eigen schuld.
Het enige wat helpt bij mij is de 5 mg, maar misschien kun je eerst wat lichtere proberen!