Wjekw-archief 2

Ik vind het leuk bedacht, maar zou zelf eerder een naam kiezen die geen vraagtekens oproept (uitspraak, betekenis). Omdat een ‘ingewikkelde’ naam minder snel blijft hangen denk ik. Ook omdat ik steeds zou moeten denken: hoe heet die blog ook weer?

Ik weet je voornaam niet, maar kun je daar niet iets mee, samen met het woord ‘analoog’ bijvoorbeeld? Maakt het ook persoonlijk :slight_smile:

2 likes

Spuug je bloed of hoest je het op? Wel echt rot voor je, beterschap! Hopelijk kunnen ze regelen dat je dit tentamen mag herkansen.

1 like

Ik hoop dat het niks ernstigs is en dat je toch nog mag herkansen!

1 like

Ja ik herken haar bijna niet terug! Ben ook echt niet enthousiast.

Dat klinkt naar! Je herkansing komt vast goed met een briefje van de dokter. Beterschap!

1 like

Klinkt dan wel positief! Thanks voor je antwoord

Macaroni met kaas? Risotto met ev. champignons apart? Raclette?

1 like

Lasagne en een losse salade.
Wraps, burgers, tortilla’s die iedereen zelf mag beleggen.

1 like

Jaa het is voor vanavond en ik ga idd wraps maken! Kan iedereen lekker zelf bepalen wat ze er op doen :drooling_face:

1 like

Hahaha lekker :yum:

1 like

Vind dat de beste optie! Iets met diafragma is anders ook wel tof!

1 like

haha ik heb deze vandaag gedownload voor in m’n sim haar huis

Kut mijn vriend leest niet op tijd mijn appjes, nu leest hij niet dat ik chocolade wil hebben. Hij is nu in de supermarkt namelijk.

1 like

Bel hem snel!

1 like

Ik heb best wel veel haaruitval en last van roos en als ik iets zwarts aan heb dan zie je dat op de schouders. Ik schaam me daar echt heel heel erg voor. Heeft iemand misschien een tip?

Haha ik vind dat zo raar want we bellen echt NOOIT. :rofl: Maar hij zou M&M’s meenemen, aanbieding, maar zijn op. Ik zie hem er ook wel voor aan dat hij uit zichzelf iets anders meeneemt want zo geweldig is hij wel. :heart:

3 likes

Omg jongens ik moest vandaag pleiten voor een oefenrechtbank en ik heb een cum laude certificaat ontvangen :scream: Ik zag het helemaal niet aankomen omdat het voor mijn gevoel ook weer niet zó goed ging, maar ik ben zo blij! Vooral omdat ik best veel tegenslagen heb gehad sinds ik ben gaan studeren, voelt het extra goed

47 likes

Anti-roos shampoo! En dan niet van andrelon of head and shoulders maar een goede van de kapper of de apotheek. Daar kunnen ze je ook echt passend advies en tips geven.

2 likes

Zit ik rustig mee te swingen met het wachtmuziekje, schrik me elke keer dood joh van die ‘er is nog één wachtende voor u’ :persevere:

Ik heb hier ook heel veel last van :frowning:️ Mijn dermatoloog heeft zowel een lotion die ik op mijn hoofdhuid moet inmasseren en een speciale shampoo (ketaconazol) voorgeschreven, maar ik heb nog steeds heel veel last ervan. Om de paar uur moet ik de roos uit mijn haar schudden (sorry tmi), maar voordat ik mijn medicijnen had was het nog erger. Als het aanhoudt is het misschien wel handig om naar de huisarts te gaan

2 likes