Dat idee heb ik inderdaad ook! En ik kan er ook niks meer mee doen😂 zelfs een staart word een ontplofte klittenbende
Haha dan is deze stoel echt perfect
Het Thoth tarot deck! Ik vind 'm niet heel prettig en moet ook eerlijk zeggen dat ik ze bijna niet gebruik en ook weinig gebruikt heb, ik zit wel te kijken naar het Shadowscape deck, die vind ik erg mooi.
Kapper gebeld: we kwamen uit op 5 juli. Beetje jammer dat ik niet eerder kon
Meteen maar nog een vraag😇 wat is een goede kapper in den haag
Wow, vijf dagen! Ik zou daar heel gelukkig mee zijn. En dan zou ik me ook gaan vervelen denk ik
Thoth ziet er inderdaad ook lastig uit. En Shadowscapes is ook prachtig inderdaad! Ik heb echt zin om ermee aan de slag te gaan
Nope, ik heb een lenovo maar ben inmiddels aan het zoeken naar een nieuwe want deze heb ik al 4x van frustratie richting de muur willen gooien haha :’)
Ja doen! Ik denk dat dat kortere heel mooi staat. Ik heb het wel eens afgeknipt tot mijn kaken en heb het daarna ook weer zo lang gehad als jij het nu hebt. Het komt echt wel weer terug
Een vriendin van mij zweert bij Toni & Guy, zijn volgens mij wel wat prijziger maar voor zo’n grote verandering zou ik wel naar een goede kapper gaan
Omg
Ik ben best in shock, was altijd een groot fan van al zijn programma’s, dat was vroeger de reden waarom ik een Netflix account had aangemaakt
@Olifantje95 misschien kan je wel wat haar doneren als er zo’n stuk afgaat! Ik vind het vaak wat verzorgder ogen als het wat korter is. Ook bij mijzelf, beste keuze uit m’n leven.
Ik heb al 3 keer in mijn leven mijn haar (waar ik zowat op kon zitten) afgeknipt tot mijn schouder en soms zelf boven mijn schouder en iedere keer kon ik het weer laten aangroeien. (Daar ben ik nu voor de 4e keer mee bezig.) Ik heb het vorig jaar afgeknipt en daar wel spijt van, maar als je altijd last van klitten hebt en er verder niks mee doet, zou ik er wel flink de schaar in zetten.
Omg wat
Yes, kaartjes voor Janelle Monae in Paradiso besteld. Zo blij mee!
Ik zou ook voor het kortere kapsel gaan, denk echt dat het mooi staat. En haar groeit altijd terug!
Pfff, ik was net zo goed bezig met gezond eten en (bijna) niet snacken, biedt een collega me een full size Magnum aan die ik niet kon afslaan.
Ik vind het zo moeilijk om studiemotivatie te blijven vinden… ben al heel lang bezig en nog lang geen zomervakantie