Ik luister naar hard rock hallelujah van Lordi en omg al die nostalgische gevoelens!!
Dit lied maakt me echt vrolijk haha.
Ik ben onderweg naar de kapper😨. Bedankt voor alle antwoorden!!
Als ik me niet zo fijn voel dan kijk ik dit filmpje, moet er telkens om lachen.
Ik zou gaan. Als je nu niet gaat, wordt het de volgende keer waarschijnlijk nog lastiger om te gaan want dan hebben zij ‘óók al de bbq gehad’… Het is in het begin misschien ongemakkelijk, maar wie weet wordt het wel heel leuk en krijg je er leukere buren voor terug!
Gefeliciteerd!
Omg ik wil echt terug beginnen met drummen
Is Brugge een leuke stad om een weekendje naar toe te gaan? Het lijkt me namelijk wel, maar ik hoor ook weer verhalen dat het zo toeristisch is dat er niets leuks meer aan is…
Onwijs herkenbaar! Ik heb hetzelfde gehad en ben met 22 jaar nog aangenomen bij de Jumbo
@monkeyslut ik gebruik gewoon die van kruidvat eigen merk (1,9 mg). Soms neem ik er wel 2. Ik ga er wel heel heftig van dromen maar het helpt wel om in slaap te komen
Zaterdag is in Haarlem shopping night, groot deel open tot laat! Hopelijk dan lekker gezellig in de stad en er zijn ook wat speciale dingen georganiseerd geloof ik.
ETA: Oeps spuit 11!
Shit ik heb afgelopen maandag een belangrijk tentamen gemaakt met hoge koorts. Voelde me zo ziek en rot, maar ik dacht ik moet het proberen en anders mag ik gelukkig nog herkansen. Ik heb het dus niet gehaald en toen bleek dat dit tentamen eigenlijk niet herkanst mag worden als je lager dan een bepaald cijfer hebt gehaald. Als ik niet gegaan was, had ik wel mogen herkansen. ik heb contact opgenomen met de studieadviseur en als ik een verklaring van de dokter heb mag ik het waarschijnlijk toch overdoen. Ik denk echt dat ik een longontsteking of infectie heb, ik spuug sinds gister ook bloed
ik kan zo terecht bij de avond huisarts en hoop echt dat zij een verklaring en medicijnen kan meegeven. Ik kan nu pas naar de dokter omdat ik deze week per se al m’n tentamens wilde proberen. Willen jullie voor me duimen dat het allemaal op z’n pootjes terechtkomt?
Ah wat lullig! Dan ben je ziek maar doe je toch de moeite en word je daarvoor juist bestraft. Super oneerlijk!
Heel veel beterschap gewenst en hopelijk mag je gewoon herkansen!
Ooh ik vind Atelogue leuk! Makkelijker uit te spreken als je niet weet waar het voor staat of uit welke woorden het is samen gesteld. En als iemand met een accent aigu in haar naam: zo vaak werkt dat niet op websites, echt vervelend!
Ik vind het leuk bedacht, maar zou zelf eerder een naam kiezen die geen vraagtekens oproept (uitspraak, betekenis). Omdat een ‘ingewikkelde’ naam minder snel blijft hangen denk ik. Ook omdat ik steeds zou moeten denken: hoe heet die blog ook weer?
Ik weet je voornaam niet, maar kun je daar niet iets mee, samen met het woord ‘analoog’ bijvoorbeeld? Maakt het ook persoonlijk
Spuug je bloed of hoest je het op? Wel echt rot voor je, beterschap! Hopelijk kunnen ze regelen dat je dit tentamen mag herkansen.
Ik hoop dat het niks ernstigs is en dat je toch nog mag herkansen!
Ja ik herken haar bijna niet terug! Ben ook echt niet enthousiast.
Dat klinkt naar! Je herkansing komt vast goed met een briefje van de dokter. Beterschap!