Wjekw-archief 2

Klinkt dan wel positief! Thanks voor je antwoord

Macaroni met kaas? Risotto met ev. champignons apart? Raclette?

1 like

Lasagne en een losse salade.
Wraps, burgers, tortilla’s die iedereen zelf mag beleggen.

1 like

Jaa het is voor vanavond en ik ga idd wraps maken! Kan iedereen lekker zelf bepalen wat ze er op doen :drooling_face:

1 like

Hahaha lekker :yum:

1 like

Vind dat de beste optie! Iets met diafragma is anders ook wel tof!

1 like

haha ik heb deze vandaag gedownload voor in m’n sim haar huis

Kut mijn vriend leest niet op tijd mijn appjes, nu leest hij niet dat ik chocolade wil hebben. Hij is nu in de supermarkt namelijk.

1 like

Bel hem snel!

1 like

Ik heb best wel veel haaruitval en last van roos en als ik iets zwarts aan heb dan zie je dat op de schouders. Ik schaam me daar echt heel heel erg voor. Heeft iemand misschien een tip?

Haha ik vind dat zo raar want we bellen echt NOOIT. :rofl: Maar hij zou M&M’s meenemen, aanbieding, maar zijn op. Ik zie hem er ook wel voor aan dat hij uit zichzelf iets anders meeneemt want zo geweldig is hij wel. :heart:

3 likes

Omg jongens ik moest vandaag pleiten voor een oefenrechtbank en ik heb een cum laude certificaat ontvangen :scream: Ik zag het helemaal niet aankomen omdat het voor mijn gevoel ook weer niet zó goed ging, maar ik ben zo blij! Vooral omdat ik best veel tegenslagen heb gehad sinds ik ben gaan studeren, voelt het extra goed

47 likes

Anti-roos shampoo! En dan niet van andrelon of head and shoulders maar een goede van de kapper of de apotheek. Daar kunnen ze je ook echt passend advies en tips geven.

2 likes

Zit ik rustig mee te swingen met het wachtmuziekje, schrik me elke keer dood joh van die ‘er is nog één wachtende voor u’ :persevere:

Ik heb hier ook heel veel last van :frowning:️ Mijn dermatoloog heeft zowel een lotion die ik op mijn hoofdhuid moet inmasseren en een speciale shampoo (ketaconazol) voorgeschreven, maar ik heb nog steeds heel veel last ervan. Om de paar uur moet ik de roos uit mijn haar schudden (sorry tmi), maar voordat ik mijn medicijnen had was het nog erger. Als het aanhoudt is het misschien wel handig om naar de huisarts te gaan

2 likes

Ik neem mijn woorden terug, hij heeft geen chocolade gekocht.

Nee grapje, hij is nog steeds geweldig.

Edit: Ik snap er geen fuck meer van. Mannen die vaag doen. :’)

3 likes

Oh ketoconazol heb ik inderdaad ook een tijdje voorgeschreven gehad toen ik veel jeuk had. Ik wilde al voor twee dingen naar de dokter maar dat worden er nu 3 :frowning: bah ik vind dit zo vervelend, ik ben echt bang dat mensen het slonzig vinden (vinden ze sowieso maarja) en ik zit ook nog eens onder de puisten dus TOP dit :frowning:

@alle mensen die iets kennen van computers

ik heb deze morgen een word document verwijderd dat ik blijkbaar nog nodig had voor school. Behoorlijk dom, I know. Nu had ik het document in de prullenbak gedaan en die dus ook geleegd. Ik heb al een speciaal programma draaien om files te recoveren maar hij heeft het nog niet gevonden (wel shit van maaaaanden terug, maar niet iets van deze morgen). Die gevonden files kan ik meestal ook niet openen, ondanks dat ze niet overschreven zijn door nieuwe files.

Heeft iemand misschien nog tips?

groetjes van een wanhopige kreeft :cry:

Ik heb niet echt roos, maar wel een hele problematische hoofdhuid (die soms ook schilfert). Sinds ik deze: Shampoobar lush ben gaan gebruiken heb ik helemaal geen hoofdhuidproblemen meer!

1 like

Weet je zeker dat het roos is? Ik had ook last van ‘witte dingetjes in mijn haar’ waarvan ik dacht dat het roos was, maar ik had toen last van een droge hoofdhuid en geen roos. Sinds ik shampoo’s voor de gevoelige hoofdhuid gebruik heb ik nergens last van (Head&Shoulders en vroeger van Kerastase)

1 like