Wjekw-archief 2

Ja het is echt een aanslag op je zelfvertrouwen. Ben ook veel haar verloren daardoor. Knuffel :heart:

1 like

Dat zou ook kunnen, maar hoe kom je daarachter? Ik heb geen jeuk of pijn aan mijn hoofdhuid

@Boba lief, dankjewel

1 like

Systeemherstel al geprobeerd?

@Boba en @tuula
Yes gefeliciteerd allebei! :biggrin::biggrin::biggrin:

2 likes

Je kunt even langs de kapper gaan, die ziet het verschil waarschijnlijk wel

Ik ga morgen waarschijnlijk mijn auto verkopen. Vind het heeeeel spannend omdat ik het zo’n fijn gevoel vind om dat ding maar voor de deur te hebben staan en te kunnen gebruiken indien nodig. Het slaat echter helemaal nergens op want ik gebruik hem bijna nooit en als ik hem gebruik is het voor onnodige ritjes die ik makkelijk op de fiets had kunnen doen.

En net vorige week had ik voor het allereerst een date en had ik de auto nodig :smirk:

Maar ik ga natuurlijk niet een dure auto voor de deur laten staan voor als ik ooit een date op afstand heb.
Maar toch maar toch

Hahahaha ja staat daar Hahahahha

Hahahaha zeg maar vind :frowning:

1 like

Ik ga er vanavond werk van maken :cool:
En ik draag nu een paar blokhak sandalen die er volgens mij wel onder passen. Not sure haha. Maar ik heb backstage club bij Large dus als het niets is, kan ik het zonder moeite terugsturen!

Mijn missie vanmiddag was Revitalash kopen maar ze hadden hem nergens. Eindstand: Ik kom thuis met haarverf, vergrotende spiegel, haarverf, lenzenbakje, oorbellen en de dvd van 50 shades deel 3.
Dus…

6 likes

Hahaha voor mij ook hoor! Alleen blijf ik echt verliefd op goth kleren (van die mooie sexy kanten dingen, niet van die wicca prints of zo haha) en wil ik al eeuwen een korset dus ik vind dit wel een mooie tussenweg om te proberen haha

2 likes

nog niet, ik hou het in m’n achterhoofd, thanks :slight_smile:

@anon98052296 jaa lush producten zijn goed voor je hoofdhuid. Lees anders online even wat reviews. Ik zie alyijd dat mensen heftige haar/hoofdhuid problemen hebben die over zijn gegaan door een lush producten. Het zijn dure producten maar ze gaan lang mee en je hoeft ze niet altijd te gebruiken.

1 like

Wat lief dank je wel!

Ben zo blij dat ik mn haar heb geknipt! :tada:

10 likes

Fotoooo😄

Oké, ik ga het doen. Meeposten. Ik lees al jaren mee, maar durf niet mee te praten uit angst dat het een verslaving wordt. Maar dat is het dus eigenlijk al, kan ik net zo goed mijn mond opendoen🙄 Hoi!

19 likes

Is er geen ongeschreven regel dat als een bioscoopzaal leeg zat is, je met jouw gezelschap van +1 niet nauw aansluit bij de enige persoon op die rij (die niet eens pal in het midden zit, maar ook dan) maar er 1 stoel tussen laat zitten? (En uiteraard aansluit als het wél volloopt en/of er ruimtegebrek naast je ontstaat en de stoel tussen jou en de vreemde nodig is, maar anders niet!)

Nee? Want dan vind ik dat die er wel moet komen. Of vastgelegd in de wet voor mijn part, dat het maar wel voor iedereen duidelijk is.

ps dit wordt zie ik in elk geval op elke andere rij in acht genomen behalve drie keer raden waar.

ps2 ook drie keer raden wie er daarom zelf een plek is opgeschoven en wie nu op een best wel doorgezakte stoel zit?

10 likes

afbeelding

1 like

Er was vanmiddag een bezichtiging in het pand waar ik woon en die mensen trokken gewoon alle voordeuren open wtf