@Fukaeri @anon98510831
Zo gek, ik gebruik ook tavegyl en heb nergens last van. Althans, ik ben altijd al vrij snel moe en val makkelijk in slaap, maar tavegyl verergert het niet! Zit iedereen toch duidelijk weer net anders in elkaar
Haha ik was wat shit aan het opruimen op mijn laptop. Kom ik een printscreen tegen van een gesprek met een ex met als titel: ‘Sterf. Ga dood. Stik in je soa collectie. Dank je.’
Hahaha. Okeeeeee.
Jaaa ik denk dat ik er toch maar blijf tot mijn afstuderen in november, want in die tussentijd zonder baantje zitten is ook zo shitty. Maar ik vind het ook echt een naaistreek ja. Ook meteen zo’n zwaarwichtig mailtje zonder dat ze überhaupt mijn kant van het verhaal hebben aangehoord.
Ik heb mezelf getrakteerd op BK pannen. Niet goedkoop maar wel prachtig en praktisch. Heb gewoon net zo lang gewacht tot ik een goede aanbieding zag, toen tijdens de wannah.ave days van wehk.amp.
Edit: de Q-linair (ik snap de grap nu pas) classic. Superchill met afgieten want de deksel kun je een kwartslag draaien zodat hij blijft zitten, en de grepen worden niet heet. Voel me heel huisvrouw nu.
Er gebeurde net zoiets kuts ofja eigenlijk zeiden verschillende mensen zoiets onverwachts dat ik nu helemaal van slag ben en me echt intens kut voel
Wat rot Heel veel beterschap!
Ook zin in wijn zeg. Maar geen vrienden helaas
Wauw! Echt super mooi👌🏼
Wat naar @Dombo. Is er al zicht op minderen/stoppen met werken? Denk alsjeblieft aan jezelf. Ik wou dat ik dat ook eerder had gedaan toen ik een burn-out kreeg. Wat betreft je vrienden: ik hoop dat de reacties nog komen, want je kunt nu wel wat liefde gebruiken! Heel veel sterkte.
@Dombo Ah wat rot voor jou Gaat het wel een beetje met je?
Een burn out is niet niks! Huil maar eens lekker als je thuis bent, kan deugd doen Pak alle tijd die je nodig hebt, dat is echt heel belangrijk. Meld je desnoods ziek op het werk. Je moet jezelf niet onnodig nog meer kwellen door te werken met je laatste krachten
Beterschap!
Ik denk dat ik een nieuw bed wil kopen, iemand nog tips voor goede betaalbare bedden? Waar koop je zoiets…
Hier ook! Dus heb nu maar een wijntje ingeschonken voor me, myself and I
Thanks!
Vrijdag, frietdag
Ik ook en ik vind het heeeeerlijk
Gek ja! Maar ik merk ook dat mijn lichaam eraan begint te wennen, heb er nu bijna geen last meer van. De eerste dagen was hel haha
Wat gezellig, cheers!
Edit: hmm dat citeren gaat goed bij mij
Ja klonk echt erg die eerste dagen! Maar wel chill dat de allergische reactie er van weggaat. Is vast ook gewenning… Mijn vader vertelde wel eens dat oude generatie antihistamine nu als bejaarden slaapmiddel wordt gebruikt
Ik ga op mannenjacht in het metalcafé met mn bandshirt yess