Heeft iemand een samsung j5? Mijn geluidsopname ding doet het alleen wanneer hij er zin in heeft…
What to do?
Haha wow ja dat kan ik me wel voorstellen! Ik kon alleeeen maar slapen de eerste dagen, werd er alleen niet uitgerust van, werd steeds doodmoe wakker
Hmmmmmm heerlijk.
Geniet ervan.
Jij ook!
Vraagje aan alle Den Haag luitjes, waar kan ik mooi manicure + gelnagellak laten doen? Morgen.
Ik ben al ongeveer een maand bij vlagen behoorlijk misselijk. Niet dat ik moet spugen, maar wel dat misselijke gevoel wat ik weg moet ‘ademen’. Soms is het echt heftig en moet ik even gaan zitten. Ik ben niet zwanger (word gewoon ongesteld, voor de zekerheid test gedaan).
Soms zie ik mezelf ineens met weeën in een bed liggen om er dan achter te komen dat ik toch zwanger was. Ik moet misschien eens naar een huisarts, maar ik lach het ook weer weg ofzo? Dan kom ik daar: hoi, ik ben af en toe misselijk. Wat kan een dokter daar nu mee
Stel, je wil een nieuwe telefoon deze zomer. Budget is tot 600 euro ongeveer. Iphones zijn uitgesloten. Wat zou je kopen?
De nieuwe oneplus 6.
Hoe navigeren jullie over het forum? Ik klik op het “1m” achter een topic dat ik wil lezen en daarna op de button van het forum in de linkerbovenhoek om weer in het overzicht te komen.
Ik heb alleen het idee dat ik meer uit het forum kan halen dan dit.
Toch een iPhone
Ik ook precies zo.
Hahaha ja en allemaal zo knap, zag net mn favo
Maar die heeft een leuke vriendin die ik al 8 jaar ken dus die kan echt niet
Jij mag niet meer meedoen.
@anon98510831 @Gustav thanks, ziet er goed uit. Twijfel alleen over de camerakwaliteit, dat vind ik een van de belangrijkste dingen aan een nieuwe telefoon…
Iemand linkte gister een onwijs leuk haarkanaal en ik dacht dat ik hem had opgeslage, niet dus weet iemand nog welk kanaal dat was?
Het ligt aan hen. Sowieso.
Het valt me vaker op dat ze lang niet altijd rekening met je houden. Ik snap dat je niet zomaar even van vrienden verandert maar je bent echt stukken meer waard dan dit en je verdient het niet zo behandeld te worden door ze.
Zou er ook heel verdrietig van worden. Maar het is. Niet. Jouw. Schuld.