Wjekw-archief 2

@Dombo Veel sterkte toegewenst, ik hoop dat het mogelijk is om je werk even on hold te zetten, zodat je goed kan herstellen! :heart:

Ik ging vol goede moed naar de Plus om m&m’s in te slaan. Waren de blauwe dus niet in de aanbieding :worried: Dus maar een zak blauwe en een zak bruine gekocht

1 like

Haha dat was ook de aanbieding die ik wou hebben. :joy:

1 like

Ik heb dit ook een hele lange tijd gehad en bij mij was dit vooral een combinatie van stress + te weinig eten.
Heb er nu soms nog last van, en heb nog steeds geen baby gebaard dus don’t worry :stuck_out_tongue_winking_eye:

Wat lief zo’n snel antwoord, dat maakt dat het nog meer ‘echt is’, eerste wat in 'm opkomt om te zeggen. Fijn!! :relaxed:

2 likes

So ik heb echt een heel stuk van mijn haar af laten knippen en vind het zo chill! voelt echt heel lekker aan nu

5 likes

Oh… microfoon was vies… hij doet t weer.

4 likes

Die Huawei P20? Die zo populair was op EGF, daar schijnt de camera goed van te zijn.

3 likes

Ik heb mijn date/scharrel uitgenodigd om op mijn verjaardagsfeestje te komen volgende week en vind het spannend. Maar ook wel heel leuk

2 likes

Haha ah wel fijn om te horen dat oorzaak iets redelijks onschuldigs was/is. Is bij mij wel zo dat ik nog nooit zo’n stressvrije periode heb gehad (ben minder gaan werken etc) en ik ben eerder een vreetzak. :unamused:

Ik heb heel vaak mn microfoon getest met de zin “mag de microfoon aan” Dit forum heeft mij verpest.

5 likes

Vakantiehuizen voor 10 personen op een park waar ook een zwembad is, in de buurt van een leuke stad in Nederland. Wie weet iets?

Heb al meer dan een half uur de hik en ben er nu wel klaar mee. Het begint nu ook een beetje pijn te doen.

Wel van een echte designer he?

Wij zijn vorig jaar in Het land van Bartje geweest, in Drenthe. Prachtig huis voor 10 man! En een fijn zwembad. Vlakbij Assen maar wij waren ook zo in Groningen.

Gelijk even een eigen vakantievraag haha. Wij hebben eindelijk geboekt en gaan 5 dagen naar Normandië! Iemand nog tips/must see’s voor deze plek?

1 like

2 best goede dagen gehad, fijn gewerkt. 2 ochtenden les gegeven (bijna volledig klas gedraaid). Ben wel een klein beetje trots op mezelf.

Nu wil ik weekendplannen maken,maar mn vriendin reageert niet. Dus dat komt morgen hopelijk.

Beetje jammer alleen dat er een collega is die blijkbaar (hoorde ik van een andere collega) boos was om mijn keuzes, terwijl ze hier niet met mij over gesproken heeft. Hallo kom dan naar mij om te vragen hoe het zit…
En nu loslaten dit. Mijn leven, mijn keuzes

8 likes

Toevallig net gedaan! Al zijn ervaringen van anderen altijd fijn om te lezen

Bedoelde je deze?

1 like

Jaa dankje

1 like

Nou ik gok dat ik zojuist gedumpt ben… Alweer…