Wat voor keuzes?
Wel heel knap dat je al les hebt gegeven!
In september komt ios12 uit. Ik zou kijken of de 5s daarbij nog ondersteund wordt en op basis daarvan kiezen voor een nieuwe telefoon. Of een maandelijks opzegbare simonly nemen, dan kan je een nieuwe telefoon nemen zogauw dat nodig is.m
Ik wil zo graag een donkergroen pak. Echt met heel erg veel passie. Ik moet naar de fysio en waarschijnlijk naar de tandarts maar ik wil een donkergroen pak :’(
Ben heel blij voor je en je mag zeker trots op jezelf zijn!
Nu lekker uitrusten en genieten van je weekend!
Ahh nee toch! Geeft een virtuele knuffel.
Ik heb al dagen een kriebelhoest die maar niet weggaat! En niks lijkt te helpen.
Iemand misschien tips?
Nja we waren aan het daten eigenlijk. En nu gaat hij op reis (vakantie maar dan meerdere weken) dus ik vroeg (via whatsapp) of we elkaar nog zouden zien voor hij weggaat. Nou niet dus. Toen vroeg ik of we elkaar erna dan zouden zien. Toen zei hij dat hij dat nog wel zou zien en dat ie daar niet echt met me kan praten want ander continent en geen wifi. That’s it. Dus of ik hem ooit nog zie? Geen idee.
En dat na weken daten. Woensdag zei hij nog dat ie me zeker nog wilde zien en hoe hij afscheid wilde nemen (doordacht dus) en nu dit.
Dit is al de zoveelste keer dat iemand me gewoon zo laat vallen.
Vriendinnen negeren me ook gewoon al bijna 2 weken. Heb geen idee waarom. Ja ok de ene hangt alleen maar met dr vriend. De ander spreekt liever met anderen af. Laatste wat ik vroeg was om af te spreken. Daar is nooit op gereageerd. We hebben geen ruzie… Niks
Voel me zo alleen en in de steek gelaten.
Ik heb de hoop inmiddels opgegeven dat ik ooit gelukkig met iemand ga worden. Of dat ik überhaupt ooit gelukkig ga worden…
Dat ik volgend jaar fulltime ga werken, zonder extra hulp van een extra leerkracht. Wat ik gewoon heb besproken met de arbo arts en directie (die het er eerst ook noet mee eens was maar goed).
Ja was echt fijn gewoon weer echt les geven
Vervelend van die “roddelende” collega’s. Als je zelf maar achter je keuze staat, dat is het belangrijkste klinkt alsof je leuke ochtenden met je kinderen hebt gehad! (Ik zag iets voorbijkomen over Nutella cakejes, hahaha)
Ja van metallic!!
Hahahaha nee van een échte band. Lelijk en maat 2XL maar ik heb er voor gestreden in een moshpit 2 weken geleden
Hmm dus je raadt geen lenovo aan? Moet ook eens een nieuwe
Wow ik zou ook echt niet blij zijn daarmee. Zeker omdat het je beste vriendin is en het dan ook belangrijk is voor jou. Kan je hem niet even apart nemen en het rustig zeggen?
Lenovo is geweldig voor laptops maar niet echt goed voor telefoons :’)
Wij hebben vandaag de locatie voor onze huwelijksreceptie gekozen en het is zoooo mooi
En de verdieping boven de event ruimte is een appartement en dat hebben we ook voor 1 nachtje geboekt, dus nu kan ik me altijd opfrissen in stijl en hebben we een leuke eerste huwelijksnacht! (we gaan niet onmiddellijk erna op huwelijksreis)
Goed dat je toch zeker gaat!
Durf jij in zon moshpit?
Yes, ga ook!
Keek er ook al lang naar uit maar ik heb ook een beetje dat gevoel wat jij had van Bleh, wel mijn hele weekend ineens weg want zondag ben ik dan ook niets waard… maar ik moet gewoon gaan. Ik denk dat het ook heel leuk word en ongeveer iedereen die ik ken is er dus het moet wel gezellig worden. Durf alleen t weer nog niet te checken. Mijn vrienden zeggen dat hef altijd miraculeus goed weer is ondanks slechte voorspellingen (en was de afgelopen jaren ook zo) dus daar hoop ik maar op.
Soms geeft het leven je echt geen keuze… hahaha. Ben een keer mn oorbellen kwijtgeraakt en die had ik net nieuw. Maar meestal is er wel iemand die begrijpt dat ik vooraan sta om te filmen en niet om platgedrukt te worden, dus dan vormt er een soort muurtje!