Wjekw-archief 2

Bedankt! Ga ik proberen, hopelijk werkt het.

1 like

O ja dat is heel slim! Alleen als het warm is heb ik alleen een tas bij me, daarmee kan ik niet beide plekken naast mij bezetten :sweat_smile:

1 keer meegmaakt dat ik midden in het publiek stond met mn vriendinnen. En dat de MC heel leuk riep " We gaan naar liiiinks we gaan gaan reeechts"

Nouuu trauma. Echt dat ik nog leef is een wonder.

7 likes

Nou eigenlijk vind ik het een hele fijne telefoon voor niet al te veel geld (had nu de lenovo k6) maar hij is er wel opeens mee opgehouden - is wel vaker op de grond gevallen tijdje terug dus wellicht is er van binnen het een of ander gewoon afgebroken - maar verder vind ik het wel fijne telefoons!

1 like

Hahahah dat is niet echt een moshpit :face_vomiting: sorry!!!
Een wall of death is nog erger

1 like

Qeet ik maar dat vond ik al eng. Laat staan een moshpit.

1 like

Ja dat sta ik, dus kan het ook wel van me af zetten nu.
Jaaa was zo leuk haha! Hebben ze het al weken over sinds ik weer vaker kom. Of ze alsjeblieft iets leuks en speciaals mogen doen met mij. Kwamen ze met dit, oké helemaal goed! :smiley:

Ja en de muziek klonk ook nergens naar. Al hoeft dat geen uitzondering te zijn, geloof ik.

1 like

Jouw naam is nu wel toepasselijk haha. De leden van No Doubt haden tenminste gewassen haren. :rofl:

3 likes

Ik moet echt mijn wenkbrauwen laten doen maar vind die meisjes bij douglas vaak zo onaardig en ongeïnteresseerd en daarom stel ik het uit.

(zelf heb ik ook ooit bij douglas gewerkt)

1 like

Rotterdam! Maar ik ga nu denk ik een ander filiaal proberen want vorige keer was ik zo ontevreden. Ook over het resultaat eigenlijk. Terwijl normaal ben ik wel tevreden en dan neem ik dat onaardige maar voor lief. Voel me inderdaad ook altijd nerveus en opgelaten! Ze doen ook soms zo minachtend over mijn wenkbrauwen. Ja sorry dat ik er niet mee kan omgaan en ze zo zijn maar ik kom juist bij JOU om er iets aan te doen :persevere:

@Jessa ja misschien wel beter. Maar vind dat ook zo lastig. Welke dan en wordt het dan wel mooi? Ben ook altijd bang dat ze het verpesten haha.

En je zou niet denken aan oorontsteking… Komt er ook geen troep uit? Meest als het openbreekt komt er ook wel troep uit geloof ik.

@Mgg Oh dat is echt fijn! Dan kan je altijd naar haar vragen. Ja ik weet niet. Soms zegt ze echt zo van: “Je wenkbrauw hoort eigenlijk tot hier te groeien.” Maar als daar geen haar groeit wat kan ik daar aan doen? Zulk soort opmerkingen waar je helemaal niks mee ka.

Misschien vind je het een beetje gek dat ik hier op reageer maar ik vind dat je dit echt niet verdient. Volgens mij heb je al vaker iets gepost over het feit dat hij bijv. je vriendinnen niet wil leren kennen en ik snap dat hij er niet iedere week op de koffie hoeft, maar dit is wel de bruiloft van jouw beste vriendin.
Uit ervaring weet ik dat je behoorlijk in de stress kunt raken van tentamens, maar hij weet waarschijnlijk al minstens een paar weken dat hij die volgende week heeft dus hij heeft lang genoeg vooruit kunnen leren.
Kortom: niet jouw probleem. Dit is een dag waarop het even niet om hem draait maar om jou en je vriendin. Ik zou het misschien zeggen of hem lekker in zijn sop laten gaar koken en zeggen: ‘Ik weet niet wat jij doet maar dit is de bruiloft van mijn beste vriendin en ik ga daar nu van genieten.’
Hoe dan ook voel je vooral niet schuldig of rot. Als hij zich niet gedraagt is dat niet jouw schuld of jouw verantwoordelijkheid.

8 likes

Ik heb zin om een mengsel te maken van alpro chocolade ijs met ben&jerry non diary peanutbutter cookie en die dan zelf aan te vullen met pure chocoladepindas en te eten met koekjes i.p.v. lepel.

13 likes

Ik ben ook nooit voorbereid en dan denk ik help waar moet ik heen

1 like

Het komt zo ook altijd uit het niks. En als het dan al een tijdje bezig is en iedereen aan het gillen is dan zegt de MC " Doen jullie wel een beetje voorzichtig…"
Maar ja dan ben je al 3 nagels en 1 oogbal kwijt.

10 likes

Helemaal naar voren of helemaal naar de zijkanten! En gewoon gelijk gaan, de meeste mc’s geven je de tijd om weg te kunnen lopen!

1 like

Het kan wel een prop oorsmeer zijn die vastzat en door de warmte van het water en de stoom is losgekomen. Als zijn hoor dicht zat is dat niet van de ene op andere dag gebeurd en is hij langzaam steeds zachter gaan horen en daaraan gewend. Als de prop losraakt kan hij idd een soort krakend geluid horen van binnen én ineens alle geluid weer op volle sterkte wat dan heel hard en stekend en hoofdpijnverwekkend is. Hij moet gewoon rustig gaan liggen zonder hard geluid en misschien is het morgen al beter. Zoniet een paracetamol en als het de dag erna nog niet beter is de dokter bellen.

2 likes

Dan lig ik al, geplet door de massa

2 likes

Ik vind Gerdi Verbeet zo’n schattige vrouw

2 likes