Wjekw-archief 2

Ik heb net de insta van Humberto bekeken. En ik vind het zo schattig dat hij ook beschrijft met welke camera hij foto’s maakt.

Hahahaha ja ik heb ook precies zo’n trauma, echt wie heeft ooit bedacht dat dat leuk zou zijn

1 like

Pfoee, ik let nooit echt op de urine van mijn konijn, want als ik thuiskom is het wctje altijd goed vies, en volgepoept, dus prima. Maar ik had vandaag om 15:00 zijn wc schoongemaakt, en hij heeft hierna de hele middag/avond niet geplast. Zat mezelf al helemaal druk te maken over blaasstenen/gruis en dergelijke. Net op internet gekeken welke dierenarts er morgen ochtend open is om langs te gaan… Gaat hij net op z’n toilet zitten om een hele lange plas te doen. Wat een opluchting is dit. Hij was ook wel de hele dag levendig/hongerig en vrolijk, dus daar maakte ik me niet druk om, maar damn

1 like

Ik zie dit nu pas, maar het was ook een hele vreemde situatie. Ik werk tegenover de woning waar dat allemaal gebeurde, mijn leidinggevende had de politie gebeld. Wij hebben alles dus horen en zien gebeuren en al mijn collega’s (en ik ook) hebben er een ontzettend naar gevoel aan overgehouden. Twee collega’s zijn deze week langs gegaan bij de vader van die jongen en hebben het verhaal ook van zijn kant gehoord wat eigenlijk dat nare gevoel alleen maar versterkt. Echt zo’n vreselijk tragische gebeurtenis, ik denk er ook echt heel veel over na nog.

Ik weet het niet. Huilen of lachen

Lief <3

1 like

Zij is er wel oké onder geloof ik, er waren achteraf bleek meerdere meldingen binnen gekomen. Dus niet echt dat zij degene is waarmee het allemaal begon. Ik merk zelf nu ook pas hoe heftig de hele situatie was. Had het er vandaag met een collega over dat ik een kaartje wilde schrijven ofzo voor hem, en toen gaf hij aan dat hij elke week even bij hem langs wil gaan en of dat ik komende week misschien mee wil gaan. Dus misschien dat ik dat doe, heb ergens wel het gevoel dat zijn vader moet weten dat er mensen zijn die aan hem denken en dat niet iedereen zo haatdragend is als hoe in reacties op fb etc naar voren komt.

3 likes

Zo herkenbaar dit, mijn ouders zitten in een zelfde soort situatie en het is soms zo vervelend om daar middenin te zitten

De afgelopen dagen bellen hier elke dag laat in de avond of in de nacht mensen aan. Ik woon in een groot complex met bellenplateau dus het gaat wel eens mis als iemand bij het verkeerde nummer belt, maar ik vind het inmiddels wel een beetje opvallend worden. Gister is mijn vriend naar buiten gegaan want er werd niet gereageerd op de intercom en bleven maar bellen en toen liet de jongen die er stond een berichtje zien met daarin mijn huisnummer maar een compleet andere naam. Net belde er ook weer iemand aan, om half 2 s nachts? Mn vriend is er niet en ik vind het eng dus ik kan niet meer slapen :no_mouth:

Ik heb vorige week mijn plafond spotje vervangen en hij is nu al weer stuk? Hij heeft nauwelijks aan gestaan :expressionless:

Voor de 3e achtereenvolgende nacht wakker van de pijn in m’n darmen :tired_face:

Wtf joh. Mijn kat slaapt al jaren bij mij op het kussen. Wordt ze opeens in paniek wakker terwijl ze haar klauwen in mijn gezicht zet. Doet nu zoooo zeer.

Ik leer nooit dat ik niet ook al ben ik nog zo moe om half negen moet gaan slapen, was vannacht om twee uur dan ook klaar wakker

Wij zijn vorig jaar in Normandië geweest. Ik weet niet waar je interesses liggen, maar het staat daar bol van de musea over de Tweede Wereldoorlog en D-Day. Wij zaten in Caen en hebben van daaruit o.a. bezocht (ik hoop dat ik alles goed schrijf):

• het Memorial de Caen (enorm museum over de Tweede Wereldoorlog, D-Day en de Koude Oorlog)

• Pointe du Hoc (locatie waar geallieerden aan land zijn gekomen en waar de kraters ontstaan door beschietingen nooit gedicht zijn, levert een bijzonder landschap op)

• Le Mont Saint Michel (middeleeuws stadje op een eiland. Schitterend van buiten, niet zo spannend van binnen. Ga hier heel vroeg heen als je het wil zien, dan is het nog niet zo belachelijk druk)

1 like

Had me zo verheugd op uitslapen vandaag, maar was gisteren zo moe dat ik vroeg in slaap ben gevallen. Dus nu wel uitgerust en heb ik nog wat aan mijn dag I guess :smirk:

1 like

Het land van Bartje gaan wij binnenkort ook naartoe met acht volwassenen en een kleuter. Wat in de omgeving is leuk om te doen?

Ik ben zo’n sukkel. Ik moet altijd op zaterdagochtend om 9 uur ergens zijn. Dat was tot een paar maanden geleden 8 uur, maar nu dus een uur later. Drie keer raden wie vanochtend mega aan het haasten was om er om 8 uur te zijn? :sweat_smile:
Gelukkig kwam ik er vlak voor ik de deur uit ging achter, dus nu lig ik maar weer op bed te wachten tot het echt tijd is om te gaan.

Ik wil ontbijten maar wil mijn bed niet uit en weet ook niet waar ik zin in heb. Eigenlijk heb ik wel trek in pasta, maar dat is een beetje vreemd als ontbijt

Ik heb net een sapje gemaakt van mango, spinazie, beetje havermout en sinaasappelsap. Heel lekker!

Oh lekker! Ik ga even kijken wat ik in huis heb voor een smoothie

1 like