Wjekw-archief 2

Ik droomde dat ik super verliefd en super gelukkig was, en nu ben ik dus een beetje lonely wakker geworden :unamused:

Beter dit dan andersom! :slight_smile:

1 like

Ik ga een weekendje weg met de jongerenraad! Nu tot morgenavond. Ben benieuwd!

6 likes

Zijn hier mensen die in Helsinki, Warschau of Moskou wonen of daar binnenkort heen gaan? Ik verzamel iets en in deze steden wordt het verkocht… normaal regel ik het via mensen die ik ken via Instagram maar dat is dit keer nog niet echt succesvol

Jeetje wat heftig, ook dat je moeder dat zo tussendoor even zegt. Naar dat mensen op die manier misbruik hebben gemaakt van je familie.

Oei dat kan ik je niet echt zeggen. We zijn er 2.5 dag geweest voor vriendenweekend. We hebben een escaperoom uit de gevangenis gedaan, zijn Groningen in geweest en hebben bij het zwembad gehangen haha.

Je bent wel in de buurt van de hunebedden, mochten jullie dat interessant vinden!

Nee, dit zegt meer over de vriendengroep!

Ok hopelijk kan iemand me hier helpen!!

Is er een soort park en ride in de buurt van het sportpaleis in Antwerpen? Ik heb maandag een concert en wil fatsoenlijk parkeren maar er is ook iets in de lotto, dus iemand hier goede parkeertips??? Mss dsn stukje met een tram of bus?

Ik ga naar Duitsland naar de Penny market en Aldi enzo. Zijn er (Het liefst gezonde dingen) die ik echt moet uitproberen?

2 likes

Mijn vriend komt ook uit een land waar ontvoeringen en moorden regelmatig voorkomen. Zo vertelde z’n vader bijv een keer dat zijn directe collega was vermoord, maar dat haalt het landelijke nieuws niet eens. Met die dochter uit jouw verhaal is het goedgekomen?

@BiloxiParish, wat onwijs naar voor je. Ik ben vorig jaar ook door die hel gegaan en ik kan je als tip meegeven: spreek met mensen af via hier. Ik heb zoveel lieve forummeiden om me heen terwijl ik een jaar geleden daar echt nooit van had durven dromen. Er is altijd wel een ff’er in jouw buurt en ik heb nog nooit meegemaakt dat het niet leuk was. Ik woon zelf in NH dus als je daar in de buurt woont en wil kletsen, drinken of uitgaan: let me know!

2 likes

Veel plezier!

In Antwerpen is het heel erg goed geregeld met parkeren wat betreft concerten in Sportpaleis en Lotto. De bedrijven die eromheen liggen, stellen hun grond ter beschikking voor parkeren. Dus je kunt gewoon het beste rechtstreeks naar Sportpaleis rijden en dan de borden/mensen in gele vestjes volgen. Of de autostroom volgen. Daarom hou ik zo van Sportpaleis én dichterbij én beter geregeld met parkeren. Zorg er wel voor dat je los geld bij hebt, volgens mij is het iets van 5 euro. Maar als je zorgt dat je briefjes van 5 en 10 bij hebt moet het wel lukken.

1 like

Heeft iemand nog cadeau inspiratie voor mijn vriend? Hij is bijna jarig en na 10 jaar heb ik alles wel gegeven voor mn gevoel. Zo lastig die man!

Ik heb een rubiks cube gevonden ergens achterin de kast en probeer hem op te lossen mbv YouTube, maar de frustratie is real :joy:

2 likes

Ik heb dat vorig jaar gedaan. Mijn iPhone SE was ook nog prima, en had een Sim only afgesloten voor een jaar. Bij simpel betaal je nu €10 voor 5gb en onbeperkt bellen. Heb sinds 2 weken een iPhone 7, heb een abonnement bij Hollands nieuwe. Betaal rond de €30. Vodafone en KPN enzo zijn echt belachelijk duur.

Ik was van plan deze ochtend het huis schoon te maken, maar inmiddels ben ik al een uur sudoku’s aan het doen

2 likes

Prioriteiten :ok_hand:

1 like

Kut marktplaats en kut mensen op marktplaats die nooit meer wat laten horen nadat ze zogenaamd langs willen komen/ het willen kopen :smile::smile::smile: En toch blijf ik het maar gebruiken

3 likes

Ik heb maandag een deadline 23:59, ik heb vrijdag een deadline 23:59 en ik moet m’n normale schoolwerk voor maandag ook doen, en ik ben voor vrijdag nog niet eens begonnen.

Maar ik ga wel lekker uit vanavond en morgen lekker brak zijn, vind het een goede oplossing van mezelf.

3 likes