Heeft iemand nog tips voor leuke (kleding)winkels in Arnhem? Ik ben er al een tijdje niet meer geweest en ga er vanmiddag winkelen.
Lekkere asotypes zeg
Huh super vaag. Rare mensen zeg!
Is hier iemand die mij op weg kan helpen om een fiets te kopen?
Ik woon in de binnenstad dus ik wil graag weten of het zin heeft om hem tegen diefstal te verzekeren. Daarnaast ben ik benieuwd hoe jullie een nieuwe mooie (wat duurdere) fiets zouden kiezen. Er zijn zoveel modellen, kleuren en maten. Wat is nou leuk?
Ik ben gestoken door een mug maar het is in een grote rode plek met blaar veranderd en als ik een keertje krab heb ik meteen netelroos op m’n hele onderbeen.
Ben nu wel benieuwd om welk land gaat, bij mijn vriend gaat het ook om een Aziatisch land. Maar snap wel als je dat niet wil zeggen ivm herkenbaarheid. Fijn dat alles is goedgekomen met de dochter!
H&M home en zara home hebben veel verschillende opberg- manden/dozen/bakjes!
Ik zou hem wel verzekeren maar lees dan even de voorwaarden waaraan je fiets moet voldoen om geld terug te krijgen (mocht hij gestolen worden). Een slot moet bijvoorbeeld voldoen aan een keurmerk en je moet hem altijd vast zetten aan een paal of hek oid.
Ligt eraan wat je wilt. Wil je bijvoorbeeld een sportieve fiets of wil je een fiets waarop je veel boodschappen kan meenemen. Dan zou je naar een fiets kunnen kijken waar een krat op kan. Ligt ook een beetje aan je eigen smaak.
Ze zijn vandaag aan het klussen in ons huis (met cement enzo) en ik begrijp best dat het eerst vies moet worden voordat het mooi wordt, maar rara, wie kan er straks gaan poetsen?
Ja inderdaad, die aanvullende regels moet ik inderdaad even goed lezen. Maar het is dus niet bij voorbaat kansloos om een nieuwe fiets in de binnenstad te willen verzekeren?
Ik zoek niet perse een sportieve fiets, ik vind juist al die leuke hippe stadsfietsen zo leuk. Maar zoveel keus …
Heujj heb een licht beige katoenen army achtige broek gekocht. Voel me helemaal Kim K. Hij zit net nog iets te strak maar ik ben aan het krimpen dusja.
Wat naar dat niemand reageert, is het minste wat ze kunnen doen.
Een dikke knuf fel voor jou.
Ik geef vanavond een feestje, en heb nu het gevoel dat ik van alles zou moeten voorbereiden. Maar ik weet niet zo goed wat, want iedereen neemt zijn eigen eten en drinken mee, en ik doe niet aan leuke aankleding/versiering. En toch zit ik nu met een stressgevoel, alsof ik iets belangrijks over het hoofd zie. Heb nu voor de zekerheid maar mijn koelkast schoongemaakt
Goed punt! Daar heb ik nog niet echt aan gedacht. Misschien dat ik een leuke zomerse spotify-lijst opzet. Heb je nog aanraders toevallig?
Misschien kun je je huis party-proof maken door waardevolle spullen of meubels die moeilijk schoon te krijgen zijn te verplaatsen of te bedekken onder iets?
M’n broer had zijn nieuwe fiets in Rotterdam ook gewoon verzekerd, is waarschijnlijk wel duurder in de stad dan hier in de periferie :p. Ik verzeker 'm altijd. Tip: meteen sleutels laten bijmaken en die gaan gebruiken. Je oorspronkelijke moet je thuis houden, want die moet je bij diefstal kunnen inleveren. Je kunt er wel eentje in een plantenpot steken bijv. want hij moet er wel gebruikt uitzien, tips van een pro hier (op aanraden van m’n fietsenwinkel haha)
Ik zou zelf niet voor zo’n fiets met mand gaan want die zijn zo lomp en zwaar, maar met een licht aluminum frame. Zelf heb ik een gazelle chamonix, vroeger een roze maar die werd gejat en nu al 2 jaar een lichtblauwe. Die hebben ze dus ook wel eens in leuke kleuren en fietst superfijn ook als je gewoon een stuk wilt gaan fietsen.
M’n moeder zit de komende tijd in een rolstoel vanwege een operatie aan haar been en we gaan zo voor het eerst de stad in. Heb echt zin om die rolstoel te duwen, lekker scheuren
Hahaha Thanks voor de pro-tips. Jij geeft aan dat je de originele sleutels moet kunnen opsturen naar de verzekering. Op het moment dat ie gejat is heb je als het goed is toch je originele sleutel nog? Niks mis met bij laten maken overigens hoor.
Mijn fiets is laatst gestolen maar niet verzekerd en had best wel spijt. Hier op het forum zeiden een aantal ook dat het wel nut had gehad.
En ik ken je probleem haha ik moet dus ook een nieuwe fiets en weet het ook nog niet
Kom naar het show-je-fiets-topic voor inspiratie