Wjekw-archief 2

Het zou zelfs nog niet in mij opkomen om zo over iemand te praten, laat staan dat die persoon het dan nog zou horen. Soms verbaas ik er mij toch over wat voor mensen er rondlopen.

1 like

Gewoon een goede ketting kopen en door het frame vast zetten aan een hek/paal maakt het echt al veeeel moeilijker om hem te jatten!

1 like

Oooh, waar? Plek met mooi weer?

Ik ben nog zo aan het nagenieten van gister. Ik heb ook nog nooit zoveel bloemen en wijn en Rituals gekregen. (En ik kreeg boeken, maar die krijg ik normaliter ook vaak, dus dat is niet een ‘nog nooit’.) :heart:

1 like

Ik heb mn favo kinder ei. Zo een met creme en van die balletjes. #dieet?welkdieet

6 likes

Ook een goeie! En ik heb inmiddels bedacht dat ik ook even papieren tafelkleedjes ga halen: dan blijft het allemaal net wat schoner en het ziet er toch wat leuker uit.

@anon68622085 De ff-lijst schalt hier inmiddels uit de speakers, om alvast in de stemming te komen :D. Lekker lijstje!

2 likes

Heerlijk! Zoveel lekker eten dan ook. Enorm cliché, maar ik hou gewoon erg van de Italiaanse keuken.

Dankje!

1 like

Ik heb echt met open mond je vorige post gelezen. Wat bezielt mensen om zoiets tegen een ander te zeggen?! Wat zal zij een rotleven hebben, denk ik dan. En inderdaad, lekker die nier zelf houden, mocht zij er ooit een nodig hebben :smiling_imp:

1 like

Ja, Ik probeer ook altijd doordeweeks te gaan.

Ik irriteer me zo erg aan dat mijn shirt verkeerd om zit dat ik het nu maar gewoon ga verwisselen in de trein. Degene naast me zal wel denken

Ik heb nog geen 50 berichten en morgen moet het. The pressure is real

7 likes

Al een paar dagen last van duizeligheid als ik opsta. Gaat wel meteen over, mmaar toch heel irritant.

En ik heb supergoedkope mango’s gekocht #skeer #healtygirl #twixerachteraan haha

1 like

Je kan het! Zet hem op!

Ik weet niet of je hooikoorts medicatie gebruikt, maar ik kreeg opeens duizeligheid als bijwerking…

Wat vinden jullie een goede prijs om te vragen om op te passen op 3 kinderen van 14:00 tot 00:00?
Ik vind het superkut maar ik kan het geld goed gebruiken!

Ja dat is ook zo, maar stel je bent dan toch per ongeluk vergeten af te sluiten heb je de sleutels nog HAHA

1 like

Gisteravond/vannacht een heel erg leuk verjaardagsfeest gehad! Mijn vrienden hadden +250 ballonnen opgeblazen en confettikanonnen slingers en toeters als extra kado gegeven.
Je kan je wel voorstellen wat voor troep mijn huis was en hoe weinig geslapen ik heb(de zon was al op).

Straks voor de tweede keer dweilen want het plakt nog gigantisch.
Maar het was het zeker waard!

6 likes

Hoe heet dat spelletje? Zin in leuke spelletjes

Wat is je uurtarief? Wat geeft de familie meestal? Hoe oud zijn de kinderen?

Zal ik bij Victorias Secret voor 115 euro ondergoed bestellen? Dat is eigenlijk het enige ondergoed wat er leuk uitziet en ik lekker vind zitten en de stuks die ik ooit in de winkel heb gekocht beginnen uiteen te vallen… Maarja, wel weer een smak geld ineens…

2 likes

Nee, weet dus ook niet waar het van komt.