Thanks!!
Ik zou het net als @Hyde ook gewoon proberen! Ik kan mij niet voorstellen dat ze je sollicitatie bij een overtuigende brief/cv niet in behandeling nemen.
Doen.
Hoe zit dat met invoer rechten ? Want als je die niet hebt ga ik ook even bestellen. Ook die van mij vallen bijna uit elkaar.
Ja het oude ondergoed stamt uit ofwel 2013 ofwel 2016 hahahahahaha! Dat zegt an sich wel wat over de kwaliteit… Kan het wel missen, maar is meer mentaal iets
5/6/7 euro per uur?
Ik kreeg 5 euro per uur en dat vond ik op het laatst wel weinig (veel ervaring, pabo diploma en al 24) toen.
Beetje afhankelijk dus ook van de situatie, maar 5 euro mag je zeker wel vragen
Doen! Is voor een redelijke voorraad neem ik aan? Je hebt het elke nodig, dus niet op bezuinigen!
Heb nog nooit besteld, maar op de site staat dat er geen invoerrechten zijn omdat dit in de prijs ingecalculeerd is! Dus ze staan kennelijk dan al de juiste zaken af bij verkoop, zo staat het omschreven.
Op naar huis, op naar m’n nieuwe telefoon!
21 stuks ofzo dan kan alles uit 2013 iig weg en kan ik er even tegenaan. Als ik moet wachten voordat ik weer in NY ben duurt het te lang XD
Plus een reisje New York is nog duurder
OK besteld XD. Wordt als het goed is ook binnen 4 werkdagen geleverd staat er, ik ben benieuwd.
Het is weer te merken dat er een festival in de buurt is hoor! 3 ziekmeldingen vandaag. Ook al ben ik dit weekend vrij, ik ben er toch (onbewust) mee bezig. Ik weet nu al dat ik maandagochtend eerst moet gaan puinruimen. Terwijl ik genoeg werk te doen heb omdat ik op dit moment de enige leidinggevende van mijn afdeling ben.
Ik ben benieuwd!
Moet ook even gaan lezen hoe dat met de retour zit e.d.
Hahaha ohhhhhh ik heb bericht van m’n scriptiebegeleider dat m’n voorstel is goedgekeurd, hij vond het heel boeiend.
Dit betekent dat ik ga afstuderen op Harry Potter. Love dit
Heb nog nooit bij ze opgepast, de kinderen zijn 5 7 en 9 jaar en ik vraag meestal 7 euro per uur maar dat is voor 2 kindjes. Moet nu ook met ze eten en koken enzo
Ja ik weet welke maat ik moet hebben en bestel alleen broekjes. Die vallen redelijk normaal, ik heb L en dat heb ik bij HEMA bijv. ook. Ik zou niet online een BH bestellen als je er van VS nooit een hebt gehad.
Retourneren: veel te veel werk vind ik bij zoiets internationaals haha
Zo leuk! Wat studeer je?
Jaaaa, het is ook zo leuk en kleurrijk! Vind de shit hier van hunkemoller ofzo echt duur in verhouding en helemaal niet zo mooi en geen fijne stofjes.
Ja ik kan de naam niet zeggen want ze googelen de master vaak, maar het is een combinatie van het gedrukte woord in de breedste zin, uitgeven en digitale media. Hoopte ook wel dat het zou mogen maar niemand anders deed zoiets dus ik maakte me een beetje zorgen.
Gelukkig pakte het goed uit
Omg er kwam net een vrouw langs met de meest opzichtige kinderwagen ever. Wit met overal strasssteentjes en knalroze bont langs de kap. Oh en een gigantische strik erop. Ik denk dat het een meisje was.