Ja, ik zou gewoon solliciteren! Niet geschoten is altijd mis, toch? En het is maar een paar dagen na de deadline, dus de gesprekken zullen vast nog niet geweest zijn. Succes!
In de zon liggen en John Mayer luisteren. Dit is weekend.
wow voel me gister en vandaag zó kut, probeer lief voor mezelf te zijn en me te focussen op dingen die ik leuk vind maar das moeilijk joh
ook super veel mensen die ik ken gaan naar een super leuk festival en ik lig een beetje lamlendig op de bank
Parkeren bij P+R Keizershoek (Bredabaan, 2170 Merksem (gps-adres: Fortsteenweg Merksem)
En dan tram 3 richting Zwijndrecht tot aan halte Sport
Zo eindelijk weer mooie wenkbrauwen! En ik werd ook nog een geholpen door een aardig meisje (@Mgg haha). Dus ben weer blij
Ugh, ik vergat boodschappen, dus nu moet ik morgen nog een keer in plaats van maandag En ik haat boodschappen doen al zo erg, haha.
Soieso begint haar naam met iets van Jay…
Waarom is mijn moeder zo slecht in communiceren? Echt, ik heb al duizend keer tegen haar gezegd dat ze het even moet zeggen als het allemaal niet loopt zoals gepland. Maar de 1001ste keer doet ze dat dus niet en wordt ze boos op mij als ik ernaar vraag. En ik zit ook tijd te verdoen hierdoor.
En ze denkt ook altijd dat ik haar gedachten wel kan lezen en het dus wel snap zonder uitleg.
Heerlijk thuis komen, een moeder die zegt wat zie je er dik uit. Schijnbaar was het sarcastisch maar toch
Ik las hier een keer dat als viscose krimpt in de was, het helpt om het te strijken. Ik heb nu een blouse die gekrompen is, moet ik deze dan nat strijken of eerst laten drogen?
Oké, wie heeft het recept voor macarons die niet mislukken? Ik heb best veel bakervaring, maar mijn macarons mislukken elke keer. Ik lust die krengen nog geen eens…
Ohh dit weet ik. Viscose krimpt idd in de was. Het zuigt heel veel water op. Als het uit de was komt moet je het item een beetje laten drogen, maar wel vochtig strijken (vochtig niet drijfnat). Of je kunt het stomen als je een stomer hebt.
Ik voel me alleen en eenzaam. Wilde er eigenlijk niet over klagen maar wil het toch even kwijt
wat lief!
ik voel een beetje postingdruk, ik wil liefst nog vandaag naar de 50 anders voelt de stappenchallenge een beetje verloren
Oke we zijn dus een soort speurtocht aan het doen en we gingen net stoppen voor een puzzel maar ik moet super nodig plassen dus ik zei yo, ik loop alvast naar het restaurant (nog 5 minuten), maar nu vind een meisje dat dus onbeschoft? Hallo de vorige twee puzzels duurden 10 minuten, ik verdwaal echt niet zomaar, laat me ff plassen
Ik ben overigens gewoon doorgelopen en over 3 minuten bij het restaurant, hahah
Haha ik ook! Nog maar een paar posts en dan kunnne we morgen nog steeds alles lezen.
Ik dacht dat ik niet zo veel kleding had, maar heb net een gigantische stapel die ik al een paar maanden negeer gestreken en nu past het niet eens meer in mijn kast
Gewoon doen! ik hebmeerdere verhalen van mensen gehoord die eigenlijk te laat waren en alsnog de baan kregen omdat de eerste mensen die ze hadden geselecteerd hadden en op sollicitatiegesprek mochten komen toch minder waren.