Wjekw-archief 2

Hahahah help ik heb gister een MINIEM beetje geflirt met een collega op werk en hij heeft mij net perongeluk gebeld via whatsapp!!!

Ik heb hem nog nooit gesproken via whatsapp en ook zijn nummer niet, ik ga S T U K

31 likes

Ik geloof dat mijn relatie van 12 jaar zojuist is beeindigd …

:frown: gaat het een beetje?

1 like

Wat erg, sterkte!

1 like

Sterkte :pensive:

1 like

Ik geniet er zo van als mijn perfect opgevoede hond lekker naast me ligt op het terras en hij andere keffende honden compleet negeert.

13 likes

Lief maar denk niet dat er veel aan te doen is. Zit heel veel thuis en heb de energie niet echt om echt vriendschappen te onderhouden/op te bouwen. Als ik iets plan met vrienden dan is het vaak buiten de deur (ze houden niet van ergens thuis zitten) en dat vreet weer zoveel energie dat ik het minder lang volhou. Daardoor moet ik weer meer rust nemen terwijl me dat juist zo eenzaam laat voelen. Ag ja het is niet anders. Ooit went het denk ik wel.

Ik wil een cocktail of iig alcohol!!

Chronisch ja. Ze proberen zoveel mogelijk begrip te tonen maar ik begrijp ook goed dat hun in hun vrije uren iets leuks willen gaan doen. Is een lastige situatie en de ene week gaat het beter dan de andere maar vraag me af of dat vele alleen voelen ooit gaat wennen.Er over zeuren lost ook niks op maar soms helpt het om het even van me af te typen. Dankjewel voor het luisteren

1 like

Ahhw wat rot :frown: als je iets kwijt wil verder, dit is het juiste topic. Iig knuffel en sterkte!

1 like

Ik heb een masker van Lush in mn haar. Als mn haar er morgen er niet uit ziet dan klaag ik Lush aan.

6 likes

Wat vervelend dat ze daar niet even rekening mee hebben gehouden. Er kunnen zoveel vegetarische dingen op de barbecue.

Dat is wel kut… Scheelt dat stokbrood het hoogtepunt van elke barbecue is, maar hoe veel moeite is het om lekkere groente te halen of een vleesvervanger?!

1 like

ik kijk een nieuwe serie op netflix, docuserie. The staircase. Inneresting…

Thanks! Ga hem dan zometeen strijken. De stof voelt ook helemaal stijf aan terwijl ik hem op 30 graden en voorzichtig gewassen heb, zoals in het label staat. Maar dat stijve heb ik al eerder gehad met andere kledingstukken en komt wel altijd weer goed.

1 like

Ik wil een cocktail of iig alcohol!!

2 likes

Ohh wat kut… Veel sterkte

1 like

Was het plotseling? Sterkte!

Ging ik echt net aan beginnen! Zit je aan de eerste aflevering of al verder?

Al verder! So many questions

1 like