Wjekw-archief 2

shit als je 2 dagen niet kijkt ben je 1000 berichten verder, dit gaat sneeeel :eek:

9 likes

Ik heb dus beloofd om het gras te gaan maaien maar ik zie er zo tegenop. Geen ziiiiin :unamused: echt een rot klusje

Weet iemand hoe jurkjes/kleding van loavies valt? ‘Normaal’ zoals h&m of wat strakker zoals de Zara?

Zie ik zou nu dit voor de 2e x plaatsen?
Het is tijd voor de A.A

1 like

Sterkte @caramelletje

1 like

Iemand die een carrièreswitch wilt maken?
https://www.hartvannederland.nl/nieuws/2018/subsidie-voor-mensen-die-zich-omscholen-naar-konijnenfluisteraar/

2 likes

Nee joh juist goed moment om het gesprek gaande te houden en hem uit te vragen! Nu durf je nog, kan idd niks ergs misgaan dus go for it!!

2 likes

@anon44204370

Ja doen!!!

1 like

Had echt een shit dag maar ga nu lekker met een vriendin cocktail drinken en naar een filmpje, chill dat dat nog een beetje spontaan kan

8 likes

Heel veel sterkte!

@caramelletje Awh sterkte :frowning:

Meh, ik moet vrijdagochtend met de trein en nu moet ik kiezen of ik vol tarief ga betalen (want heb voor 6:30 blijkbaar geen korting met mijn abo) of wacht tot na 9 uur :frowning:

Weet niet meer wie het hier zei maar wodka appelsap is heel lekker, dus thanks.

Ik ga zo in mijn eentje naar een concert en ik heb er zin innnn. Kende tot gisteren maar één liedje van de band maar gisteren en vandaag nonstop geluisterd en ik vind het echt leuk. Kan ook echt genieten van alleen naar concerten gaan.

Ennn vandaag was heel leuk want ik ging met vriendinnen mee trainen voor de vierdaagse, meer dan 20 km gewandeld in de zon en afgesloten met een ijsje :heart_eyes:

12 likes

Ik zag gisteren een man fietsen op een bakfiets met een hoogbejaarde vrouw in de bak ik ben er nog steeds van onder de indruk

32 likes

Knuffel! :heart::heart:

1 like

:slightly_frowning_face: Sterkte

1 like

Ik ben zo gelukkig.
De Albert Heijn is geopend in mijn stad.

Heb voor €50 aan vretten gekocht, allemaal dingen die in andere Belgische supermarkten niet verkocht worden. Ik voel me eindelijk 100% thuis hier hahaha.

Wat een stomme supermarkt met mijn gemoedstoestand kan doen joh.

28 likes

Ik ben met familie uit eten. Jeetje ik schaam me echt voor deze familie.

Oké, ben mijn boodschappenlijstje aan het maken voor Barcelona. Wat moet ik allemaal mee terug nemen naar Nederland (vooral eten, maar andere tips zijn ook welkom)!

1 like

Sterkte @caramelletje :heart:️ wat enorm k*t.

1 like

Jeetje, wat heftig. Sterkte!

1 like