Wjekw-archief 2

Pfoe ik heb echt twee hele drukke/heftige dagen achter de rug, heb er helemaal slecht van geslapen afgelopen nacht ook. Gelukkig was ik wel bij mijn vriend toen.

Maaar ik moet nu allemaal dingen voorbereiden omdat ik morgen al vaderdag ga vieren en ik had eigenlijk ook aan m’n scriptie moeten werken maar niet gelukt grrrrr. Ach ja, ga nu maar een avondje slapen en chillen en hopelijk morgen weer frisse energie! Ik ga wel kaneelbroodjes maken voor morgen :smirk::smirk:

Had een avondje op de bank ingepland maar werd net geappt of ik even kan babysitten voor twee uurtjes.

Dus dat wordt zometeen alsnog op de bank maar dan met twee katten en een slapende baby (hoop ik haha)!

2 likes

Nou ik was dus in de plus opzoek naar alpro chocolade hebben ze alleen de fucking vanille en kokos smaak. Wats deze vind echt niet leuk. En heb m’n fiets uitgeleend en geen zin om nog naar ah te gaan voor de b&j dan .

Heh? Je hebt voor 6.30 geen korting dus moet wachten tot na 9???

Om met korting te kunnen reizen :slight_smile: Voor vol tarief kan wel uiteraard, maar scheelt 10 euro, dus ga ik niet doen.

Ik ben 1 van die laatste mensen met een voordeelurenabonnement en die hebben geen korting meer voor 6:30, alleen de dalvrijabonnementen :frowning:

Maar ik snap niet hoezo ga je niet eerder als je vanaf 6.30 wel korting hebt???

Ik heb helemaal geen korting voor 9 uur, dus ik kan alleen de volledige prijs betalen of wachten tot na 9 uur dus om korting te krijgen.

Oooooohh ik las het als vóór 6.30 dus vanaf 6.30 wel korting.

Jaaaaa go you!:biggrin: Ik heb het verhaal een beetje gevolgd, dus vind het tof om te lezen dat je nu zoiets hebt van fuck it! En anders kun je altijd nog voorstellen om drankjes met hem te doen als een soort van afscheidsborrel.

2 likes

Ik snap sws niks van mijn voordeel uren abonnement. Volgens mij reis ik er nooit mee dus kga nooit meer nemen

Haha, nee, was dat maar zo :stuck_out_tongue: Zou mooi zijn, maar helaas.

Wow, dat is kut en ook zo compleet asociaal? Heb ik ook wel eens gehad ja.

Heb het zelfs bij m’n oom thuis gehad, maar dan dat er geen rekening mee gehouden werd. Ik eet m’n hele leven al geen varken want m’n vader is moslim. Dat weet de hele familie dondersgoed, is altijd al zo geweest en ik kom daar al 26 jaar over de vloer. Dus toen kwam ik op zijn verjaardag en had werkelijk waar ALLES varken. Niet eens dat het niet halal vlees was (als het geen varken is eet ik het altijd wel gewoon, het is meer uit respect naar m’n vader toe) maar elk hapje had gewoon iets van varken. Zelfs de salade, en er was geen brood. Uiteindelijk heb ik losse stukjes sla eruit lopen vissen en de korst van een quiche gegeten. Ik snap écht niet wat er in die man zijn hoofd omging, en toen ik er wat van zei, zei hij “goh, niet aan gedacht!”

Niet eens een sorry. Ben na afloop heel boos naar de Smullers op het station gegaan en had patat en kaassouffles voor mezelf gehaald, was zo pissig. 26 jaar ken je me al. Hoe dan?

4 likes

Je hebt er vast al over nagedacht, maar kun je je fiets ergens binnen stallen? Als ze altijd buiten staan verroesten ze zo snel en dan heeft het weinig zin om een mooie nieuwe te hebben denk ik.

1 like

Ja kan in mijn souterrain alleen moet ik dan met zo’n richeltje ongeveer 5 treden naar beneden (en omhoog). Ik moet dit ook wel echt doen hoor, omwille van zo’n mooie fiets.

Ohhhhh dat is zo attent <3 dat geeft me toch nog hoop voor de wereld, gelukkig :’)

2 likes

Ik heb net in de trein iemand helemaal de tering in gescholden. Had het niet verwacht van mezelf maar ben wel trots. Moet ie maar normaal doen. :unamused:

9 likes

Ik zit nu wel echt te trillen. Denk dat ik maar ff de trein uit stapt als die vent er niet uit gaat.

2 likes

Dan zou ik al helemaal een lichtgewicht fiets aanschaffen! Ik til mijn racefiets altijd omhoog en de ander hangt langs de trap, enkele treden omhoog. Echt wel fijn dat ze niet zwaar zijn.

1 like

ai, wat was er gebeurd?

@quantum @floreales

In onze coupé ging heel de tijd een telefoon af en hij zag mij als eerste. Hij begon te kankeren tegen mij dat ik daarmee moest kappen, dat ik een kankerdebieltje was, dat ik het sowieso moest zijn, dat ik normaal moest doen blabla. Nadat ik hem op een normale manier zei dat ik het niet was ging de telefoon na een paar minuten weer en ging hij zo los tegen mij!

En toen knapte er iets, wat er uit m’n mond kwam past totaal niet bij mij maar hij hield z’n mond wel. Was ff bang dat ie me zou slaan in eerste instantie omdat ie zo agressief naar me toe kwam

9 likes