Wjekw-archief 2

Vandaag sinds tijden weer op hakken gelopen. Moet echt weer oefenen :astonished: voel het wel al aan de achterkant van mijn onderbenen zeg

Hahaha jaa geniaal! Moet ze ook weer eens zien

1 like

In de buurt van de Europaweg in Apeldoorn is my guess

1 like

Ik zou het wel serieus bij een fotograaf laten doen van wie je zijn werk erg mooi vindt en niet bij een vakantieveilingenfotograaf. Misschien een overbodige tip, maar geef liever 200€ uit aan foto’s die je voor eeuwig wilt bewaren dan €80 aan foto’s waarvan je denkt ‘mwoah…’

3 likes

Wat kut! Ik herken de situatie en het gevoel, is allesbehalve leuk. Sterkte :hugs: wees de komende dagen extra lief voor jezelf.

1 like

Ik vind het zo leuk dat ik net tijdens het Shakira concert zicht had op Milan & Sasha (haar zoontjes) en dat Sasha zo enthousiast mee aan het dansen was :heart:

3 likes

Ik wil slapen maar ik kom zoals gewoonlijk niet in slaap :pensive:

Omg mijn hele avond bestond uit het zorgen voor een dronken 15-jarig meisje met haar nichtje op het waalstrand wat een toestand

1 like

Ik moet echt stoppen met dutjes doen overdag want nu kan ik dus niet slapen.

Ik werd een uur geleden wakker gebeld en nu kan ik dus niet meer slapen…

Heel herkenbaar. Hier ook chronisch ziek en daardoor veel vrienden verloren helaas. Ik had gewoon de energie niet om met hun te kunnen meeten en we woonden verspreid over Nederland. Wel online veel contacten en ook bij mijn nieuwe studie wel wat nieuwe mensen leren kennen, maar toch elke keer weer mijn grenzen tegengekomen waardoor mijn real life contacten nu allemaal super oppervlakkig zijn. Mijn gezondheid verbeterd gelukkig door revalidatie, maar het zal altijd een balans blijven. Kan soms er echt van balen dat ik daardoor zo lonesome ben. Ik kan goed alleen zijn, alleen voelt dat soms ook wel erg alleen.

Waarom ben ik nu al wakker? Wil nog slapen maar er is veel te veel geluid om me heen dus denk niet dat dat nog gaat lukken…

Ok extra vroeg op zodat ik kon gaan fietsen om m’n hoofd leeg te maken en dan kon gaan leren REGENT HET.

Wat doe ik nu, toch fietsen of niet?

Waarom ben ik nog steeds wakker? Ik had vanavond een spontaan feestje wat heel leuk was en ondanks dat ik me belachelijk moe begin te voelen zit ik nog op mijn bank muziek te luisteren😬

Hopelijk kan je nog een keer omdraaien en verder slapen.

Gewoon een rondje fietsen en als je terug bent chill douchen of in bad!

Haha dat kan wel eens heel chill zijn, lekker 's nachts muziek luisteren. Hopelijk lig je er inmiddels wel in!
Ik ben maar opgestaan, ben 'n uur wezen wandelen en de was al aangezet. Voel me net een huisvrouw

Ja😊

Als je het niet fijn vind om te fietsen door de regen zou je ook een stuk kunnen wandelen met een paraplu. Ben je er toch even uit.

Waarom is mijn uitslapen altijd max negen uur, ik mis de tijden dat ik tot in de middag op bed lag

1 like

Jaa stom he, dat heb ik dus ook. Zit nu maar te denken om vanmiddag een dutje te doen om een beetje bij te slapen.

1 like