Ik wil het ook we voor je openen en dan zeggen of het voldoende is?
PUK code kan je soms ook in je online account vinden. (Tenminste bij vodafone).
Ik ga een Bifi worstje eten in de trein en ik ben bang voor de boze blikken maar dan bedenk ik me dat mensen ook pindakaas of tonijn in de trein eten en dan vind ik het rechtvaardig.
Thuiswerken op maandag vind ik altijd zó moeilijk, mn hoofd is nog in weekend modus en kan mezelf echt niet concentreren. Elke week weer dezeflde struggle
Gelijk even testen.
Nu geen problemen meer. Bedankt voor de tip!
Oh chill! Ik neem altijd de pittige
Ik zag dus een advertentie voorbij komen van uggs, en vind nog steeds dat dir dingen echt heel leuk kunnen staan. Maargoed, toen besloot ik om te kijken of er ook overknee uggs zijn, EN DIE BESTAAN hahahaha die zijn zo lelijk wat de fuck haha
Thanks! Heb de pikante genomen en een met pijnboompitten en kruiden
Best wel zenuwachtig voor de tandarts vanmiddag.
Ik wil zo graag een kat, maar vind dat in een flatje zielig…
ik krijg altijd de “gelukkig heb je wel een goeie kop erop zitten” sorry dat jij m’n enorme badonkadonk niet lekker vind your loss
Mijn kliene meid krijgt eindelijk haar Nintendo switch! Dat kreng vonden we veel te duur om cadeau te doen in januari voor haar verjaardag dus ze moest meesparen. €100,- eigen bijdrage en wij zouden ook meesparen. Puur dat je niet zomaar alles kunt kopen wat je wilt.
En nu is het bedrag compleet! Haha wat heeft ze een geduld gehad. Schatje
Kun je niet alleen je laptop meenemen en de rest laten liggen en vragen of iemand daar op wil letten als jij een flesje water haalt?
Jazeker, nu ook een tweedehands spel erbij. Nu opzoek naar just dance tweedehandsje
De Wii verkopen kunnen we ook weer een spelletje kopen
Maar jullie zijn er nog steeds blij mee?
Alweer niet op tijd loon binnen, ik wil alles kunnen betalen wat nog moet en er dan klaar mee zijn!
Ik ga er ook 2 nemen op mijn appartement. Vind het ook best zielig, maar in asielen zijn vaak katten die niets anders gewend zijn en daarom niet naar buiten “mogen” of vanwege bepaalde ziektes, dus hier ga ik naar kijken. Misschien ook iets voor jou om naar te kijken?
Moet je een ander thema kiezen!
Wtf? Wat voor mensen zeggen dit dan? Mannen? Vrouwen?
Kom net terug van de kapper, normaal heerst er altijd zo’n awkward stilte want ik ben niet zo goed in small talk maar deze keer was het een andere kapster én was er helemaal niemand anders in het kapsalon dus moest ik wel… We hebben gewoon fijn gebabbeld de hele tijd, het was zo gezellig!
Helemaal blij (ook met mijn haar)!
Ja bizar. Hoop dat je je er niet te veel van aantrekt. En ze van mooie repliek kan dienen.