Hahaa ik heb dit dus exact ook altijd? Ik ben 1 dag ineens complete terror en dan daarna; oooh. Kijk aan… terwijl ik mega regelmatig ben en t gewoon vergeet dat die dag weer komt. Ik wijd het aan geen last/kramp/fysieke ongemakken hebben.
Een collega vertelde me net dat ik gewoon reiskostenvergoeding krijg terwijl ik studententeisproduct heb, dus ik ben blij. Opzich wel logisch, want m’n studentenov wordt betaald van belastinggeld en is niet gratis én het is een gift, maar vind het wel chill dat het vergoed wordt. Had verwacht dat mijn werkgever er op een slinkse manier gebruik van had gemaakt
Hahahah jaa precies. Week voordat ik het moet worden denk ik ahh moet het binnenkort weer worden. Maar op de dag zelf is het een grote verrassing en een ahaaa vandaaar-moment.
Ik moet morgen om kwart over 6 mijn bed uit, dat gaat niet fijn worden.
Ja, door mijn scriptie beslis ik al maanden dat ik pas om half 9 mijn bed uit ga, dus kwart over 6 wordt weer een feestje.
Oh wauw, dat is echt iets wat mijn luie studentenhart op het moment niet aan zou kunnen. Ik was er zo aan gewend om tijdens mijn stage om half 6 op te staan, maar dat ben ik gedurende dit jaar helemaal kwijt geraakt.
Omg yes. As zondag voor het EERST sinds november 2015 (& zware blessure) weer een wedstrijd hockeyen. Ben zo benieuwd hoe t gaat!
Zoete aardappel curry met rijst is zo lekker, maar ik haat het om die aardappel te schillen
You can do it!
@liefsjenneke
Dit is mijn ervaring ook, sowieso veel verplichte lessen en je moest veel in 1 jaar verplicht halen anders was het over.
Weet niet om welke premaster het zou gaan, wat voor richting maar dan kun je misschien concrete ervaringen horen?
Hahaha love dit filmpje
Ik heb maar gewoon wat dingen bij elkaar gegooid, het is geen officieel recept: watermeloen + feta + peper + spinazie + tomaat + granaatappelpitjes + amandelen + balsamico-azijn
https://www.nrc.nl/nieuws/2018/06/01/zo-helpt-de-televisie-kwetsbare-tieners-a1605154 ik weet niet of dit al gepost is, maar ik vind dit best heftig
Paar dagen geen forum: 1600 berichten ongelezen in dit topic. Yay!
Oeh toch bedankt, ik ga het morgen proberen… zou er zelf nooit op gekomen zijn feta en watermeloen te combineren! (geen keukenprinses hier.)
Binnenkort ga ik op citytrip naar Porto, we zijn daar drie nachten, iemand nog tips voor must-see’s of toffe restaurantjes? (Ben zelf vegetariër, mijn reisgezelschap niet)
Ik heb vandaag mijn hele dag cursus overleefd. Morgen nog tandarts en psycholoog.
Haha gelukkig nam je zus het nog goed op.
Ik heb vorige week blijkbaar een moeder beledigd toen ik zei: ‘‘Wat heeft ze een leuke hoed op.’’
‘‘HET IS EEN HIJ!’’
Ok. Was een erg kort gesprek.
Holy wow ik heb zo veel gegeten ben echt aan t ploffen bijna. Morgen weer vasten echt zin in dit misselijke gevoel wens ik niemand toe