Wjekw-archief 2

Poeh lastig. Ik ben zelf gestopt met werken toen mijn pre-master begon. Van klasgenoten weet ik dat zij soms een dag tot enkele dagen werkten, naast de opleiding. Maar ik weet ook dat zij daarbij meer dood dan levend waren en elk ‘vrij’ moment dan aan opdrachten bezig waren/leren. Achteraf bezien is het goed dat ik niet gewerkt heb erbij, dan was ik er echt aan onderdoor gegaan. Ik denk ook dat het eraan ligt hoe gemakkelijk leren etc je af gaat. Ik heb er echt bloed, zweet en tranen in moeten stoppen (voor 6-en en soms een 7) maar er was een enkeling die amper leerde en alsnog een voldoende haalde. Dus het ligt er ook aan tot welke categorie jij behoort. Maar wat ik inschat: met een gewone (echte) baan, misschien 1 dag per week werken naast de pre-master?

Edit: ik moest 3 dagen per week naar de uni geloof ik, voor lessen

1 like

Wij hebben nu Mario en samen met die konijnen gekocht. Was erg lachen de preview.

Edit. Mario + rabbids

Ik zie best vaak op Instagram van die bh-loze meisjes met topjes op een festival en ik vraag me dus af of dat niet heel kut is met dansen?
mijn borsten bewegen al alle kanten op als ik niks doe dus laat staan als ik sta te dansen

4 likes

Nou inderdaad en ik heb niet eens veel. Vraag me dat ook altijd af

1 like

Haha jij moet even langs bij Waar kwam je pas heel laat achter ^^

En herkenbaar ‘probleem’ inderdaad.

1 like

Ja precies dit. Maar ik houd überhaupt ook niet van bh-loos zijn, vind het gewoon geen fijn gevoel ofzo haha

2 likes

Ik moet zo lachen om al die badges de hele tijd, die je ontvangt. Ik ben daar blijkb ontzettend gevoelig voor. Net als met untappd, lekker verzamelen. :sweat_smile:

3 likes

Oh veel sterkte! :mask: vergeet zeker niet genoeg te drinken (best een sportdrankje als dat lukt, of ORS innemen) want dat draagt echt bij tot je sneller beter beginnen voelen!
Is het hotel crappy als in niet hygiënisch of als in ultra basic?

1 like

Ik kreeg net een berichtje van mijn vroegere huisgenoot dat er op mijn oude adres een brief van een incassobedrijf is bezorgd voor me. Ik heb geeeen idee waar het voor is en woon er al ruim 4 maanden niet meer maar nu maak ik me al de hele dag zorgen. Heb gevraagd of hij een foto wil maken van de brief maar hij is pas laat thuis vandaag :frowning:

Hebben jullie bericht van Duo gekregen toen je geen recht meer had op een studentenreisproduct? Ik heb het idee dat ik per juni namelijk niet meer heb, ik weet het alleen niet zeker. Op mijnduo kan ik er niks over vinden en ik heb ook geen bericht gekregen. (Het heeft even geduurd voordat ik bij mijn huidige studie terechtkwam, dus ik heb niet gewoon vijf jaar achter elkaar gestudeerd.)

Ik ook haha, pff heb het wel koud

Huh hier in Limburg is het 26 graden. Is het daarboven in Nederland zoveel kouder? Of woon je niet in Nederland?

Dit is mijn eerste vakantiedag waarop ik niks te doen heb en ik verveel me dood. Weet gewoon echt niet wat ik moet doen? Heb al een film gekeken en zit te denken of ik er dan nog maar één zal gaan kijken…

Gefeliciteerd!

Ik ken mensen die dit tot een goed einde hebben gebracht, maar persoonlijk zou ik het niet trekken, denk ik. Je hebt dan inderdaad een jaar feitelijk een niet-bestaand sociaal leven. Ik heb zelf een premaster van 30 ECTS gedaan in combinatie met 16 uur werken en dat was vrij relaxed (ik hoefde dan in het weekend niet zo veel te doen). Ik denk dat 24 uur erbij werken ook nog wel was gelukt, maar 36 uur was voor mij echt te veel geweest. Het is echter nogal persoonsafhankelijk.

1 like

Oh wow dat is wel een verschil. Hier waait het maar een beetje

Ik zou dit moeten doen, zeker na de bevestiging die ik gisteren in het Onzin topic kreeg. Maar ik weet echt niet hoe eraan te beginnen :weary:
Best stom aangezien ik op het werk assertiviteitstraining geef

Ik ben vanmorgen helemaal naar de kruidvat gelopen. Heb daar vanalles gekocht maar nu kom ik er net achter dat waar ik dus echt voor ging en dringend nodig had ik gewoon vergeten ben. Nu kan ik straks of morgen weer helemaal terug. :no_mouth:

Ik zie net bij het KNMI dat tussen het tussen Groningen en Limburg 10 graden scheelt, want ik dacht ook dat het te warm is voor een jasje.

Ja ik was net ook aan het kijken. Best gek eigenlijk dat het zoveel kan verschillen. Maargoed het zonnige zuiden he :yum::sunglasses:

1 like