Wjekw-archief 2

Heb net mijn lease overeenkomst getekend, toch wel even shitting bricks want tering duur en ontbinden kan wel bij ontslag ofzo, maar ik schijt 'm meteen hard!!

1 like

Vorige week was ik wel even jaloers toen de hitte hier maar niet verdween. Maar verder :heartpulse:

1 like

Nee dat moet je zelf regelen en op tijd stopzetten. Tenminste dat was bij mij twee jaar geleden zo.

2 likes

Ik werd vanochtend zó slecht wakker. Drukte steeds mijn wekker uit. Zelfs mijn date was al op en gedoucht (normaal moet ik hem uit bed trekken). Kwam hij me zo lief wakker maken, hij was heel schattig over mijn wang aan het aaien.

Maar dat wou ik niet zeggen. Ik wou zeggen dat ik nu dus ook echt moeite moet doen om mijn ogen open te houden. So tired :frowning:

Ik ben echt een tijdje verloren geweest en wist niet welk forum ik nou moest gaan volgen, maar ik vind het hier veel gezelliger :thumbsup:

7 likes

Thanks! Dan ga ik hem maar zo maar even stopzetten. Echt huilen dat ik niet meer gewoon de hele week overal en nergens gratis heen kan met de trein.

2 likes

Ja en die boetes zijn HOOG!

Ik voel me vandaag zo waardeloos vandaag. Ik vind het echt niet leuk wat mijn (slechte) gedachten (over mezelf) met me doen.
Weet niet zo goed wat ik met dit bericht wil bereiken maar moest het wel even van me afschrijven.
Nu maar weer verder met studeren. :coffee:

(omg ik kom er net achter dat die laatste smiley hier in mijn bericht coffee heet en ik dacht al die tijd dat het een oud mannetje met een baard was die verbaasd keek :eek: )

8 likes

Ik heb een pre-master gedaan en niet om je af te schrikken, maar het was echt het zwaarste jaar van mijn studie. Wij mochten geen vakken meenemen naar het masterjaar, dus moest ik 60 punten (aka alle vakken) halen. Ik studeerde met gemak 50 uur per week (met colleges erbij). Ik had maar 3 uur college (of zoiets) op een dag, maar bijna alles was verplicht en de rest was zelfstudie. Veel mensen die veel ernaast werkten, haalden dat jaar ook niet… Sorry dat ik zo eerlijk ben, maar ik heb het idee dat mensen zo’n jaar echt onderschatten.

1 like

Ik! bij Salon B (ik vind je haar heel mooi btw - maar je bent niet happy?). Het was wel in een andere stad dus misschien zijn ze in Ams heel behulpzaam :blush:
Ook bij een kapster in een dorp (moest toen ff vlug vlug) en zij was echt ongelofelijk lief. Vond het heel vervelend dat ik er zo mee heb gezeten en zei dat ze liever had gehad dat ik gewoon direct was teruggekomen (heb ong een week getwijfeld). Dus gewoon doen!

1 like

de like was voor de smiley-aha-erlebnis, niet voor je rotgevoel natuurlijk!

1 like

Ik ben bang dat ik de voedselvergiftiging in het hotel heb opgelopen :frowning: Ik had noodles gegeten gisteren, en vannacht begonnen de krampen.

Dankjewel trouwens! ORS heb ik niet, maar er lagen gelukkig sportdrankjes in de koelkast van het hotel. Hopelijk gaat het snel weg…

Voel me niet zo lekker dus zit een beetje naar mijn scherm te staren. Staan wel 28769242 dingen op mijn to do list dus doe nu maar de dingen waar ik niet zoveel over hoef na te denken.

Dat is nog wel een idee ja! Via een berichtje voelt het toch iets minder beangstigend aan als face to face. Ik heb ook toevallig een duidelijke foto aangezien ik die gisteren maakte voor het topic.
Heb je in het berichtje al gelijk gezegd dat je je geld terug wil?

1 like

Ik eet vanavond groente gehaktballetjes ( zonder gehakt, geen idee hoe het heet) wat is lekker voor erbij? Wordt dit gezien als het "vlees"onderdeel of als het "zetmeel"onderdeel vam de maaltijd?

Edit: opgezocht en het zijn groenteballetjes. Dus de groenten voor vandaag zijn voorzien haha

Altijd doen! Als het een goede kapper is lossen ze het zo snel mogelijk en zonder problemen voor je op. Anders zou ik je adviseren een andere kapper te zoeken! Als bij iemand een kleur niet goed heeft gepakt bijvoorbeeld of ik heb een pony te lang gelaten, vind ik het zelf net zo vervelend als de klant en wil ik dat heel graag oplossen.

1 like

Scriptie ingeleverd dus maar weer een account aangemaakt :sunglasses::sunglasses::sunglasses:

24 likes

Hahaha dit in combi met je profielfoto, love it

Vroeg me al af waarom ik uit het niks zo agressief was. Maar ik ben dus ongesteld. Goed exuus om straks chocola te gaan halen. #weightlossjourneyhastowait.

3 likes

Zijn gewoon twee mensen aan het bellen in de stiltecoupé haha wat is dit