Wjekw-archief 2

Iemand hier die toevallig in Lissabon woont of heeft gewoond?
Zit serieus te overwegen om er voor een jaar heen te verhuizen ivm een vacature die ik vannacht tegenkwam.

Wat ga ik vandaag eten? Kanniekieze dus help

• Nacho’s
  • Risotto
  • Salade met watermeloen en feta
  • Curry

0 stemmers

1 like

Hahah jemig het is zo irritant? Ik hoef niet per se in stilte te zitten maar het gaat mij om het principe, stiltecoupé = niet praten. Ik typ zelfs extra langzaam/zacht nu, maar er zit dus gewoon een vent al de hele tijd te bellen en een koppel achterin zit te kletsen.

Pfft heb geen zin meer om te werken, maar moet nog best veel doen wat anders blijft liggen.

Haha ik ben echt een stresskip. Tandarts viel reuze mee. :joy:

3 likes

Knuffel!

1 like

Aaargh ik had deze namiddag last minute verlof gevraagd omdat ik Roland Garros (Serena tegen Sharapova) wou volgen maar nu gaat die match niet door :frowning_face:

Hoezo salade met feta en watermeloen… Gewoon een stuk feta in 1 hand en een stuk watermeloen in de andere.

7 likes

Hahahaha perfect

Dat is erg vervelend, hopelijk voel je je wel goed over de beslissing.

1 like

Net arbeidsvoorwaardengesprek gehad en ben zo blij met m’n nieuwe werkplek! Het lijkt me echt een leuke school en tot dusver handelen ze echt heel netjes. Plus ik krijg een grotere aanstelling dan nu dus moneysssss.

15 likes

aww, veel succes, het is vast minder eng dan je denkt
edit: te laat, had nog niet alles bijgelezen :sweat_smile:

Ik ben zo moe en ik wil douchen en een dutje doen maar ik moet vanalles regelen en wachten op mn vriend of ik zijn sport zooi nog langs moet komen brengen :frowning_face: Er zit nog allemaal geleidingsspul in mijn haar van de EEG ook :’(

Ik heb een mini aftelkalender gemaakt voor mijn antibioticakuur omdat ik pillen slikken zo erg haat en ik nu ten minste na elke pil een vakje in mag kleuren :redface:

17 likes

veel plezier, fijne vakantie!

1 like

Ik zit op m’n balkon en m’n onderbuurvrouw ook, en ze is aan het bellen, en volgens mij heeft ze ruzie. Ik hoorde haar schreeuwen: wij ook niet van jou! Wij ook niet van jou! Jammer dat ik de andere persoon niet hoor, zet hem even op luidspreker please.

Update: ze heeft opgehangen. Maar er kwamen net 3 brandweermannen aangelopen op boodschappen te gaan doen, dat is wel weer leuk.

2 likes

Ik hoop zo dat er iemand hier is die me een beetje kan helpen, want ik maak mezelf wekenlang al gek. Ongeveer 2,5 maand geleden kreeg ik last van een erg opgezette buik + buikpijn. Ik heb vaak het gevoel alsof er een ballon in mijn buik zit. Eén keertje heb ik een soort ‘aanval’ gehad dat ik niet meer kon lopen van de pijn, maar voor de rest heb ik elke dag last van een opgeblazen gevoel en alsof er ‘iets’ in mijn buik zit. Ik heb een Mirena spiraal, heb deze bij de dokter laten checken en deze zit goed. Heb ook al 4 zwangerschapstesten gedaan, allemaal negatief. Ik ben al meerdere keren bij de dokter geweest, bloed laten testen op infecties en andere dingen, ook allemaal negatief. Heb vorige week een echo gehad van m’n organen, was ook allemaal goed. Vrijdag heb ik weer een afspraak, maar ik heb het gevoel dat de dokter het wil afschuiven op PDS terwijl ik niet het idee heb dat het dat is. Is er iemand die misschien iets vergelijkbaars heeft (gehad) of tips heeft? Ik ben echt radeloos :slightly_frowning_face:

Nee, ik ben nog niet getest op voedselallergieen. Ik bedoelde met het bloedprikken voornamelijk infecties en afwijkingen aan de lever etc. Dankjewel voor je tip!

Pfff ben echt zo ontzettend moe. Merkt dat ik echt een beetje aan het einde van mn latijn ben… Helaas nog een klein maandje keihard knallen om het schooljaar af te ronden. Heb nog een megatoets, moet mijn onderzoek nog afronden en nog meer dingen zuuuucht.

Jaaaa mijn vriend en ik ook! Vooral die vrouw ugghh wat een bitch zeg, beetje met 2 maten meten over dat kleedje voor de deur ophangen.