Ik drink voor het eerst sinds 10 jaar (minstens) weer Aquarius de blauwe versie. Best lekker
Bij mij was het dezelfde datum als dat ik het met de pil zou moeten worden maar het kan ook een half jaar duren
Ik heb ook risoto op, dus daarom zou ik die kiezen
Als ik morgen weer een dom mailtje van instagram terug krijg dan maak ik een nieuwe fack it. Heb door dit hele gedoe dus gemist dat Ronnie 2 nieuwe liedjes heeft. Wat een slechte vriendin ben ik.
Succes!
Oh leuk! En spannend. Mijn vriend zit toevallig in dezelfde situatie. Hopelijk wordt het wat
I need your help! Mijn vriend is binnenkort jarig en ik ben nog op zoek naar een paar kleine cadeautjes (max. 15 euro ongeveer). Ik heb al wat dingen gekocht en ik zoek nog kleinigheidjes voor erbij. Ik vind dat altijd zo moeilijk voor mannen! Iemand ideeën? Ik ben je eeuwig dankbaar haha
Ik kijk sinds tijden weer Fight Club (ook n.a.v. Het filmtopic) en ik was echt vergeten hoe heerlijk die film is. Edward Norton EN Brad Pitt Mmmmm
Dankjewel! Die ga ik bekijken!
Ja dat is inderdaad wel iets om rekening mee te houden. Het lagere loon vind ik niet zo erg, aangezien de kosten daar als het goed is ook wat leger zullen liggen. Lijkt me de ervaring wel waard haha.
Weet jij hoe het zit met zorgverzekering etc? Ik heb al wat opgezocht, maar omdat ik chronisch ziek ben (wel alles helemaal onder controle) vind ik dat toch een beetje spannend.
Dat is inderdaad niet leuk om te horen en dat je dan zo uit elkaar gaat.
Ik wil even zeggen dat ik je al lang ‘volg’ op egf enzo. En dat je situatie me heel erg persoonlijk raakt. U can do this, girl ️
Edit; creeper modus off//. Maar je herinnert mij gewoon heel erg aan mezelf, een paar jaar geleden.
Heb jij toen ook je voedingspatroon aangepast?
Ik eet veel gluten, dus ik denk dat ik als eerste begin met het (zo goed als) schrappen van gluten. Al hoop ik zo dat dat het niet is
Zit nu Ibiza te kijken op Netflix en hij is nog slechter dan ik dacht, maar toch blijven kijken he
Hoe kan het eigenlijk dat ik bij sommige likes een melding krijg en bij andere niet?
Iemand in m’n appartement draait allemaal leuke foute liedjes zoals follow the leader en ik wil meedoen.
Nu is het def; zak zak zak
Ik heb gesport, ben trots op mijzelf #foreverlazy