Wjekw-archief 2

Jaaaa ik had ook echt zin om het te gaan volgen. Maar helaas :disappointed:

Ik heb eens geprobeerd mn voordeur open te maken met m’n ov chipkaart :biggrin:

8 likes

Ik wil pakketje ophalen bij een afhaalpunt, is die ivm familie omstandigheden gesloten. Onbekend wanneer het weer open is… vervelend. :slightly_frowning_face:

Van te veel histamine kun je ook zo opblazen en naar worden. (Ik wel) vooral rond de hooikoortsseizoen als je lijf al teveel aanmaakt. )

1 like

Sorry, koken en typen tegelijk = spelfouten

Hahahaha de resultaten zijn mega verdeeld: wat is het geworden?

watermeloen-feta-salade :grin:

maar wel een zak chips voor erbij (om toch een beetje het nachogevoel te krijgen)

5 likes

Jaaa echt he! Ik was ook blij om te zien dat de rest nu ook een kleedje mogen hangen, tenzij ze gaan handhaven.

Ff serieus, waar maak je je druk om. Een kleedje?!?!

Klinkt echt lekker fris, heb je daar een receptje van? Ik moet ook nog bedenken wat ik ga eten.

Is een beetje een droom van mij, maar kan je dus nog geen advies geven! De blog van z.akenmeisje.nl kan je misschien helpen, zij woont in Lissabon

1 like

Ik ga zo voor het eerst sinds lange tijd weer eens fietsen:flushed:

Hahaa ik heb dit dus exact ook altijd? Ik ben 1 dag ineens complete terror en dan daarna; oooh. Kijk aan… terwijl ik mega regelmatig ben en t gewoon vergeet dat die dag weer komt. Ik wijd het aan geen last/kramp/fysieke ongemakken hebben.

1 like

Een collega vertelde me net dat ik gewoon reiskostenvergoeding krijg terwijl ik studententeisproduct heb, dus ik ben blij. Opzich wel logisch, want m’n studentenov wordt betaald van belastinggeld en is niet gratis én het is een gift, maar vind het wel chill dat het vergoed wordt. Had verwacht dat mijn werkgever er op een slinkse manier gebruik van had gemaakt

3 likes

Hahahah jaa precies. Week voordat ik het moet worden denk ik ahh moet het binnenkort weer worden. Maar op de dag zelf is het een grote verrassing en een ahaaa vandaaar-moment.

2 likes

Ik moet morgen om kwart over 6 mijn bed uit, dat gaat niet fijn worden.

:frowning_face:

Ja, door mijn scriptie beslis ik al maanden dat ik pas om half 9 mijn bed uit ga, dus kwart over 6 wordt weer een feestje.

Oh wauw, dat is echt iets wat mijn luie studentenhart op het moment niet aan zou kunnen. Ik was er zo aan gewend om tijdens mijn stage om half 6 op te staan, maar dat ben ik gedurende dit jaar helemaal kwijt geraakt.

Omg yes. As zondag voor het EERST sinds november 2015 (& zware blessure) weer een wedstrijd hockeyen. Ben zo benieuwd hoe t gaat! :scream:

17 likes

Zoete aardappel curry met rijst is zo lekker, maar ik haat het om die aardappel te schillen

2 likes