Wjekw-archief 2

Jij mag je kut voelen hoor! Gewoon hup die hand in je broek… nee grapje.
Maakt niet uit hoe klein het gene is waar je je rot over voelt je kunt je gevoel niet zomaar uit schakelen.

3 likes

Vanmiddag 2 uur geslapen en nu kan ik niet slapen. Gek he?!
En dit van te voren weten maar toch gewoon doen

1 like

Wanneer ik ‘het grote menstruatiecuptopic’ voorbij zie komen lees ik ‘het grote menstruatietopic’ en denk ik dat je daar dan kan klagen en praten over je menstruatie

5 likes

Ik zit echt onder de muggenbulten. Sterker nog ik ben niet dik ik ben gewoon een grote muggenbult.

5 likes

Ik wou maandag een vliegticket boeken en dat kostte toen 651 euro. Uiteindelijk toen niet geboekt. Zelfde ticket kost nu 760 euro :tired_face::sob:
Wat denken jullie: wachten tot na het weekend met boeken of nu 100 euro er tegen aan gooien (zou 100 euro van mijn budget zijn om daar op te doen)

Zou ff wachten, als last minute wordt ie misschien weer goedkoper

1 like

Ben op mijn werk en voel me zo onveilig. Liefste ga ik gewoon nu naar huis.

Wat is er aan de hand?

Bewoner die flipte. En ook echt ineens. Heb dit afgelopen zaterdagnacht ook gehad met hem.
Ik had me gewoon moeten ziekmelden vanochtend

Ah :frowning: veel sterkte ermee en succes. Heb je een slaap? Ik hoop dat je een beetje kan slapen :frowning: take care!

Ja slaapdienst. Ik denk niet dat ik kan slapen.
Als zelfs bepaalde hogere zeggen dat je gewoon de politie moet bellen als het uit de hand loopt, heb je echt stront aan de knikker.
Hopen dat hij slaapt tot morgenvroeg

Heb je de politie al gebeld?

Ik wilde me heel stoer ziek melden op werk morgen zodat ik extra tijd had voor mijn essay (die al af is maar nu heb ik er moeite in gestopt en moet hij ook perfect zijn) maar nu vind ik dat toch helemaal niet lief van mezelf en heb ik maar gewoon mijn wekkertje gezet.

Lekker 6 uur m’n bed uit.

Morgen heb ik spijt.

Ben je daar verder helemaal alleen dan? Klinkt echt verre van fijn. Op je werk moet je je toch wel enigzins veilig voelen!

:hushed::hushed: dat is ook echt veel geld! Is er geen mogelijkheid om het terug te krijgen? Als je wilt vertellen, hoe ben je opgelicht dan?

1 like

Ben door mijn enkel gegaan tijdens trainen. Heb wel gekoeld, maar daarna ging het wel, dus nog rustig doorgetraind. Daarna is het steeds meer pijn gaan doen, dus toch wel verzwikt waarschijnlijk. Shit mannnn :sob:

Nee want een collega heeft er een kalmerende pil in gekregeb

Misschien beter om dat wel te doen? Ik maak me zorgen, doe voorzichtig

Ja ik ben tussen 22 en 8 alleen met mijn 14 bewoners. Gelukkig start een collega morgen om 7 hierom.

Ik hoop en duim voor je. Waar heb je de laptop besteld?

1 like