You can do it!
@liefsjenneke
Dit is mijn ervaring ook, sowieso veel verplichte lessen en je moest veel in 1 jaar verplicht halen anders was het over.
Weet niet om welke premaster het zou gaan, wat voor richting maar dan kun je misschien concrete ervaringen horen?
Hahaha love dit filmpje
Ik heb maar gewoon wat dingen bij elkaar gegooid, het is geen officieel recept: watermeloen + feta + peper + spinazie + tomaat + granaatappelpitjes + amandelen + balsamico-azijn
https://www.nrc.nl/nieuws/2018/06/01/zo-helpt-de-televisie-kwetsbare-tieners-a1605154 ik weet niet of dit al gepost is, maar ik vind dit best heftig
Paar dagen geen forum: 1600 berichten ongelezen in dit topic. Yay!
Oeh toch bedankt, ik ga het morgen proberen… zou er zelf nooit op gekomen zijn feta en watermeloen te combineren! (geen keukenprinses hier.)
Binnenkort ga ik op citytrip naar Porto, we zijn daar drie nachten, iemand nog tips voor must-see’s of toffe restaurantjes? (Ben zelf vegetariër, mijn reisgezelschap niet)
Ik heb vandaag mijn hele dag cursus overleefd. Morgen nog tandarts en psycholoog.
Haha gelukkig nam je zus het nog goed op.
Ik heb vorige week blijkbaar een moeder beledigd toen ik zei: ‘‘Wat heeft ze een leuke hoed op.’’
‘‘HET IS EEN HIJ!’’
Ok. Was een erg kort gesprek.
Holy wow ik heb zo veel gegeten ben echt aan t ploffen bijna. Morgen weer vasten echt zin in dit misselijke gevoel wens ik niemand toe
Hebben er meiden hier zo’n Knaek pasje?
Hadden we hier voorheen wel altijd! Inmiddels geen studenten meer, maar was in onze stad altijd mega relaxed. (En met iedere start van collegejaar kreeg je ze altijd gratis)
Gratis?? Oke ik ga dat proberen te regelen hahaha
Jaa, gratis! Bij van die stands op de intro-markt etc.
Niet echt om te compenseren ofzo maar ben een week op vakantie geweest en ben gewoon helemaaaal leip van bakken ijs porties friet zakken chips en chocolade repen wil meer “resetten” ofzo want heb ook m’n poep opgehouden en ben gewoon een soort topzware michelin man nu en m’n hele buik doet pijn
Voor wie ooit gestopt is met de pil: hoe lang duurde het voordat je je menstruatie terug kreeg?
Ik had volgens mij allang ongesteld moeten worden
Heb echt exact hetzelfde!
Exact 1 maand. En daarna zo consequent als een malle.