Gewoon meteen de maand erna. Maar ik denk dat je je niet per se zorgen hoeft te maken als het even uitblijft.
Bij mij is het na een half jaar pas weer ‘gewoon’. Eerste keer duurde 7 weken.
Er is een pakketje voor me bezorgd ergens, maar heb echt geen zin om t op te halen…
Ik maak me ook geen zorgen verder hoor, want zwanger kan ik toch niet zijn #spinnenwebben
Ik ga over 4 weken op vakantie maar zou wel fijn zijn als t daarvoor nog komt
Ik ging even lopen naar de supermarkt om nog wat boodschappen voor morgen te halen.
Boodschappen gehaald en nu lig ik in het grasveld tegenover de supermarkt nog even van de zon te genieten<3.
Ik stond afgelopen zondag op een rommelmarkt, had ook 3 reistassen vol met kleding. Hier had ik allemaal rekjes voor voorzien, opgehangen aan kapstokken etc.
was echt de grootste teleurstelling ooit. Voor zo’n Zara achtig jurkje vroeg ik bijv 3 euro. Hingen ze het allemaal terug?? En als ik vroeg hoeveel wil je ervoor geven kreeg ik bedragen van €0,50 tot VIJF CENT?
Ok oprechte vraag hier. Heb zo’n vega schnitzel uit de diepvries getrokken, gisteravond. Alleen bedenk ik me nu met mijn domme harses dat ik die pas woensdag kan eten. Ga ik dan dood of kan dat gewoon?
Dat red je wel. Tenzij je immuuncompromised bent en geen risico’s moet lopen.
En ga af op geurtjes. Ruikt t gek? Niet in je mond doen.
Oh ja, zou wel rot zijn als het net in je vakantie begint. Hoop voor je dat 't binnen 3 weken komt!
Na 2 weken een nepbloeding (denk ik?) en daarna elke maand heel regelmatig!
Ik ben aan het werk en erger me dood aan mensen die aan het chillen zijn voor mn balie zonder iets te vragen, voelt heel ongemakkelijk om nu m’n eigen ding te doen maar voor me uit staren is ook zo nutteloos gezien er geen werk is op dit moment. Echt, ga ergens anders chillen ofzo zodat ik door kan met m’n eigen dingen doen.
Ja
Ik moest net mn broertje en zn vriendin wegbrengen naar haar huis. Helemaal prima. Hij wilde eerst nog even naar de supermarkt, ook goed. Is hij daar een HALF UUR. Ik ben zooo geirriteerd, het is heen en weer 15 min rijden dus ik had al twee keer thuis kunnen zijn
Joh, je hebt al een productieve dag achter de rug daar mag je best tevreden over zijn. En een scriptie kan ook gewoon heel zwaar zijn en neemt vooral veel tijd in beslag.
https://www.forumfeminarum.nl/t/studietopic <-- Hier kan je ook je ei kwijt, want zoals altijd ben je niet de enige.
Ik heb zo lekker gekookt en gegeten maar nu ben ik zoooo moe. Zin om vroeg naar bed te gaan.
Ja maar dat is ook even je one-issue in t leven. En da hoort en dat mag. Scriptie is gewoon heel zwaar, en daar moet je je gewoon aan overgeven. En dan aan het einde krijg je een prachtig papiertje. Maar dat krijg je niet voor puur colleges volgen en tentamens maken. U worked for this, finish it
Hij rijdt ook over Rotterdam. Weet niet waar je heen moet?
@anon98052296 @En_17_Anderen zoals ik kan zien op de 9292 app rijd hij niet meer via Roosendaal. Vooral Rotterdam en Breda is het makkelijkste. Anders overstappen.
Ja ik was fout! Ik ben wekelijks in Roosendaal en er gaat altijd een trein naar België, maar dat zal dan wel Brussel zijn?