Oh ja zie nu dat je het hebt veranderd haha nu zeggen we hetzelfde. Oeps. Zal inderdaad Brussel zijn. Ik kon het ook allemaal niet meer bij houden met die treinen (alleen dan in Breda).
Flixbus vanuit eindhoven naar antwerpen misschien?
Kak ik ging van die energie balls maken. Maar voorheen weekte ik de noten. Nu dacht ik meh niet nodig mn keuken machine kan dat wel aan. Maar was vergeten dat ik gezoute noten had en die daarom even weekte. Ik denk dat ik de perfecte balletjes heb gemaakt voor mensen die caramel zeezout niet zout genoeg vinden…
Je kan uit de trein bij een grensstation en inchecken? Misschien staat ie ergens 5 minuten stil? Of gewoon over Breda, lijkt me het makkelijkste
Ik heb ze heel lang gevold maar heb een poos geleden mn sportschoolabbo opgezegd wegens tijdgebrek, maar volgde dus die virtuele! Vond bodypump heel leuk, even als dat dance (niet perse een goede workout, wel leuk), xcore en burn zijn ook aanraders!
Bij mij duurde het een half jaar voordat ik weer ongesteld werd. Ben nu iets langer dan een jaar gestopt met de pil en het begint nu regelmatiger te worden.
Pff bikini season has officially started Wilde deze week weer eens gaan sporten, zitten alle groepslessen al vol
Ja… gewoon echt even klaar ermee haha voel me gewoon letterlijk alsof een kanonskogel in m’n buik heb
Ik drink voor het eerst sinds 10 jaar (minstens) weer Aquarius de blauwe versie. Best lekker
Bij mij was het dezelfde datum als dat ik het met de pil zou moeten worden maar het kan ook een half jaar duren
Ik heb ook risoto op, dus daarom zou ik die kiezen
Als ik morgen weer een dom mailtje van instagram terug krijg dan maak ik een nieuwe fack it. Heb door dit hele gedoe dus gemist dat Ronnie 2 nieuwe liedjes heeft. Wat een slechte vriendin ben ik.
Succes!
Oh leuk! En spannend. Mijn vriend zit toevallig in dezelfde situatie. Hopelijk wordt het wat
I need your help! Mijn vriend is binnenkort jarig en ik ben nog op zoek naar een paar kleine cadeautjes (max. 15 euro ongeveer). Ik heb al wat dingen gekocht en ik zoek nog kleinigheidjes voor erbij. Ik vind dat altijd zo moeilijk voor mannen! Iemand ideeën? Ik ben je eeuwig dankbaar haha
Ik kijk sinds tijden weer Fight Club (ook n.a.v. Het filmtopic) en ik was echt vergeten hoe heerlijk die film is. Edward Norton EN Brad Pitt Mmmmm
Dankjewel! Die ga ik bekijken!
Ja dat is inderdaad wel iets om rekening mee te houden. Het lagere loon vind ik niet zo erg, aangezien de kosten daar als het goed is ook wat leger zullen liggen. Lijkt me de ervaring wel waard haha.
Weet jij hoe het zit met zorgverzekering etc? Ik heb al wat opgezocht, maar omdat ik chronisch ziek ben (wel alles helemaal onder controle) vind ik dat toch een beetje spannend.