Dat is inderdaad niet leuk om te horen en dat je dan zo uit elkaar gaat.
Ik wil even zeggen dat ik je al lang ‘volg’ op egf enzo. En dat je situatie me heel erg persoonlijk raakt. U can do this, girl ️
Edit; creeper modus off//. Maar je herinnert mij gewoon heel erg aan mezelf, een paar jaar geleden.
Heb jij toen ook je voedingspatroon aangepast?
Ik eet veel gluten, dus ik denk dat ik als eerste begin met het (zo goed als) schrappen van gluten. Al hoop ik zo dat dat het niet is
Zit nu Ibiza te kijken op Netflix en hij is nog slechter dan ik dacht, maar toch blijven kijken he
Hoe kan het eigenlijk dat ik bij sommige likes een melding krijg en bij andere niet?
Iemand in m’n appartement draait allemaal leuke foute liedjes zoals follow the leader en ik wil meedoen.
Nu is het def; zak zak zak
Ik heb gesport, ben trots op mijzelf #foreverlazy
Ik dacht dat Marc Jacobs ( de modeontwerper) dood was al enige jaren. In mijn beleving is hij overleden nadat hij viel in de douche.
Maar nee…hij leeft nog. Hij heeft zelfs een aanzoek gedaan op 5 april.
Hahaha ik zit nu in trein en er zit een man schuinvoor me die echt lijkt op @Lula ‘s avatar😂
Ik wil chips eten maar ook weer niet. Misschien een klein beetje dan…
Wow wat is het afgekoeld ineens, vind het frisjes
Niet kapot te krijgen.
Zijn er misschien nog mensen die problemen hebben ondervonden met de fitbit versa om er persoonlijke muziek op te zetten? Het lijkt niet te willen verbinden met wifi…
Als je denkt dat het door gluten komt beter eerst even bloed laten prikken. Als je namelijk na een tijd geen gluten eten dat wil doen voor een officiële diagnose moet je ze eerst weer een tijd eten en dat kan knap vervelend zijn omdat je er dan ook niet meer aan gewend bent (en zeker als je denkt dat je er ziek van wordt niet echt leuk).
Sorry hier coeliakie (oftewel glutenintolerantie) en zoveel mensen maken het zichzelf zo lastig door meteen gluten te schrappen ipv ff te laten prikken. Mocht je er echt niet tegen kunnen dan moet je namelijk ook veel strenger opletten dan als je er “gewoon” een beetje buikpijn van krijgt. Het is een auto-immuun aandoening en als je denkt dat misschien te hebben is het gewoon fijn om het zeker te weten.
ETA: geen OMG, gewoon bezorgd. Zoveel mensen die hierover gewoon niet geïnformeerd worden of verkeerd helaas. Voel je vrij me te negeren, moest het gewoon even zeggen
Er is wel een andere ontwerper overleden in de badkamer, door je bericht herinner ik me dat opeens weer. Heb dat jaren terug gelezen in de vogue, kan alleen niet op z’n naam komen.
Ik ben weer wat afgevallen en voel me gelijk een total babe met shorts aan yehhh
Percy Irasquin in 2008
Voel mij een one issue forummer, post allemaal dingen over mijn vriend. Ik wil meer posten, en eh ja dat gaat nou eenmaal gemakkelijk over dagelijkse dingen waar hij onderdeel van is