Had een lange dag die best vermoeiend was, en als een soort treat yo self actie had ik een chocolade reep voor mezelf gekocht. En nu wil ik hem niet eens? Terwijl het mijn lievelings is en normaal is hij met 2 happen op. En nu heb ik er gewoon geen trek in en dat vind ik echt kak want ik had me er op verheugd
Ugh ik wil graag een andere baan en heb best onderschat hoeveel werk solliciteren is. Naast fulltime werken kan ik mij er soms zoooo slecht toe zetten.
Huh wat is dit? Is het normaal dat je niet meer gewoon naar producten kan zoeken op de website van Et.os?
Zo heb mijn eerste dag van een weekje vakantie heb ik echt wel besteed. Vanochtend voor 7 uur opgestaan om de beneden trap te schilderen. Waarna we niet meer het huis in konden. Dus zijn we daarna lekker heel de dag naar de sauna gegaan. Pas net over de beschilderde trap weer het huis ingekomen. (Wat een vooruitgang!). Hij moet waarschijnlijk nog een laagje, maar ach. Zo heerlijk rozig mijn bed in ploffen. Hmmmm.
Zag er vandaag echt als een babe uit, mn haar zat vet mooi, mn make-up ook en ik had echt een chille en leuke outfit aan
Ga echt vaker weer make-up dragen (terwijl ik vorig jaar nauwelijks zonder make-up de deur uit ging), laat me soms zo verslonzen omdat ik me zo slecht voel
Momenteel even niet, dat is waars de reden dat je posts me opvallen. Maar het merendeel van de tijd goed qua coping. Ik hoop dat jij snel een betere coping vindt
2 dagen gewoon helemaal niets gedaan. Heerlijk.
Wow ik had een tindermatch en hij vroeg wat ik voor werk deed, toen vroeg ik wat hij deed zegt ie: afstuderen en teamleider bij de AH, betaalt beter dan een HBO startfunctie
Dus ik zo van haha ok, niet beter dan alle natuurlijk
Zegt hij wat verdien je per uur? Nou kneus, ik zei al van in het onderwijs betalen ze je echt niet per uur het is een maandsalaris en je kunt het googlen - de cao
Stuurt hij ik verdien 2780 netto
Oke gast haha match opheffen, wat een kneus
Pff het is niet eens waar… €14,01 per uur is de max bij teamleiders.
Ik zit van die gevangenis reportages te kijken. Denk echt dat ik er fysiek fitter uit zou komen Bedoel je krijgt niet echt lekker eten en ook niet zoveel je wilt. En je verveelt je een ongeluk dus van gekkigheid zou ik misschien work outs gaan doen, zoals veel gevangen.
Maar ja is ook zo wat hé
Misschien je instellingen? Volgens mij krijg je door standaard instellingen alleen een melding van de eerste like (of de eerste like die dag), tenzij je dit aanpast .
Vraag ik me ook af!
Superleuk dat je naar Porto gaat! Ik ben er vorig jaar ook 3 nachten geweest en ik vond het een hele leuke stad, niet gigantisch groot dus niet het gevoel dat je van alles moet zien/doen
Mercado Do Bolhao is een markt in een heel oud gebouw, je kan daar van alles eten/drinken voor hele kleine prijsjes en is heel veel te zien! Vond ik erg leuk, niet heel toeristisch
Zou ook zeker een portproeverij doen, wij zijn bij Taylor’s geweest. Heel mooi pand en ook de tuin is supermooi aangelegd en lopen pauwen rond. Zit aan de andere kant van de Douro. Maar er zijn heel veel porthuizen dus zou zeker een kijkje nemen
Verder als je van wijn houdt, bestel dan vinho verde. Drinken de portugezen veel en is een heel frisse witte wijn met een laag alcoholpercentage en een beetje een bubbeltje. Superlekker!
Wij hebben het lekkerste broodje gegeten bij Casa Guedes. Zorg dat je er voor 1 uur bent want daarna staat er een rij tot buiten op straat. Broodje schapenkaas is echt geweldig daar!
De bus naar het strand is ook heel makkelijk en goedkoop, vonden wij ook leuk om even te zien! Als me nog iets te binnenschiet laat ik het weten. Veel plezier in ieder geval!
Je zou desnoods een oude kat die nog enkele jaren heeft een leuk huis kunnen geven.
lol je was in NL zeker
Hey dit is mijn 50e post
nu hoor je bij de klub
Haha nee rommelmarkt van hier tijdens de “buurtfeesten”