Juist bedankt voor je opheldering, zie het totaal niet als omg. Ik heb al jullie tips opgeschreven zodat ik hopelijk vrijdag wat rustiger het gesprek met de dokter aan kan gaan. Duizend maal dank voor je uitgebreide uitleg, vind het echt heel erg fijn!
Ik eet nu voor het eerst in jaaaaren weer eens een klein zakje chips uit zo’n mixzak van Lays en ik kan me gewoon niet voorstellen dat dit vroeger als kind gewoon je portie chips was.
Succes vrijdag!
haha dit doet me denken dat elke x als ik forum… typ ik automatisch forum voor democratie ingevuld krijg ipv forum feminarum opbokke thierry
Ja wil eigenlijk ook niet zo “oppervlakkig” denken maar aan de andere kant voel ik me daadwerkelijk beter als ik er goed uit zie aka als ik VIND dat ik er goed uit zie
Indoctrinatie
Oke vet raar? Er belde net een kerel aan en zei dat ie autopech had en vroeg of we 12 euro cash hadden voor de ANWB. M’n vriend deed open en zei dat we geen cash hadden en wenste m succes. Ik hoor hem nu bij de buurman aanbellen
Maar het is toch raar? Alsof de ANWB om 12 cash zou vragen om 12u?
Ik ben zó moe, maar blijf slapen uitstellen omdat ik zo tegen morgen op zie.
Klinkt wel raar ja maar heb wel eerder gehoord dat iemand gewoon cash moest afrekenen bij de ANWB.
Zoiets had ik ook een keer, was s avonds laat en die gast zou pech hebben en wilde geld voor de trein. Heb hem toen 8 euro gegeven met de afspraak dat hij het later door de bus zou doen als hij zijn auto weer zou ophalen. Nooit geld gezien uiteraard! Had ik ook niet verwacht hoor, maar was wel benieuwd en het regende echt keihard dus hij kreeg het voordeel van de twijfel. Heb m zelfs nog een paraplu gegeven
ik zou om half 10 gaan slapen maar daar is niets van gekomen omdat ik slettenjurkjes zoek voor uitgaan, jemig wat een lastige opdracht
God gloeiende kolen verdomme, ik was een aflevering van First Dates aan het kijken. Was een heel schattig oud mannetje op een date. Maken ze aan het eind van de aflevering bekend dat hij overleden is. Feels train, here I come
Werkdag van 15 uur, helemaal gaar nu
@Noomie @Fenayi ja hij had 12 euro nodig zei ie zodat de ANWB zou komen (er is een pinautomaat 3min van mijn huis vandaan). Heb gebeld met dat nummer en ze zei dat ze nog nooit van zoiets gehoord had. Dus ben blij dat ik gebeld heb haha.
Ahh @Alicante wat aardig dat je geld en je paraplu hebt gegeven!
Maar daar staat alleen de optie “eerste like en dagelijks”
“eerste like”
En “nooit”
Dus er is dan geen optie om voor iedere like een melding te krijgen?
Weet jij dit misschien @Nescio?
Ik krijg wel van elke like een melding, ff kijken
Ah top thanks! Ik had helemaal over “altijd” heen gekeken
Tijd om te slapen zullen we maar zeggen haha
@chanel_addict tandwieltje -> account en dan dus meldingen op altijd zetten
Misschien weet jij dit ook toevallig. Is het zo dat als je je OV vanaf september eerste studiejaar hebt (geloof eind aug geactiveerd) dat je dan tot en met de maand augustus recht hebt op gratis OV of tot en met juli?