Wjekw-archief 2

Heb zo sollicitatie maar heb geen zin. Heb überhaupt helemaal geen zin in deze maand :nauseated_face:

Ja is leuk, de virtuele in ieder geval! De livelessen hangen heel erg af van wie ze geeft.

Ik heb hetzelfde als jij (5e jaar studie dus volgend jaar geen ov meer) en ik weet vrijwel zeker dat het per 1 sep afloopt! Dus in de zomervakantie gaat het dan nog door

Holy fuck, ik luisterde net een stuk van dissect (podcast waar ze nummers ontleden), over pyramids van Frank Ocean. Vind dat altijd wel een tof nummer en was wel benieuwd wat hij allemaal bedoelt. Nou ik ben nog niet op de helft van de podcastaflevering maar ik ben onder de indruk. Hij heeft bijvoorbeeld een melodie in dat nummer die steeds terugkomt en als je het zou uittekenen driehoeken zijn :scream:.

8 likes

12 uur geslapen, heerlijk

2 likes

Niet om je nu weer helemaal in de war te maken, maar ik kreeg wel gewoon een brief waar op stond per wanneer ik geen recht meer had op ov en per wanneer ik dan dus moest stopzetten.
Ik had ook een gecompliceerde studieduur (langstudeerder, paar keer stopgezet tussendoor, wat extra maanden gekregen), dus ik kon zelf ook echt niet meer uittellen wanneer het ophield, maar dat bleken zij dus voor me bij te houden.

1 like

Jeeeeeej! Ik heb net de laatste bestraling gehad :grin::grin:

77 likes

Heb het al vaker gezegd, maar wil het toch nog even kwijt: FF is echt honderdduizend keer leuker dan WTF.

8 likes

Aah wat fijn :kissing_heart:

1 like

Ik wil graag Communications Studies aan de UT volgen :). Die is 30 ects. Aan de verplichte lessen had ik nog niet gedacht :frowning: stom van mezelf

2 likes

Ah wat vervelend dat je menstruatie al eerder komt! Zwemmen met een cup in gaat iig prima, komt goed :slight_smile:

Ik ben op school bij de scriptiepresentaties van mijn klas. Zo kneuterig en leuk <3 ben echt blij

1 like

Niet fijn! Maar misschien valt het wel mee!

Zwemmen met een cup is prima te doen, maar eventueel tussendoor een keertje legen, bij mij is er wel eens water ingekomen. Er was verder geen bloedbad ofzo, maar dan kun je er rekening mee houden. (TMI, I know)

Ik weet niet hoe het zit bij communicatie, maar bij mijn studie aan de ut had ik nauwelijks verplichte lessen. Je zou eens kunnen informeren bij de uni zelf. En je zou ook even moeten kijken hoe het zit met het Tom model ivm een master. Als je 1 vak niet haalt moet je namelijk (bij bachelor) je hele module opnieuw doen.

1 like

Ik heb echt zo’n ontzettende hekel aan het schrijven van sollicitatiebrieven. Heb wel een soort format maar dat moet toch weer net wat aangepast worden aan een functie. Maar om nu maar te gaan zitten wachten tot iemand mij belt voor de perfecte baan, dat schiet ook niet op. En elke dag met tegenzin naar werk is ook niet de bedoeling.

2 likes

@Madrid Ugh, ik voel me ook zo. Dinsdags begint mijn werkweek en dan heb ik altijd zo veel moeite om op te starten. Sterkte vandaag! Ik verheug me alvast op bankhangen vanavond.

Herkenbaar! Sollicitatie brieven zijn echt kut.

Oke heb ik eindelijk mijn keuken uitgezocht. Wil ik pinnen, staat mijn pin limiet opeens weer te laag. Dus nu wachten tot ik wel kan pinnen. :expressionless:

Weet iemand of de vitamine D pillen uit de winkel, hetzelfde pillen zijn als die je huisarts voorschrijft en bij de apotheek moet ophalen?

Thanks voor de tip, het is inderdaad een goed idee om even te informeren bij de UT. Ik zit inmiddels ook te kijken naar soortgelijke masters via NCOI, maar die zijn gewoon tig keer duurder :(.