Nescio en co hebben gevraagd om het hier niet meer over het andere forum te hebben + ik vind het gemeen naar het andere forum toe. Snap niet zo goed waarom je moet vergelijken met WTF. Je had even goed kunnen zeggen dat je dit gewoon een leuk forum vindt of zo.
Wij waren oude foto’s aan het uitzoeken voor een bruiloft van een vriendin binnenkort. 1 foto staan we met de vriendinnen op, daar gingen we op vakantie, we waren 16. En we staan dan allemaal met de achterkant erop. Ik stuurde die foto door, krijg ik als opmerking “ben jij dat die in het midden met die dikke kont?! Ik zeg, ja ik ben die in het midden.” “jij had altijd een kinderlichaampje toch? “ dus ik zeg “weetikveel “ “ja de foto zal wel vertekenen jij had echt een kinderlichaampje zat niks aan hahaha”. Oke bedankt voor de complimenten zal wel niks meer sturen en ik vind het lekker wel een leuke foto
Nou fysicus, dat was vooral in het begin, toen de gemoederen nogal hoog opgelopen waren. Ik ben er zelf eigenlijk niet zo blij mee dat je dit nu weer extra in het negatieve trekt. Als je het had laten gaan en alleen even je eigen gedachten erover had gehad, had ik nu niet meteen teruggezeten in die vibe. Please don’t?
Ik weet het niet zeker, maar ik krijg van de huisarts altijd kleine ampullen met vitamine d vloeistof erin, dat schijnt beter en sneller te worden opgenomen dan de pilletjes
Ik heb het gevoel dat iedereen ineens naar de tandarts moet? Ik moet iig binnenkort. Ga elk jaar en heb al zeker 10 plus jaar niks gehad maar toch vind ik het altijd weer spannend. Het went nooit ofzo.
Jaaa ik mis insta ook ik wacht mn mail af en als dat niks word dan maak ik een nieuwe.
Ik kwam laatst iets hilarisch tegen wat ik wou filmen voor mn story mja kon niet…
Huh Ella ik ging akkoord met je vorige reactie en verder is er niemand op in gegaan dus ik snap deze reactie niet helemaal van je? Heb je nog andere aanleiding om weg te gaan?
Ik vind je leuk, blijf!
Ben benieuwd hoe dit is afgelopen! Ik denk juist dat die kapper zich bezwaard zou moeten voelen dat hij niet tevreden bent!! Jij hebt betaald en (als ik het goed begrijp) niet gekregen waar je om hebt gevraagd. Niet lullig voelen!!