Wjekw-archief 2

Je hebt recht op OV zolang je ingeschreven staat en dat verschilt per school een beetje

1 like

Ja maar ik heb al vijf jaar gehad helaas dus dit jaar loopt het af, maar ik weet niet zo goed in welke maand ik het moet stopzetten, of de zomer nog meetelt zegmaar

Ohhh zo bedoel je! Dan weet ik het niet, sorry!

Ja staat ook nergens duidelijk aangegeven en die website van duo is net een labyrinth. Toch maar eens bellen en 100 jaar in de wacht hangen

Iemand wilde geen luier om, omdat iemand al een grote jongen was. En toen piste iemand z’n hele bed onder en moest iemand anders midden in de nacht alles verschonen. En nu liggen alle iemanden te snurken en kan ondergetekende niet meer in slaap komen :unamused:

10 likes

Ben alweer klaar wakker, mijn wekker gaat pas over 3 uur. Waarommm? Ik snap niet waardoor ik wakker wordt :tired_face:
En dan morgen weer de hele dag gapen en moe zijn, zooo geen zin in.

Hahaha, inderdaad heel dramatisch. Heb het liedje nu ook in m’n hoofd, dankjewel! :joy:

Pff ik word helemaal gek van die jeukende rode bultjes overal. Er blijven er maar meer bij komen. Ze zitten nu echt bijna overal. Kan al twee nachten niet slapen van de jeuk :frowning: De huisarts heeft geen tijd voor een afspraak, de assistente zei dat ik koelzalf kon halen. Dat heb ik dus gedaan, maar dat werkt helemaal niet. Ik slik al antihistamine en dat werkt ook niet. Ik word gekkkkkkkkkk.

Moet straks ook gewoon werken en (1) het ziet er niet fijn uit (2) ik weet niet of het besmettelijk is en (3) het jeukt ZO ERG ik ga me nooit kunnen concentreren. Maar ik kan me hierom ook niet ziek melden?

Haha ik probeerde het laatst met de ‘afstandsbediening’ van de autosleutel (werkt niet).

1 like

Ja ik ga meteen bellen zodra ze open zijn. Nee er is geen inloopspreekuur :frowning:

Lijken me niet normaal nee?
Zou een brief of klachtenmail sturen?
Misschien krijg je dan wel een nieuwe :sweat_smile:

Zooooooo hij is ook duidelijk over wat voor hem belangrijk is …

Ik dacht dat het vandaag rond de 20 graden zou worden, is dus niet zo en ben nu al veel te koud gekleed de deur uit :pensive:
Moet vanavond ook nog op de fiets en krijg het al koud als ik eraan denk.

Als je inschrijving bij je onderwijsinstelling loopt tm augustus, dan augustus.

Ik snap het niet zo goed waarom mensen filmpjes van zichzelf laten maken van de achterkant als ze aan het dansen zijn

1 like

Het forum is veel makkelijker bij te lezen om kwart over 7 's ochtends, jammer dat ik er alleen normaal niet vroeg voor zou opstaan.

Ik heb koffie om mijn moeheid te verminderen maar ik ben te moe om te drinken

Oe dat weet ik niet 100% zeker. Volgens mij telt de zomer niet meer mee. Maar bellen is inderdaad wel slim denk ik. Ondanks dat je waarschijnlijk terung lang in de wacht moet staan. En die site is ZO slecht.

@Flip Wacht ik weet het! Volgens mij is het afgelopen wanneer school je uitschrijft. Bij mij was dat juli omdat toen de diploma uitreiking was.
Edit: zie dat @monkeyslut dat ook al zei :slight_smile:

Heb gelukkig net een afspraak kunnen maken met de huisarts voor vanochtend nog, tot die tijd werk ik thuis en daarna kijk ik even hoe het gaat! Ben iig blij dat ik toch nog terecht kan!

2 likes