Haha wtf??? Sorry moet lachen omdat ik er gewoon niet bij kan dat sommige mensen zo rude zijn
Wat een raar verhaal van die man… goed dat je gebeld hebt!
Misschien is het uitslag van de processierups? Klinkt in ieder geval vervelend! Succes vandaag
@Jeg jij bent vandaag jarig toch? Hartelijk gefeliciteerd! En ik ben benieuwd wat je nog allemaal op krijgt van je eten, na je zakje chips van gisteren haha.
Ik heb dus sinds kort een stageplek en hoewel ik eerst niet zeker wist hoe ik het zou vinden ga ik er tot nu toe nog elke dag met plezier naartoe??? Het is hard werken maar vind het wel leuk om te doen en voelt goed om zo productief te zijn
Ach, ik zit dus in de metro een beetje wezenloos voor me uit te staren, zwaait er dus al twee minuten een leraar van mijn opleiding naar me. Ik dus ongemakkelijk terugzwaaien en daarna echt niet meer zijn kant opgekeken. En mijn been slaapt.
Weet iemand of de track en trace van DHL betrouwbaar is? Er staat tussen 11-15 maar ik wil eigenlijk boodschappen gaan doen. Bij PostNL heb ik al zo vaak gehad dat ze veel eerder of veel later kwamen, dat ik niet zo goed weg durf.
Naar mijn ervaring wel ja!
Heb zo sollicitatie maar heb geen zin. Heb überhaupt helemaal geen zin in deze maand
Ja is leuk, de virtuele in ieder geval! De livelessen hangen heel erg af van wie ze geeft.
Ik heb hetzelfde als jij (5e jaar studie dus volgend jaar geen ov meer) en ik weet vrijwel zeker dat het per 1 sep afloopt! Dus in de zomervakantie gaat het dan nog door
Holy fuck, ik luisterde net een stuk van dissect (podcast waar ze nummers ontleden), over pyramids van Frank Ocean. Vind dat altijd wel een tof nummer en was wel benieuwd wat hij allemaal bedoelt. Nou ik ben nog niet op de helft van de podcastaflevering maar ik ben onder de indruk. Hij heeft bijvoorbeeld een melodie in dat nummer die steeds terugkomt en als je het zou uittekenen driehoeken zijn .
12 uur geslapen, heerlijk
Niet om je nu weer helemaal in de war te maken, maar ik kreeg wel gewoon een brief waar op stond per wanneer ik geen recht meer had op ov en per wanneer ik dan dus moest stopzetten.
Ik had ook een gecompliceerde studieduur (langstudeerder, paar keer stopgezet tussendoor, wat extra maanden gekregen), dus ik kon zelf ook echt niet meer uittellen wanneer het ophield, maar dat bleken zij dus voor me bij te houden.
Jeeeeeej! Ik heb net de laatste bestraling gehad
Heb het al vaker gezegd, maar wil het toch nog even kwijt: FF is echt honderdduizend keer leuker dan WTF.
Aah wat fijn
Ik wil graag Communications Studies aan de UT volgen :). Die is 30 ects. Aan de verplichte lessen had ik nog niet gedacht stom van mezelf
Ah wat vervelend dat je menstruatie al eerder komt! Zwemmen met een cup in gaat iig prima, komt goed
Ik ben op school bij de scriptiepresentaties van mijn klas. Zo kneuterig en leuk <3 ben echt blij