Wat slim! Ik wil ook de trap opnieuw doen en was aan het brainstormen hoe dat het beste kon, maar dit is heel slim. Ga ik ook doen
Jeetje wat is het koud buiten. Wilde gaan hardlopen, maar natuurlijk is dit weer een goed excuus om binnen te blijven
Dan ga ik maar voor krachtoefeningen. Eerste keer met de fitbit!
Er zit een hagedis op mijn hotelkamer. Ik schreeuwde het uit toen ik hem zag, maar hij heeft zich nu ergens verstopt en ik kan hem niet vinden. Nu ben ik bang dat hij vannacht ineens bij me in bed kruipt
Als ze zometeen niet een kaasstengel hebben bij de AH to go is m’n dag echt verpest
Ik snap er niks van. Mijn probleem is met hoe de houding op me overkomt.
Seizoen 9 aflevering 13
Het wordt vanmiddag zonnig en warmer! Volgens mij een beetje zoals gisteren
Dit is echt een overtrokken reactie hoor, waar is dat nou voor nodig?
Bij mij zeggen ze altijd dat ik niet thuis ben en komen ze de volgende dag pas.
Boehoe de wasmachine doet stom.
Dat vind ik nodig omdat mij privé is aangeraden maar weg te gaan als ik het niet leuk vind
Het is inderdaad ongeschoold werk, in een winkel. Het voelt een beetje oneerlijk omdat ik dus blijkbaar met die verhogingen van de laatste jaren ‘niks’ heb opgebouwd. Denk dat ik er inderdaad weinig aan kan doen.
Zijn mijn tentamens eindelijk voorbij, verveel ik me gewoon. Ik had zo uitgekeken naar een netflix middag, maar kan me er om een of andere reden niet toe zetten
Wow meen je dat?
Is eigenlijk ook wel logisch. Zat net wel mn contract even door te lezen en ik ben blijkbaar nog steeds ‘hulpverkoper’ terwijl ik gewoon alles doe in de winkel wat moet gebeuren. Dat van die ervaringsjaren moet ik maar eens even bekijken in de cao Denk dat ik het voor nu maar even zo laat omdat ik toch bijna afgestudeerd ben en dan waarschijnlijk weg ga, maar mocht dat niet zo zijn dan ga ik het toch eens aankaarten tegelijk met een gesprek over vaste uren ed.
Ja, dat is in elk geval hoe het op mij overgekomen is en als ik dit verkeerd begrijp hoor ik dat graag en ben ik volledig bereid erover te praten en zal ik de eerste zijn dat hier ook publiekelijk toe te geven maar zolang ik dat niet hoor deel ik de mening dat het hier zo’n fijne open sfeer is niet.
what to eat vanavond? ik wil iets makkelijks en gezond
een salade misschien? is makkelijk en kan je zo gezond maken als je zelf wilt!
Soepje! Dat is voor hier het plan iig
huh wie?? heb ik ook les van haar gehad?