Wjekw-archief 2

Niet fijn! Maar misschien valt het wel mee!

Zwemmen met een cup is prima te doen, maar eventueel tussendoor een keertje legen, bij mij is er wel eens water ingekomen. Er was verder geen bloedbad ofzo, maar dan kun je er rekening mee houden. (TMI, I know)

Ik weet niet hoe het zit bij communicatie, maar bij mijn studie aan de ut had ik nauwelijks verplichte lessen. Je zou eens kunnen informeren bij de uni zelf. En je zou ook even moeten kijken hoe het zit met het Tom model ivm een master. Als je 1 vak niet haalt moet je namelijk (bij bachelor) je hele module opnieuw doen.

1 like

Ik heb echt zo’n ontzettende hekel aan het schrijven van sollicitatiebrieven. Heb wel een soort format maar dat moet toch weer net wat aangepast worden aan een functie. Maar om nu maar te gaan zitten wachten tot iemand mij belt voor de perfecte baan, dat schiet ook niet op. En elke dag met tegenzin naar werk is ook niet de bedoeling.

2 likes

@Madrid Ugh, ik voel me ook zo. Dinsdags begint mijn werkweek en dan heb ik altijd zo veel moeite om op te starten. Sterkte vandaag! Ik verheug me alvast op bankhangen vanavond.

Herkenbaar! Sollicitatie brieven zijn echt kut.

Oke heb ik eindelijk mijn keuken uitgezocht. Wil ik pinnen, staat mijn pin limiet opeens weer te laag. Dus nu wachten tot ik wel kan pinnen. :expressionless:

Weet iemand of de vitamine D pillen uit de winkel, hetzelfde pillen zijn als die je huisarts voorschrijft en bij de apotheek moet ophalen?

Thanks voor de tip, het is inderdaad een goed idee om even te informeren bij de UT. Ik zit inmiddels ook te kijken naar soortgelijke masters via NCOI, maar die zijn gewoon tig keer duurder :(.

Wat onnodig dit

14 likes

Ik krijg dit als resultaat uit de NMBS app. Je moet dus sowieso overstappen lijkt me

Waarom onnodig?

Nescio en co hebben gevraagd om het hier niet meer over het andere forum te hebben + ik vind het gemeen naar het andere forum toe. Snap niet zo goed waarom je moet vergelijken met WTF. Je had even goed kunnen zeggen dat je dit gewoon een leuk forum vindt of zo.

9 likes

Wij waren oude foto’s aan het uitzoeken voor een bruiloft van een vriendin binnenkort. 1 foto staan we met de vriendinnen op, daar gingen we op vakantie, we waren 16. En we staan dan allemaal met de achterkant erop. Ik stuurde die foto door, krijg ik als opmerking “ben jij dat die in het midden met die dikke kont?! Ik zeg, ja ik ben die in het midden.” “jij had altijd een kinderlichaampje toch? “ dus ik zeg “weetikveel “ “ja de foto zal wel vertekenen jij had echt een kinderlichaampje zat niks aan hahaha”. Oke bedankt voor de complimenten zal wel niks meer sturen :roll_eyes: en ik vind het lekker wel een leuke foto :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Gefeliciteeeerd @Jeg

2 likes

Nou fysicus, dat was vooral in het begin, toen de gemoederen nogal hoog opgelopen waren. Ik ben er zelf eigenlijk niet zo blij mee dat je dit nu weer extra in het negatieve trekt. Als je het had laten gaan en alleen even je eigen gedachten erover had gehad, had ik nu niet meteen teruggezeten in die vibe. Please don’t?

4 likes

Gefeliciteerd!! Lekker genieten van de taart, ziet er heel lekker uit!

1 like

Huh? Dan heb ik de datum gemist van wanneer het “niet negatief doen hier over het andere forum” ophield en het weer welkom was.

14 likes

Ai hoezo dan pas?

Ik weet het niet zeker, maar ik krijg van de huisarts altijd kleine ampullen met vitamine d vloeistof erin, dat schijnt beter en sneller te worden opgenomen dan de pilletjes

1 like

Ik heb het gevoel dat iedereen ineens naar de tandarts moet? Ik moet iig binnenkort. Ga elk jaar en heb al zeker 10 plus jaar niks gehad maar toch vind ik het altijd weer spannend. Het went nooit ofzo.

1 like