Wjekw-archief 2

haha :smiley: als er veel mensen begin van de zomer gingen en netjes elk jaar of elk half jaar op controle gaan dan is nu weer een tandartsbezoekgolf :smiley:

1 like

Jaaa ik mis insta ook :cry: ik wacht mn mail af en als dat niks word dan maak ik een nieuwe.
Ik kwam laatst iets hilarisch tegen wat ik wou filmen voor mn story mja kon niet…

1 like

Yoooooooooooo ik ben weg hier,

ik hoef geen forum waar je moet conformeren en geen mening mag hebben anders ga je maar weg

DOEI!

Huh Ella ik ging akkoord met je vorige reactie en verder is er niemand op in gegaan dus ik snap deze reactie niet helemaal van je? Heb je nog andere aanleiding om weg te gaan?
Ik vind je leuk, blijf!

1 like

ja heeft niets met jouw reactie te maken, integendeel! wel privé

ik zeg niet dat ik niet zal meelezen hoor, maar ik voel me niet geroepen om te posten.

edit: ik bedoel, het heeft wel degelijk met dat onderwerp te maken maar het is niet vanwege jouw reactie, integendeel

Ben benieuwd hoe dit is afgelopen! Ik denk juist dat die kapper zich bezwaard zou moeten voelen dat hij niet tevreden bent!! Jij hebt betaald en (als ik het goed begrijp) niet gekregen waar je om hebt gevraagd. Niet lullig voelen!!

Ik moet echt stoppen met het uitstellen van bijlezen van dit topic, ben eindeloos bezig geweest

Hm ok het kwam gewoon zo plots.

Ik weet het, sorry.

1 like

Ik krijg net bericht van mijn werk en ben benieuwd naar jullie mening. Bij ons beginnen veel mensen, waar onder ik, op het minimum loon. Nu gaat dat binnenkort weer omhoog, en omdat ik nog onder dat nieuwe verdien ga ik ook omhoog. Super chill, maar ik werk er dus al 2 jaar en heb al 2 keer loonsverhoging gehad, steeds maar een procent, maar toch. Nu ga ik dus weer het nieuwe minimum verdienen, net als alle (en dat zijn er veeel) medewerkers die net begonnen zijn en dus nog minder kennis en ervaring hebben. Is dit eerlijk? En zo nee, hoe kan ik dit het beste aankaarten? Mijn vriend zegt: als je omhoog gaat nu gaan ze je echt niet extra omhoog doen. Wat denken jullie?

Lief. Ik hoop het ook. Maar dan niet op een plek waar de voorgestelde oplossing als je iets niet bevalt is om maar gewoon weg te gaan.

1 like

M’n vriend heeft me er gisteren van kunnen overtuigen om te gaan parasailen (zo’n parachute achter een bootje) en wilde het eerst echt niet omdat ik hoogtevrees heb én zeeziek ben maar hij zei dat het echt maar 10 minuten was dus ik dacht oké dat hou ik wel vol.

Stappen we in dat bootje, komen er 8 andere personen bij en dat vond ik dus al niet leuk omdat ik dacht dat het alleen ons twee zou zijn. Maar ik heb dus godverdomme meer dan een uur op dat bootje gezeten :face_with_symbols_over_mouth: Moest echt m’n best doen om niet over m’n nek te gaan en daar kreeg ik dan weer paniekaanvallen van dus het was echt een geweldige ervaring Hahahaha man man man.

Toen we in de lucht waren maakte die vent 187 foto’s en hij riep ook iedere keer: smile lady!!! Mijn vriend wilde per sé de foto’s en video kopen omg dus heb ze net bekeken en hij zit er helemaal happy en is aan het lachen en ik zit er droog naast als een soort grumpy cat. Dat doe ik dus nooit meer zoiets haha

15 likes

Happy birthdayyyyy @Jeg

https://media2.giphy.com/media/26FPpSuhgHvYo9Kyk/giphy.gif

2 likes

ik woon 3 straten van een kinderdagverblijf vandaan maar die kinderen schreeuwen en janken zo vaak en zo veel.

13 likes

Ah wat fijn. Ik dacht trouwens dat jij een belg was haha. Maat je studeert daar dus?

I feel you, basisschool bij mij. Zoveel lawaai. Nooit fatsoenlijk uitslapen door de weeks als ik vrij ben. Ugh.

Ja bijvoorbeeld als hij zingt “oh oh oh oh oh set the cheetahs on the loose”
of dat stuk waar de muziek ineens veranderd met die synthesizer, die stukken vormen dus een driehoekachtige vorm (eerst laag, dan weer hoog, dan weer laag).
En de drumbeat in het begin is een drumbeat die teruggespoeld wordt afgespeeld (omdat dat deel ook over de geschiedenis gaat)

Nou in die podcast ontleden ze gewoon het nummer, dus ze weten niet of die driehoeken toeval zijn of niet. Maar gezien het nummer pyramids heet en de verdere verwijzingen (gaat ook over cleopatra) lijkt het me geen toeval en gewoon bewust bijdragen aan het verhaal dat verder in het nummer verteld wordt. Dus niet echt illuminatie, eerder geniale verwijzingen naar diepere betekenis in zijn muziek.

1 like

De vrouw van de zanger van Zoutelande is dus mijn docente geweest op het HBO. Zij is zo gewoon en leuk. Ze vroeg net nog hoe het met me ging, zo lief

1 like

Oh nee, wat zielig! Welke aflevering is dit? Gestreamd?