Hij ligt nu in coma. Maar als hij vannacht wakker word en weer zo is ga ik bellen.
Ja doen hoor. Doe voorzichtig ️ En probeer wat te rusten
️
Meh. Buikpijn en kan niet slapen. Nu drink ik maar wijn in de hoop dat ik daarvan in slaap val.
Allemaal goed gekomen? Ik was er ook, het is druk dan he. Ik vond het wel echt weer prachtig. Vorig jaar ook geweest toen het bij paleis het Loo was. het blijft mooi.
Ik heb van 18u tot 22u tapas gegeten
Ohh dat is ook echt veel! Gelukkig komt je collega om 7u! Succes nog!
Pff wat onwijs klote zeg! Echt het bedrijf achter zn broek aanzitten. Zie ook in een reactie dat t om een best bekend bedrijf gaat. Dan kan je altijd nog social media gebruiken wellicht als al het andere gedn baat heeft.
Ik had om deze reden altijd een hekel aan aardbeien kopen want tegen de tijd dat ik ze dan wilde opeten waren ze al rot/beschimmeld
Als je je aardbeien eerst onderdompelt in een mix van witte azijn (of appelazijn) met een scheut water voordat je ze in de koelkast zet, blijven ze super lang goed! Dit moet wel voor je ze gaat snijden overigens maar ik kwam hier laatst pas achter en voor mij echt een life hack!
Ook de ticket site eens openen in een incognito venster. Scheelt vaak ook opeens in de prijs. Ze hebben namelijk van die trackers die zien naar welke vluchten jij kijkt heb ik me laten vertellen.
Geloven jullie dat mannen en vrouwen gewoon vrienden kunnen zijn?
Ik heb ooit gepost over een mannelijke collega die ik kreeg, waar ik heel afstandelijk tegen deed omdat ik bang was verkeerde signalen af te geven, omdat ik in eerdere banen meerdere keren heb meegemaakt dat collega’s blijkbaar een verkeerd idee over me hadden.
Maar ik voelde me toch altijd best wel schuldig over hoe hard ik tegen hem deed.
Nu waren we uit, voor het eerst in een jaar. Hij heeft net een kind gekregen en een vriendin waar hij heel veel van houd, dus dat leek me allemaal wel oke.Tot hij begon op te biechten dat hij eigenlijk vanaf het moment dat hij me ontmoette gevoelens voor me had. En toen we naar huis gingen zei hij dat hij me eigenlijk wilde zoenen. Toen heb ik wel gezegd dat dat me dat geen goed idee leek en dat is dus ook niet gebeurd. Maar ik trek nu wel weer alle mannen in twijfel. Kan ik wel vriendschappelijke relaties met mannen hebben? De ervaring leert dus van niet, maar ik vind dat echt kut. Want ik ben daar totaal niet bewust van. Ik wil daar ook helemaal niet mee bezig zijn. Ugh.
Dit is wel de reden dat ik me alleen veilig bij vrouwen voel, maar ik wil dat helemaal niet. Ik wil heen onderscheid hoeven te maken.
Gelukkig is de nacht rustig gebleven.
Nog een paar uurtjes en ik ben ruim een week vrij
Wow, bedankt. Ik wist niet dat die doppen er gewoon op mogen blijven zitten. Ik haal ze er altijd af en loop dan steeds heen en weer tussen de glasbak en de pmd-container. Levert wel standaard complimenten op van behaarden
Hahaha ja dat dacht ik een paar dagen geleden ook
Ja die vriendschap is mogelijk. Grootste deel van mijn vrienden is mannelijk en er is nog nooit wat gebeurd en ken ze toch al 5+ jaar. Tuurlijk kan je wel zeggen of iemand er goed uit ziet of zo, maar dat is dan niet anders dan bij vrouw-vrouwvriendschappen
Ja ik heb een heleboel mannelijke vrienden, vind ze gewoon niet aantrekkelijk dus das makkelijk
Oke ik heb zooo weinig zin om te gaan werken. De taak die ik moet doen is ook zo extreem kut en saai. Bleh.
Misschien helpt het om kleine tussendoelen voor jezelf te stellen in die taak? Geen idee of dat mogelijk is bij je werk maar dat helpt mij altijd om het minder saai te maken
Nee ik moet een lijst van 184 artikelen uittypen en het zijn saaie artikelen. Meestal stel ik voor mezelf de deadline 10 per uur maar dat maakt het niet minder saai afbeeldingen heb ik al gedaan… blehhhh
Mijn god ik ben zoooo moe. Meestal is het wel een beetje voorbij als ik in de trein zit maar alles gaat nog steeds op automatische piloot