Wjekw-archief 2

Ja dat gevoel heb ik inderdaad ook wel! Hoe kom je er als gewone luisteraar achter wat er bedoeld wordt? Aan de andere kant is het ook wel weer tof dat hij iedereen z’n eigen betekenis laat geven, dan ben je niet alleen maar bezig met hits scoren maar houd je echt van muziek maken. Maar goed, als die podcast er niet was geweest had ik gewoon gedacht ja ik dénk dat hij dit bedoelt maar het zal wel. En nu denk ik dus holy fuck dit is geniaal.

Komt vast goed! Ieder half uur checken is vast niet nodig, maar misschien voor je eigen gevoel alleen nadat je het water ingeweest bent. Lief zijn voor jezelf!

1 like

Ik ga nu slapen, m’n 6e nachtdienst zit erop. Nog 1 te gaan. Dit is echt een week alleen maar slapen, eten en werken :sweat_smile:

De dokter zei dat het waarschijnlijk een allergische reactie op een insectenbeet is, heb nu sterkere antihistaminepilletjes en sterkere crème gekregen en nu moet het snel weggaan :crossed_fingers:t2:

1 like

Ah ja ik heb wel eens drama van haar gehad, zij is echt leuk !

1 like

Guys, ik wilde vandaag weer een poging wagen om de FAQ af te maken. Helaas ben ik hier weer mee bezig. Ik leg later uit waarom het uiteraard niet de bedoeling is om het jachtseizoen op het andere forum voor geopend te verklaren.
Er zijn meer kleuren te koop dan zwart en wit.

3 likes

Kan het zijn dat ik jouw schrijfstijl herken? Heb je een blog?

Nee, nooit gehad ook. Als ik een blog zou starten, lacht m’n vriend me keihard uit. Geen talent voor taal, hier :’)

1 like

Wat slim! Ik wil ook de trap opnieuw doen en was aan het brainstormen hoe dat het beste kon, maar dit is heel slim. Ga ik ook doen :blush:

Jeetje wat is het koud buiten. Wilde gaan hardlopen, maar natuurlijk is dit weer een goed excuus om binnen te blijven :thinking:
Dan ga ik maar voor krachtoefeningen. Eerste keer met de fitbit!

Er zit een hagedis op mijn hotelkamer. Ik schreeuwde het uit toen ik hem zag, maar hij heeft zich nu ergens verstopt en ik kan hem niet vinden. Nu ben ik bang dat hij vannacht ineens bij me in bed kruipt :weary::weary:

Als ze zometeen niet een kaasstengel hebben bij de AH to go is m’n dag echt verpest

4 likes

Ik snap er niks van. Mijn probleem is met hoe de houding op me overkomt.

Seizoen 9 aflevering 13

Het wordt vanmiddag zonnig en warmer! Volgens mij een beetje zoals gisteren :slight_smile:

1 like

Dit is echt een overtrokken reactie hoor, waar is dat nou voor nodig?

2 likes

Bij mij zeggen ze altijd dat ik niet thuis ben en komen ze de volgende dag pas.

1 like

Boehoe de wasmachine doet stom.

Dat vind ik nodig omdat mij privé is aangeraden maar weg te gaan als ik het niet leuk vind

Het is inderdaad ongeschoold werk, in een winkel. Het voelt een beetje oneerlijk omdat ik dus blijkbaar met die verhogingen van de laatste jaren ‘niks’ heb opgebouwd. Denk dat ik er inderdaad weinig aan kan doen.