Wjekw-archief 2

Zijn mijn tentamens eindelijk voorbij, verveel ik me gewoon. Ik had zo uitgekeken naar een netflix middag, maar kan me er om een of andere reden niet toe zetten

1 like

Wow meen je dat? :confused:

Is eigenlijk ook wel logisch. Zat net wel mn contract even door te lezen en ik ben blijkbaar nog steeds ‘hulpverkoper’ terwijl ik gewoon alles doe in de winkel wat moet gebeuren. Dat van die ervaringsjaren moet ik maar eens even bekijken in de cao :slight_smile: Denk dat ik het voor nu maar even zo laat omdat ik toch bijna afgestudeerd ben en dan waarschijnlijk weg ga, maar mocht dat niet zo zijn dan ga ik het toch eens aankaarten tegelijk met een gesprek over vaste uren ed.

Ja, dat is in elk geval hoe het op mij overgekomen is en als ik dit verkeerd begrijp hoor ik dat graag en ben ik volledig bereid erover te praten en zal ik de eerste zijn dat hier ook publiekelijk toe te geven maar zolang ik dat niet hoor deel ik de mening dat het hier zo’n fijne open sfeer is niet.

what to eat vanavond? ik wil iets makkelijks en gezond :thinking:

een salade misschien? is makkelijk en kan je zo gezond maken als je zelf wilt!

1 like

Soepje! Dat is voor hier het plan iig

1 like

huh wie?? heb ik ook les van haar gehad?

Nee van de HZ!

1 like

@anon45507601 @Goudlokje @elix bedankt voor het antwoord! het gaat een van die drie dingen worden!!

1 like

Je kan ook eerst alle oneven treden verven (de eerste, derde, vijfde enz.) en de dag erna de even treden verven!

3 likes

Dit is echt geniaal. Thanks voor de tip, wij zitten de trap verven mega uit te stellen want onhandig/komt niet uit nu etc.

2 likes

Zuur. Ik hoop dat het wordt uitgeklaard, ik vind jou ook altijd een heel gezellige en leuke forummer alleszins.

2 likes

Het is ook een nummer van Bløf maar dat weten sommige mensen dan juist weer niet dus daarom noemde ik het enkel zoutelande hahaha

1 like

Is er hier een verkooptopic? Kan m niet vinden.

@Jeg Van harte gefeliciteerd! :balloon::balloon::balloon:
Ik hoop dat je een leuke dag hebt :sparkling_heart:

1 like

Net een uur bezig geweest om een lin.ked.in-banner in Illustrator te maken. Maar het ziet er nu wel fancy uit.

Het is gebeurd, credits aan een andere forummer die dit had gevonden maar anoniem wil blijven

34 likes

@diamonds
Stoer dat je het dan toch hebt gedaan haha! Ik zou allang alles hebben gecanceld waarschijnlijk.

1 like

Zijn er mensen die Blof niet kennen? Ik snapte al niet dat je “de zanger van Zoutelande” zei.

10 likes