Wjekw-archief 2

Van harte gefeliciteerd @Jeg! :balloon:

Ik heb kei veel courgette soep gemaakt. Maar ik vind het niet lekker…

Heel veel mee gezwommen en ook vaak mee gedoken, nooit lekkage gehad haha.

1 like

omg de wc is net ontploft op het werk :face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting:

2 likes

Ik heb mn haar donkerpaars geverfd en weet niet zo goed wat ik er van vind.
Aan de ene kant wilde ik dit al heel lang en staat het ook echt wel tof. Aan de andere kant was ik net vet onzeker toen ik buiten was…

1 like

Hahaha ik dacht van wel, maar sorry

2 likes

Foto? Maar wat maakt je onzeker? Bang op reacties van anderen of voelt het toch op het eerste niet gezicht als ‘jou’?

Ik ben aan het opruimen en heb net mijn kast gedaan. Ik ben heel slordig, maar wel neurotisch. Kwam net kledingstukken tegen die verkeerd op de hanger hingen. Dat zou ik echt nooit doen. Vraag mij nu af hoe dit kan? Wie heeft dat gedaan?

Oh wil je vertellen wat ze er nog meer over zeiden? Ik vind het ook echt een mooi nummer, ben heel benieuwd.

1 like

GEEN IDEE, we zaten te lunchen en ineens hoorden we een stortvloed van water naar beneden vallen. Vervolgens een enorme putlucht en toen we de deuren opentrokken waren allebei de wc’s zeiknat en zat er smurrie tot aan het plafond :face_vomiting::face_vomiting: ze waren hier verderop in de straat ergens mee bezig en m’n baas is nu daarheen, want de buren kwamen ook al half kotsend binnen stormen bij ons :joy:

6 likes

ja ik denk het wel, die wc is nu nog steeds aan het pruttelen en ik ben bang dat het zo weer gebeurd hahaha

1 like

Bang voor reacties van anderen inderdaad. Is zo anders dan hoe ik er anders uit zie… Maar nu zie ik deze foto, en denk ik ook weer, damn is toch echt wel een superleuke kleur.
Moet nog even wennen denk ik

14 likes

Oh dat is lekker dan. Ze waren bij mij binnen de genoemde tijd.

Ik vind het een leuk kleurtje. Ik denk inderdaad het een kwestie van wennen is. Geef jezelf twee weken en anders is het toch zo weer veranderd. :slight_smile: Ik vind paars nog steeds heel leuk maar zo’n werk om goed te houden. :stuck_out_tongue:

1 like

Ik vind het een prachtige kleur maar totaal niet paars :stuck_out_tongue: Kan aan mij liggen

En ik heb dat ook altijd, de eerste paar dagen vind ik het super raar maar daarna hou ik ervan. En zelfs wanneer je haar blauw is of fel roze struikelt niemand er echt over dus niets aantrekken van anderen. De meeste mensen boeit t toch niets

1 like

Ik hou mijn plas op vandaag hahaha

Hahaha klopt. Dit was in de zon en dan is het meer rood/roze :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ik heb al superlang verkleurde voegen in mijn douchen en iemand op het EGF heeft ooit HG schimmelreiniger aangeraden. Ik heb die gekocht en nooit iets mee gedaan want ik ben al veel te veel tijd in mijn leven kwijt geweest aan voegen reinigen zonder echt resultaat. Vandaag toch maar aan gewaagd omdat mijn leven sowieso een dieptepunt heeft bereikt, dus die voegen kunnen er wel bij.

MAAR HET SMELT GEWOON WEG VOOR MIJN OGEN?
Niets boenen en schrobben. Waarom heb ik dit niet eerder bedacht?

En wie heeft dit ooit aangeraden? Ik wil graag een huwelijksaanzoek doen.

33 likes

Oooh wat goed, hoop dat het dan wel helemaal naar je wens is!

Ik vond dat ook altijd heel erg moeilijk om te zeggen als het niet helemaal was wat ik had gevraagd, maar achteraf een keer heel blij geweest dat ik wel wat had gezegd. Dus nu doe ik het altijd maar als ik er gewoon nog zit, want dan kunnen ze het tenminste meteen fixen hoef ik er niet nog een keer naartoe en ik heb het idee dat het dan voor hun ook sneller is dan nog weer een andere dag terugkomen (als het tenminste uitkomt)

weet iemand hoe ik zilvervisjes uit mn huis krijg? zo’n spray, werkt dat? en waar vind ik die? vieze dingen brr