Wjekw-archief 2

Fijn dat het goed ging! Mijn vriend is net zo, hij noemt het mijn ‘tiny bucket’ :sweat_smile: Waar ben je op vakantie trouwens? Ik heb ook zin in vakantie!

2 likes

Haahaha, geniaal. Dadjokes on point, jij :joy:

2 likes

Ik moet donderdag ook naar de tandarts en heb er geen zin in :weary:
En zojuist is mijn afspraak voor morgen bij mijn psycholoog afgezegd en daar ben ik echt een beetje verdrietig van. Het was een advies gesprek waarin ik mijn behandelplan zou krijgen en daar kijk ik zó naar uit… maar er was een ‘spoed’ tussen gekomen en nu moet ik wachten op m’n afspraak van volgende week…

Bij de mediamarkt heb je idd zo’n universele lader, heb ik laatst nog gekocht. Daar zit dan een hele lading verschillende ‘kopjes’ bij zodat het past. Je kan geloof ik op de site checken voor welke laptops het geschikt is.

1 like

Ik was in een SOG-hol verdwaald in Wikipedia en toen las ik de persoonsbeschrijving van bij de veroordeling van Volkert van der Graaf en ik herkende me er wel in eigenlijk. (of is dit een biecht?)

3 likes

Oeh waar vind ik dit? Sinds hij laatst in het nieuws was heb ik een lichte fascinatie ontwikkeld voor deze man (misschien ook een biecht)

Ik heb dus gezien dat je met de Knaek vette korting krijgt bij Amac. 11% cashback… tering. Veel! Dat is toch gewoon een prima winkel toch?

1 like

Ik moet nog boodschappen doen, maar zit nog altijd in mijn pyjama… #foreverlazy

Een bij? Oh nee, wat zielig voor jullie allebei! :frowning_face: (allebij :geek:)

11 likes

Omg ja dat is echt heel pijnlijk. Ik had een paar jaar geleden een wespensteek in mijn kleine teen. Echt van alle plekken die ie kon kiezen kiest ie dat. Heb nog nooit zo’n dikke kleine teen gehad :slightly_frowning_face:

Heb je de angel er wel uit gehaald?

Wat raar is dat… kun je geen melding maken bij er klantenservice?

Dankjewel <3

Wat vet, ik ga t ook even opzoeken. Love Frank Ocean!

1 like

Werd net gebeld door een nummer dat ik niet ken. Zet mijn iphone er gewoon al bij dat het van de Seychelles komt. Best wel handig. Ken daar niemand dus doei doei niet opgenomen

2 likes

Haha, ja ik zou het je zeker aanraden! Eerst hard werken en daarna jezelf keihard belonen! Leuk vooruitzicht ook en dat werkt wel motiverend. Treden om en om doen is ook een optie, maar voor ons was dat nu niet handig omdat de hond er dan alsnog overheen kon. Succes en genietse in ieder geval alvast! :wink:

1 like

jaaa en dat op energie wachten was zoooo irritant. Wat een kutspel was het eigenlijk haha

1 like

Oh ja gewoon op Wikipedia hahahahaha

1 like

Wauw. Vandaag kwam de makelaar met potentiële huurders mijn appartement bekijken. Ik was zelf niet thuis. Toen ik terug thuis kwam, stond mijn schuifdeur van het terras volledig open en waren alle lichten aan. Heel mijn appartement vol vliegen :o_o: En bedankt.

1 like

@Jumpsuit Ging jij nou laatst met je moeder naar die film overboard? Was het wat? Ik wil er misschien met een vriendin heen…

Altijd het idee dat ik nog wat nuttigs ga doen na werk, en altijd ben ik verbaasd als ik toch halfgaar in bed lig te verpieteren de rest van de avond.

3 likes