Wjekw-archief 2

Leuuuuk ik wil het zien!!

edit: ooh ik zie nu je foto, was nog niet helemaal bij met lezen, maar staat mooi!!

Ik moet zo na mijn werk meteen naar de tandarts en dan meteen naar mijn psycholoog. Ben blij als ik straks op de bank lig. Dan doe ik vanavond ook helemaal niks.

van hg!
Sorry ben sponsor

1 like

Een vriendin van mij gebruikt deze, heb zelf geen idee hoe het werkt maar ik denk goed:

1 like

Ik heb vandaag nog niks nuttigs uitgevoerd maar heb gisteren wel tegen vriendinnen gezegd dat ik vanavond niet af kon spreken omdat ik nog veel moest doen. Oh well

2 likes

Ik heb het idee dat instagram me negeerd. Ja of ze hebben het druk. Maar ik denk gewoon dat ze jaloers zijn op mn filmpjes.

3 likes

Even huilen😣. Mn onderzoeksresultaten zijn bijna allemaal niet significant

Ja is goed! Ik moet nog luisteren dus ik laat het je straks wel even in pm weten.
En er komt nog een deel twee van de aflevering dus ze hebben een uur aan dingen om over te praten, dus ik ben zelf ook echt benieuwd.

1 like

Ik had gisteren m’n scriptie eerste versie ingeleverd, gewoon nu al terug van m’n begeleider en samen doorgesproken, heb megaveel feedback waar ik echt wat mee kan en ze zei dat het er echt al goed uit zag! Ben bliiiiij

19 likes

Jeej goed bezig! Ik lever de definitieve versie morgen in, heb een aantal weken terug het concept ingeleverd (heb ik eerder over gepost) en mijn begeleider zei dat hij meer dan tevreden was :open_mouth: Ben benieuwd wat hij na de aanpassingen ervan vindt. Nog veel succes met het verbeteren van je scriptie trouwens, gaat vast goed komen!

5 likes

Omdat significante resultaten een hele mooie start zou zijn voor een training voor kinderen met gecompliceerde klachten. Dus ik baal dat het niet werkt en dat de hulp dus nog verder weg is dan gehoopt.

2 likes

Pfff ik ging net naar de apotheek en werd er zo afgesnauwd. En nu voel ik me er rot door terwijl zij zo’n negatieve houding had :roll_eyes::roll_eyes: heb echt een hekel aan zulke mensen.

2 likes

Ik vind Die Grenze echt een chille winkel. :heart:️ Goedkoop M&Ms halen enz.

Ja tuurlijk heeft elk resultaat een waarde, maar ik had op dit moment zelf een significant resultaat waardevoller gevonden. Vandaar dat ik er even van baalde.

Wel rot is dat altijd inderdaad! Maar goed, niet-significant resultaat is ook resultaat inderdaad, hoewel het wel vervelend is dat je dan weer op zoek moet naar eventuele verklaringen

1 like

Ah spannend, maar wat goed! Veel succes met de laatste loodjes :slight_smile:

1 like

Jij ook!!

Ja die tip kreeg ik eerst. Maar dan ben je dus minimaal twee dagen bezig en heb je nog maar 1laag. Dat van alles in een x en dan een dagje weg klinkt lekker snel en ik ben lui dus klinkt goed.

1 like

Hahaha wow! Heeft je baas nog iets gehoord van de mensen die in de straat aan het werk waren?

Nou ik vind het heel raar dat iemand jou dat gaat sturen. Kun je geen middelvinger terugsturen? Als jij hier wil zijn dan maak je dat toch lekker zelf uit?