Wjekw-archief 2

Ik opende het spel net toch weer even, en kijk waar ik gebleven was:

Samenvatting

(Hoop dat dit werkt, eerste keer dat ik upload)

Twee missies open. Allebei met Rowan :joy::unamused::weary:

1 like

Get out, now that you still can!

1 like

Vanochtend voor het eerst bij de praktijkondersteuner geweest en ik vond het zo teleurstellend en kut. Voelde me echt totaal niet begrepen en had het gevoel dat ze me heel erg veroordeelde, er was gewoon niet echt een klik dus ik heb ook geen nieuwe afspraak gemaakt.
Gelukkig wel een doorverwijzing gekregen voor de psycholoog

Wat is de knaek?

Een soort studenten kortingspas

Ik ben vandaag (gelukkig) ongesteld geworden maar heb ook veel pijn en ben moe. Iemand uit Amerika vroeg of ik nog tips voor hem had. Hij werkt hier een tijdje voor een project. Maar ik was zo chagrijnig joh dus ik zei semi sarcastisch “yeah go back to the states “. Wtf dat ik dat zei ook maargoed gelukkig moest hij lachen en hij zei iets van , I will be in due time but while Im here Im going to make the best of it ya jerk”.
Haha oops moet echt m’n emoties ff reguleren vandaag hoor wauw. Vooral tegen mannen doe ik zo stom. Echt MEOW :smirk_cat:

7 likes

Ik heb heel wat leuke bloesjes en broeken die ik nauwelijks draag omdat ik strijken zon rotkarwei vind… En dit zijn wel echt dingen die super gekreukeld uit de was komen.

Heeft iemand zo’n stomer en is het een vervanger voor een strijkijzer? Dat je even een stapel bloesjes daarmee doet?

1 like

Oeh, jammer daar kom ik al lang niet meer voor in aanmerking

Ik lees mee! Strijk twee keer per jaar en de rest van de tijd baal ik dat ik mijn leuke bloesje niet aankan :sob:

1 like

Ik heb deze een aantal maanden geleden gekocht en het is echt een van m’n beste aankopen ever. Ik haat strijken dus bracht heel veel kleding naar de stomerij, maar dankzij deze handstomer heb ik ondertussen al veel moneys bespaard
https://www.mediamarkt.nl/nl/product/_steamone-s-travel-1536966.html

5 likes

Ja, haat aan strijken. Stomen scheelt zoveel gedoe.

2 likes

Ik heb al heel mijn leven een moedervlek op mn buik en ik heb hem net gescand met de skinvision app, en die geeft aan dat het een plek met hoog risico is. Maak me gelijk super zorgen :frowning:

Ik zie allemaal lyrische reviews, maar ik kan me niet voorstellen dat kreukels er in katoenen bloesjes echt helemaal uitgaan? Krijg je het echt mooi glad? Of meer het-is-kreukelvrij-genoeg-om-te-dragen glad?

Kijkt iemand Steenrijk, Straatarm? Echt christus die rijke mensen, wat een wansmaak.

Ik ben drager van een bepaald defect gen. En vandaag zei de verloskundige tegen m’n vriend dat hij zich er ook op moest laten testen. “En als jij dat defect ook hebt dan moeten jullie je kid laten testen”.

Zegt die schijtbakkes “kan hij zich niet eerst laten testen? Want dan weten we gelijk of ik het ook heb”. Omg, kerel van 31 wil liever dat z’n zoon van 3 een prik krijgt dan hijzelf :unamused:

16 likes

Ik wil hem al een tijdje weg laten halen, dus ik heb meteen het afsprakenformulier van de huisarts ingevuld en word morgen teruggebeld voor een afspraak… hahaha zo kut dit!

2 likes

Ik draag geen katoenen blousen, dus dat durf ik niet te zeggen

1 like

Ja een moedervlek scannen met een app lijkt me heel betrouwbaar ja. Ik denk dat je dood gaat. Moet wel kan niet anders.

4 likes

Hahaha het is wel echt een hele betrouwbare app, ik heb hem van mijn zorgverzekering. Ik ben ook niet echt bang maar wel het extra steuntje in de rug om hem eindelijk eens weg te laten halen

1 like

Vond ik ook, dus heb wel een boze mail gestuurd.