Wjekw-archief 2

Ik probeer ze er op aan te spreken maar de tweede die dus wel bezorgt is altijd zo’n lief oud mannetje die zegt dat hij niet werkte de vorige dag. Maar echt kut ja. In mijn vorige woonplaats deden ze het, en nu gewoon weer!

1 like

Beter bij de kern aanpakken. Zilvervisjes houden van vocht, dus meer luchten! Evt. vochtvreters kopen. Hang je was te drogen binnen?

Omg ja wat een irritante doos!!! Ik heb nu al een tijdje niet echt gespeeld om wat de rest ook noemt, saai om steeds te klikken + energie wachten. Maar ik vond haar ook echt verschrikkelijk, probeerde dr steeds te dumpen maar dat kon je niet verder :sweat:

1 like

Ik ging letterlijk van “oh leuk die foto van Ron Bozshard met zn kind” naar “huh ik dacht dat hij ook op mannen viel” en nu zit ik me te bedenken waarom ik hem in godsnaam nou eigenlijk volg op insta? Denk lang geleden gedaan ofzo

8 likes

Ze kwamen net alleen even langs om te vertellen dat ze klaar waren en dat we nu geen last meer zouden moeten hebben. Dus mn baas hangt nu boos aan de telefoon met dat bedrijf haha… Wat een ellende

Hahaha ja, ‘nu geen last’. Behalve rioolwater tot op het plafond

1 like

Thanks, ga ik proberen

Ik kan er niet achter komen wat voor soort oplader ik heb voor mijn laptop. Maar nog vervelender, ik weet niet of het laadprobleem aan de oplader ligt of misschien wel gewoon aan mijn laptop.

Geef me een bult geld en ik koop gewoon een goeie laptop, altijd gezeik met deze.

Welke laptop heb je? Voor toshiba en acer en asus enzo werken universele opladers meestal gewoon

2 likes

Ik ging net mn oren laten uitspuiten, maar toen bleken ze helemaal schoon te zijn. Dus toen zei ik tegen de assistente: “Ha ha dan zit het vast tussen mn oren.”

Denk niet dat ik daar nog terug mag komen :rolleyes:

61 likes

Fijn dat het goed ging! Mijn vriend is net zo, hij noemt het mijn ‘tiny bucket’ :sweat_smile: Waar ben je op vakantie trouwens? Ik heb ook zin in vakantie!

2 likes

Haahaha, geniaal. Dadjokes on point, jij :joy:

2 likes

Ik moet donderdag ook naar de tandarts en heb er geen zin in :weary:
En zojuist is mijn afspraak voor morgen bij mijn psycholoog afgezegd en daar ben ik echt een beetje verdrietig van. Het was een advies gesprek waarin ik mijn behandelplan zou krijgen en daar kijk ik zó naar uit… maar er was een ‘spoed’ tussen gekomen en nu moet ik wachten op m’n afspraak van volgende week…

Bij de mediamarkt heb je idd zo’n universele lader, heb ik laatst nog gekocht. Daar zit dan een hele lading verschillende ‘kopjes’ bij zodat het past. Je kan geloof ik op de site checken voor welke laptops het geschikt is.

1 like

Ik was in een SOG-hol verdwaald in Wikipedia en toen las ik de persoonsbeschrijving van bij de veroordeling van Volkert van der Graaf en ik herkende me er wel in eigenlijk. (of is dit een biecht?)

3 likes

Oeh waar vind ik dit? Sinds hij laatst in het nieuws was heb ik een lichte fascinatie ontwikkeld voor deze man (misschien ook een biecht)

Ik heb dus gezien dat je met de Knaek vette korting krijgt bij Amac. 11% cashback… tering. Veel! Dat is toch gewoon een prima winkel toch?

1 like

Ik moet nog boodschappen doen, maar zit nog altijd in mijn pyjama… #foreverlazy

Een bij? Oh nee, wat zielig voor jullie allebei! :frowning_face: (allebij :geek:)

11 likes

Omg ja dat is echt heel pijnlijk. Ik had een paar jaar geleden een wespensteek in mijn kleine teen. Echt van alle plekken die ie kon kiezen kiest ie dat. Heb nog nooit zo’n dikke kleine teen gehad :slightly_frowning_face:

Heb je de angel er wel uit gehaald?