Wjekw-archief 2

Wat raar is dat… kun je geen melding maken bij er klantenservice?

Dankjewel <3

Wat vet, ik ga t ook even opzoeken. Love Frank Ocean!

1 like

Werd net gebeld door een nummer dat ik niet ken. Zet mijn iphone er gewoon al bij dat het van de Seychelles komt. Best wel handig. Ken daar niemand dus doei doei niet opgenomen

2 likes

Haha, ja ik zou het je zeker aanraden! Eerst hard werken en daarna jezelf keihard belonen! Leuk vooruitzicht ook en dat werkt wel motiverend. Treden om en om doen is ook een optie, maar voor ons was dat nu niet handig omdat de hond er dan alsnog overheen kon. Succes en genietse in ieder geval alvast! :wink:

1 like

jaaa en dat op energie wachten was zoooo irritant. Wat een kutspel was het eigenlijk haha

1 like

Oh ja gewoon op Wikipedia hahahahaha

1 like

Wauw. Vandaag kwam de makelaar met potentiële huurders mijn appartement bekijken. Ik was zelf niet thuis. Toen ik terug thuis kwam, stond mijn schuifdeur van het terras volledig open en waren alle lichten aan. Heel mijn appartement vol vliegen :o_o: En bedankt.

1 like

@Jumpsuit Ging jij nou laatst met je moeder naar die film overboard? Was het wat? Ik wil er misschien met een vriendin heen…

Altijd het idee dat ik nog wat nuttigs ga doen na werk, en altijd ben ik verbaasd als ik toch halfgaar in bed lig te verpieteren de rest van de avond.

3 likes

Ja afgelopen zondag. Sorry vind het geen aanrader. De originele film vind ik 1000 keer leuker. Niet bios waardig, zou toch voor een andere kiezen!

Fijn dat het goed gegaan is en dat je toch een leuke dag had :yellow_heart: zo stom altijd, op vakantie ongesteld zijn! (Maar nog een stuk stommer zonder cup, echt een lifesafer idd!)

1 like

Ik ben zenuwachtig voor een afspraak en als ik nerveus ben slaan m’n darmen altijd op hol. Ugh, haat dit gevoel zo erg.

Hmm shit… Misschien dan indd maar een andere kiezen. Vond de trailer ook niet heel bijzonder, meer zo’n film voor thuis op de bank ofzo. Maar zag eigenlijk weinig andere leuke films. Bedankt voor je antwoord! :slight_smile:

1 like

Een dag ongeveer dat het echt dik was en ik geen schoen aan kon. Daarna nog een paar dagen dat het heel stijf voelde en gevoelig was.
Heb wel meteen gekoeld trouwens.

Vind het ook wel zielig maar je kunt er zelf niet echt iets aan doen eigenlijk. Ik zat toen super stil in de zon te lezen en vanuit het niks stak dat ding in mijn teen.
Er hangt hier nu wel een bijenhotel voor solitaire bijen en dat is al helemaal volgemetseld. Die bijen zijn wel lief. Steken niet zomaar en als je bezig bent in de hoek waar het hangt dan gaan ze gewoon ff verderop chillen.

3 likes

jezus ik heb nu tavegil gekregen tegen de allergische reactie en ik ben er zó extreem moe en suf van
ik viel net haast in slaap voor een stoplicht op de fiets, ben tegen verschillende dingen aangelopen, laat alles vallen, kan niet meer nadenken, mijn ogen vallen vanzelf dicht
heb net al twee uur op de bank geslapen maar wil nu weer slapen, kan echt niks anders meer
wat een kutgevoel
hoop dat het wel werkt

Ja en deels denk ik altijd, maar ik verdien het om lekker uit te rusten… :roll_eyes: Alsof ik keihard fulltime aan de slag ben ofzo :rolleyes:

1 like

Ik wil best graag naar bed. Maar dat gaat wel een beetje ver he :frowning:

1 like

Denk dat ik dat maar eens ga doen, word hier echt moe van.

1 like

Ik ook. Terwijl ik vanmiddag ook al van 1500 tot 1600 heb geslapen. Ik snap niet waar de moe-heid vandaan komt

1 like