Als je je er zorgen over maakt kan je beter morgen gaan denk ik… anders blijf je de komende dagen in spanning zitten
Is het iets dringend? Ik zou toch morgen gaan, als je je er druk om maakt! Heb je misschien nog iets aan je vrije dag
ik zag onlangs een trailer voor 7 days in Entebbe, leek me wel iets! maar is wel spanning/actie/schieten etc, weet niet of je dat in gedachten had om met je moeder heen te gaan
Ik heb vandaag al 4 uur in het ov gezeten en nu moet ik nog een uur. Zoooo geen zin meer, ik wil thuis zijn
Het zal wel in de lucht zitten want ik heb gisteren van 15u tot 17u geslapen terwijl ik eigenlijk thuis een project ging voorbereiden. Was tegen de slaap aan het vechten maar moest écht even gaan liggen.
Edit: oh ja, leuk jou hier ook te zien!!
Oke ik heb de app net uitgeprobeerd. Ik heb 2x een foto gemaakt van dezelfde moedervlek. De ene keer was hij hoog risico en de andere keer laag risico… Dus ik zou hem niet echt betrouwbaar willen noemen.
Ik heb een doosje bonbons gekregen en ik hou niet echt van gekke vullingen maar nu zit ik op de bank alle bonbons een beetje te ontleden en alleen de lekkere dingen te eten en dan is het toch best oké.
Hahahahahaha jij mijn favoriete hypochonder <3
Weetje ik test deze dingen hahha… nee maar ff, uiteraard goed om met een moedervlek naar de huisarts te gaan als je hem niet vertrouwd. Alleen die app is ook niet te vertrouwen.
Jammer, ik zie dat ie in ‘‘mijn’’ bioscoop niet draait! Toch bedankt!
Niet gedaan maar een hele to do lijst nog afgewerkt en mijn stappendoel gehaald. Nu mag ik wel naar bed van mezelf
Ik weet niet of dat op jouw laptop kan, maar ik kan op mijn hp een accu check doen om te zien of het aan de accu of de oplader ligt… misschien kan dat bij jou ook?
Terror. Ik heb echt 1,5 uur geleden keihard m’n kleine teen gestoten en doet nu nog steeds fucking zeer ️:skull_and_crossbones:️
Ik wil zo graag slapen, maar het is nog helemaal licht en dan vind ik het ergens ook zonde van mijn avond
Zelfs als je zoon het defecte gen niet heeft, kan je vriend het nog wel hebben. Dus sowieso je vriend laten testen. En ik zou behoorlijk pissig zijn als het enige pijnlijke voor hem tijdens een zwangerschap een bloedafname is en hij dat ook nog probeert af te schuiven.
Ik heb vandaag 4 sollicitaties verstuurd en ik heb er 4 uur over gedaan. Ik ben moe. Ik wil gewoon een baan joh
Oh dat is ook vermoeiend! Maar vier brieven betekent vier kansen, ik hoop dat er wat uitkomt.
Er stapte vandaag een vrouw uit de auto en ik dacht dat het een collega was. Die vrouw was spul uit haar auto aan het halen en ik stond ondertussen een heel verhaal te houden over iets wat ik die ochtend had meegemaakt. Draait diegene zich om en blijkt het dus totaal niet mijn collega te zijn. Hahaha die vrouw helemaal lachen, die had de grootste lol. Ik wist niet hoe snel ik weg moest zijn.
Als die er al je hele leven zit zal het allemaal zo’n vaart niet lopen. En wat anderen al zeggen, die app is ook niet heel betrouwbaar. Je kunt de huisarts er naar laten kijken, maar maak je alsjeblieft geen zorgen!
Ik had net ook een gemiste oproep vanuit de Seychellen! Rond dezelfde tijd als jij. Niet dat ik anders had opgenomen. Wegwezen mafkezen