Wjekw-archief 2

Nou ja! Niet okee.

Mijn hemel… Ik was afgelopen zaterdag op een festival en ik had te veel gezopen (waaronder bacardi en vodka) en ik was helemaal verontwaardigd dat mijn date van de donderdag daarvoor niet had geappt (hij ging naar hetzelfde festival) en dat hij niets had gezegd op dat festival. Dus ik nu app ik hem vandaag en hij zegt dat ik er helemaal niet zo zat uit zag zaterdag. Dus ik zei “oh dan had je wel even hallo mogen zeggen!” Vertelt hij doodleuk dat ik hem wel heb gezien zaterdag. Hij had echt details die je niet zou kunnen weten als ik niet met hem had gepraat. Nu schaam ik mij :cry: Kan ook nooit normaal doen he.

10 likes

Ik ben moe maar niet slaap moe.

Ik vind het stom dat mijn vader totaal geen moeite meer doet om mij te zien. Iedere keer als ik vraag of ik langs kan komen dan zegt hij misschien ik laat het nog weten en vervolgens hoor ik niks meer. Ik ben echt al maanden niet meer bij hem thuis geweest. Laatste keer was kerst denk ik?

Ik heb vrij recent nog gevraagd of ik samen met mijn vriend langs kon komen… Ik dacht dat vind hij ook wel leuk kan hij mijn vriend ontmoeten maar natuurlijk weer geen reactie. Ik ga ook niet steeds appen om te vragen of hij nog kan, hij is niet dement ofzo. Ik vind het ook gewoon stom dat hij echt niks van mijn vriend weet terwijl ik daar straks een half jaar mee samen ben.

Heb net een 30 min work-out gedaan via YouTube van zo’n veel te fitte vrouw. Man man man, ik ben 3000x doodgegaan. Ik stond me een partij te klunzen en alsnog te gutsen van het zweet. Bij die vrouw was in de verste verte niks te zien natuurlijk. Ik denk dat ik überhaupt morgen niet meer kan bewegen…

10 likes

Ik weet niet hoe ik het voor elkaar krijg maar ik heb net een wit shirt aan en het is nu al vies. Kansloos dit

1 like

Ik had een andere richting en andere uni maar miss is er iemand die je wel meer kan vertellen!

1 like

Omg ik zeg net dat ik niet snap waar mijn moeheid vandaan komt maar ik was even vergeten dat ik zaterdag tot half 5 s ochtends uit ben geweest. Deze oma kan dat niet meer aan blijkbaar :sleepy:

Ik heb in mijn hand geknipt, maar ook echt geknipt, zo’n hapje. Het gebeurde zo snel. En het doet pijn en bloedde eerst als een rund.

Ah wat stom, ik heb dat ook met mn vader, als we contact hebben komt ‘t altijd van mijn kant en het gaat sowieso altijd heel moeizaam. Ik snap ook echt niet dat je als vader gewoon soms je dochter vergeet of überhaupt niet geïnteresseerd bent, vind ‘t echt zo gek.

1 like

Ik opende het spel net toch weer even, en kijk waar ik gebleven was:

Samenvatting

(Hoop dat dit werkt, eerste keer dat ik upload)

Twee missies open. Allebei met Rowan :joy::unamused::weary:

1 like

Get out, now that you still can!

1 like

Vanochtend voor het eerst bij de praktijkondersteuner geweest en ik vond het zo teleurstellend en kut. Voelde me echt totaal niet begrepen en had het gevoel dat ze me heel erg veroordeelde, er was gewoon niet echt een klik dus ik heb ook geen nieuwe afspraak gemaakt.
Gelukkig wel een doorverwijzing gekregen voor de psycholoog

Wat is de knaek?

Een soort studenten kortingspas

Ik ben vandaag (gelukkig) ongesteld geworden maar heb ook veel pijn en ben moe. Iemand uit Amerika vroeg of ik nog tips voor hem had. Hij werkt hier een tijdje voor een project. Maar ik was zo chagrijnig joh dus ik zei semi sarcastisch “yeah go back to the states “. Wtf dat ik dat zei ook maargoed gelukkig moest hij lachen en hij zei iets van , I will be in due time but while Im here Im going to make the best of it ya jerk”.
Haha oops moet echt m’n emoties ff reguleren vandaag hoor wauw. Vooral tegen mannen doe ik zo stom. Echt MEOW :smirk_cat:

7 likes

Ik heb heel wat leuke bloesjes en broeken die ik nauwelijks draag omdat ik strijken zon rotkarwei vind… En dit zijn wel echt dingen die super gekreukeld uit de was komen.

Heeft iemand zo’n stomer en is het een vervanger voor een strijkijzer? Dat je even een stapel bloesjes daarmee doet?

1 like

Oeh, jammer daar kom ik al lang niet meer voor in aanmerking

Ik lees mee! Strijk twee keer per jaar en de rest van de tijd baal ik dat ik mijn leuke bloesje niet aankan :sob:

1 like

Ik heb deze een aantal maanden geleden gekocht en het is echt een van m’n beste aankopen ever. Ik haat strijken dus bracht heel veel kleding naar de stomerij, maar dankzij deze handstomer heb ik ondertussen al veel moneys bespaard
https://www.mediamarkt.nl/nl/product/_steamone-s-travel-1536966.html

5 likes