Wjekw-archief 2

Zo lief

3 likes

Oahh wat kut!! Hopelijk is die update er snel!
Ik zit nog in leerjaar 1 :rofl: ben zaterdag pas begonnen met spelen haha

1 like

Super lief dit!

1 like

Ohhhhhh laat daarna weten hoe het ging? :sunglasses:

1 like

Ik ben meestal rond die tijd wel even wakker, dan duim ik voor je :). Alvast een goede terugvlucht daarna!

fuck ik zie de grammaticale fout nu pas. sorry :roll_eyes:

8 likes

Welke heb je gedaan?

Wat lief van je, zeg! Dit soort berichten maken me echt blij!

1 like

Ik wou dat het Met je Leenbakker huis Tumblr nog geüpdate werd

4 likes

Eigenlijk zou je zo min mogelijk moeten draaien. Dus ook niet als je een korstje voelt. Korstjes gaan vanzelf los. Oorbellen groeien ook niet vast dus wat er vroeger werd gezegd dat je ze moet draaien regelmatig is ook achterhaald. Dat maakt zelfs meer kapot en zorgt juist voor irritatie.

Als je een korstje voelt en je wil er van af kun je wel een zoutoplossing maken en dat met wat wc papier op je oor deppen of - nog beter- je oor in een bakje houden met zoutoplossing. Dan weekt het vanzelf los.
Maar zou sowieso die olie aanraden. Bij mij werkt dat echt perfect. Tijdje geleden had ik een klap op mijn oor gekregen. Daardoor was mijn stretch enorm geïrriteerd met vocht en al en met die olie was het binnen een paar dagen genezen.

Alleen niet op open wondjes gebruiken trouwens

1 like

Ja wow erg he? Ik kan me écht niet voorstellen dat je zo bent… geld is handig, maar dan zou ik liever zo close en gezellig als dat arme gezin leven denk ik(?) daar straalde zoveel meer warmte vanaf

1 like

Another tinderparel:

Ben je een lieve juf-vrouw?
Match opheffen: leer spellen!

10 likes

Ahh wat lief! Ik heb net geappt met mijn zusje die niet zo lekker in haar vel zit en die kan wel een bosje bloemen gebruiken. Ik kan ook gewoon geld naar je overmaken, maar vind het zo lief en zo precies op dit moment dat het voelt alsof dit de bedoeling is ofzo.

3 likes

Dankjewel voor je uitgebreide reactie! Het gekke was dat dat op mijnduo gewoon niet stond bij mij en dat ik ook nooit een bericht hierover heb gehad. Ik heb ze toen toch maar gebeld en na een wachtrij van 39 uur konden ze me vertellen dat ik inderdaad geen recht meer op ov heb… :sob:

Deze: https://youtu.be/qWy_aOlB45Y

1 like

Mijn lievelingsprogramma! Vooral het gezamenlijke ontbijt met voor iedereen 1 plakje kaas en 1 plakje worst. En de van huis meegenomen potjes Hak natuurlijk.

1 like

Ik heb zon honger en trek in slecht eten, maar het mag niet omdat ik moet afvallen. De dokter heeft het nu zelfs gezegd vanwege mijn knieën enzo dus ja ik moet wel. Verder had ik vandaag geprobeerd Smokey eyes te maken en het was echt veel te heftig, al die klanten vroegen vandaag ook of ik was wezen stappen ofzo haha of zeiden dat ze me niet herkenden vanwege ‘al die make up’. Nou ja morgen maar weer gewoon in mijn bril en sweatshirt dan maar haha. Ik zal nooit een beauty guru worden ben ik bang.

3 likes

Bedankt voor de tip! Nog steeds wel benieuwd hoe glad het dan wordt, lees in de reviews dat ‘de ergste kreukels’ er wel uitgaan, maar ik wil eigenlijk hetzelfde resultaat als strijken. Vrees dat ik dan zo’n profi stomer moet hebben :thinking:

2 likes

Dankje! Ga ik m morgen proberen haha!

Ik zie @Frites en @Patat en ik wilde even zeggen dat ik jullie allemaal love want we delen dezelfde liefde :two_hearts::fries:

14 likes