Wjekw-archief 2

Ja, haat aan strijken. Stomen scheelt zoveel gedoe.

2 likes

Ik heb al heel mijn leven een moedervlek op mn buik en ik heb hem net gescand met de skinvision app, en die geeft aan dat het een plek met hoog risico is. Maak me gelijk super zorgen :frowning:

Ik zie allemaal lyrische reviews, maar ik kan me niet voorstellen dat kreukels er in katoenen bloesjes echt helemaal uitgaan? Krijg je het echt mooi glad? Of meer het-is-kreukelvrij-genoeg-om-te-dragen glad?

Kijkt iemand Steenrijk, Straatarm? Echt christus die rijke mensen, wat een wansmaak.

Ik ben drager van een bepaald defect gen. En vandaag zei de verloskundige tegen m’n vriend dat hij zich er ook op moest laten testen. “En als jij dat defect ook hebt dan moeten jullie je kid laten testen”.

Zegt die schijtbakkes “kan hij zich niet eerst laten testen? Want dan weten we gelijk of ik het ook heb”. Omg, kerel van 31 wil liever dat z’n zoon van 3 een prik krijgt dan hijzelf :unamused:

16 likes

Ik wil hem al een tijdje weg laten halen, dus ik heb meteen het afsprakenformulier van de huisarts ingevuld en word morgen teruggebeld voor een afspraak… hahaha zo kut dit!

2 likes

Ik draag geen katoenen blousen, dus dat durf ik niet te zeggen

1 like

Ja een moedervlek scannen met een app lijkt me heel betrouwbaar ja. Ik denk dat je dood gaat. Moet wel kan niet anders.

4 likes

Hahaha het is wel echt een hele betrouwbare app, ik heb hem van mijn zorgverzekering. Ik ben ook niet echt bang maar wel het extra steuntje in de rug om hem eindelijk eens weg te laten halen

1 like

Vond ik ook, dus heb wel een boze mail gestuurd.

Als je je er zorgen over maakt kan je beter morgen gaan denk ik… anders blijf je de komende dagen in spanning zitten

1 like

Is het iets dringend? Ik zou toch morgen gaan, als je je er druk om maakt! Heb je misschien nog iets aan je vrije dag :slight_smile:

1 like

ik zag onlangs een trailer voor 7 days in Entebbe, leek me wel iets! maar is wel spanning/actie/schieten etc, weet niet of je dat in gedachten had om met je moeder heen te gaan :hugs:

Ik heb vandaag al 4 uur in het ov gezeten en nu moet ik nog een uur. Zoooo geen zin meer, ik wil thuis zijn

Het zal wel in de lucht zitten want ik heb gisteren van 15u tot 17u geslapen terwijl ik eigenlijk thuis een project ging voorbereiden. Was tegen de slaap aan het vechten maar moest écht even gaan liggen.

Edit: oh ja, leuk jou hier ook te zien!!

1 like

Oke ik heb de app net uitgeprobeerd. Ik heb 2x een foto gemaakt van dezelfde moedervlek. De ene keer was hij hoog risico en de andere keer laag risico… Dus ik zou hem niet echt betrouwbaar willen noemen.

4 likes

Ik heb een doosje bonbons gekregen en ik hou niet echt van gekke vullingen maar nu zit ik op de bank alle bonbons een beetje te ontleden en alleen de lekkere dingen te eten en dan is het toch best oké.

3 likes

Hahahahahaha jij mijn favoriete hypochonder <3

Weetje ik test deze dingen hahha… nee maar ff, uiteraard goed om met een moedervlek naar de huisarts te gaan als je hem niet vertrouwd. Alleen die app is ook niet te vertrouwen.

1 like

Jammer, ik zie dat ie in ‘‘mijn’’ bioscoop niet draait! Toch bedankt!