Wjekw-archief 2

Niet gedaan maar een hele to do lijst nog afgewerkt en mijn stappendoel gehaald. Nu mag ik wel naar bed van mezelf :hugs:

2 likes

Ik weet niet of dat op jouw laptop kan, maar ik kan op mijn hp een accu check doen om te zien of het aan de accu of de oplader ligt… misschien kan dat bij jou ook?

1 like

Terror. Ik heb echt 1,5 uur geleden keihard m’n kleine teen gestoten en doet nu nog steeds fucking zeer :skull_and_crossbones:️:skull_and_crossbones:️

Ik wil zo graag slapen, maar het is nog helemaal licht en dan vind ik het ergens ook zonde van mijn avond

Zelfs als je zoon het defecte gen niet heeft, kan je vriend het nog wel hebben. Dus sowieso je vriend laten testen. En ik zou behoorlijk pissig zijn als het enige pijnlijke voor hem tijdens een zwangerschap een bloedafname is en hij dat ook nog probeert af te schuiven.

2 likes

Ik heb vandaag 4 sollicitaties verstuurd en ik heb er 4 uur over gedaan. Ik ben moe. Ik wil gewoon een baan joh

1 like

Oh dat is ook vermoeiend! Maar vier brieven betekent vier kansen, ik hoop dat er wat uitkomt.

2 likes

Er stapte vandaag een vrouw uit de auto en ik dacht dat het een collega was. Die vrouw was spul uit haar auto aan het halen en ik stond ondertussen een heel verhaal te houden over iets wat ik die ochtend had meegemaakt. Draait diegene zich om en blijkt het dus totaal niet mijn collega te zijn. Hahaha die vrouw helemaal lachen, die had de grootste lol. Ik wist niet hoe snel ik weg moest zijn. :joy:

31 likes

Als die er al je hele leven zit zal het allemaal zo’n vaart niet lopen. En wat anderen al zeggen, die app is ook niet heel betrouwbaar. Je kunt de huisarts er naar laten kijken, maar maak je alsjeblieft geen zorgen! :hugs:

1 like

Ik had net ook een gemiste oproep vanuit de Seychellen! Rond dezelfde tijd als jij. Niet dat ik anders had opgenomen. Wegwezen mafkezen

dankjewel!! :heart:

1 like

Zovee schijt dat ik gewoon in mijn grijze pyjama broek naar de supermarkt ben gegaan

7 likes

Ja ik dus ook!! Zo raar. Gelijk de gemiste oproep verwijderd!!

Ik wandel elke avond een ronde met mijn moeder en zo ook vandaag. Maar nu waren wij aan het wandelen en bleek de avondvierdaagse bezig. Opeens merkte we dat de groep lopers achter ons liep. Dus ik zei nog voor de grap “ha, straks denken ze dat wij ook meedoen”. Dus wij slaan de bocht om, om ze af te schudden maar ja hoor daar kwamen ze aan. Liepen ze ons echt achterna omdat ze dachten dat we ook bij de groep hoorden :sweat_smile:. Dus wij lieten ze ons inhalen want ja straks gingen ze helemaal verkeerd omdat wij “voorop” liepen :eek:. Toen ze ons inhaalden gingen ze ook nog allerlei aanmoedigingen roepen. “Kom op he” en “tot morgen hoor dames”. Nou mooi niet :joy:.

40 likes

Ik heb zo’n zin in chocomel. Heb dat al jaren niet meer gedronken…

1 like

Draag je wel echt zilveren (925) oorbellen? Je kunt het ook af en toe even ontsmetten met pure alcohol, helpt ook tegen ontstekingen.

@sunmoonstars zijn je oorbellen geschoten?
Voelen ze trouwens ook warm aan?

Eerste werkdag na de vakantie viel vies tegen. Het lijkt wel of niemand wat overgenomen heeft.

Ik herken die karaktertrek ook wel in mezelf en houd me soms ook bewust in… weet ook niet zo goed wat je eraan kan doen, behalve beseffen dat veel mensen gewoon anders zijn dan jij. Mensen voeren zo’n gesprekken gewoon uit ‘gezelligheid’ ( sorry vind even geen beter woord) en niet per se om feiten uit te wisselen. Daar zijn ze dan waarschijnlijk helemaal niet mee bezig / voor hen is dat niet belangrijk op dat moment.(Maar in het geval van die beledigde vriend snap in wel dat je het wil weerleggen).

Ik denk ook dat het niet helpt om het te verklaren met een redenatie (inderdaad je voorbeeld van altijd een weerwoord hebben). Misschien kan je zeggen dat je het vervelend vindt dat het zo op hun overkomt, dat je dat niet zo bedoelt en dat je erop probeert te letten? Tenzij je daar geen zin in hebt (om erop te letten), maar dan heb je inderdaad misschien andere mensen om je heen nodig die ook van feiten houden en onjuistheden niet onopgemerkt voorbij kunnen laten gaan :sweat_smile:

Ik ben al de hele dag zoo moe en nu is het bedtijd en lig ik natuurlijk alleen maar het forum te lezen ipv te slapen…