Hahaha ik snap je helemaal. Had gister een vergelijkbare situatie, was een leerling aan het helpen met Nederlands. Titel van het verhaal was ‘Kat kwaad’, werd er gevraagd ‘Welk woordgrapje zit er in de titel?’. Dus die leerling keek me aan van ja weet ik veel en het boeit me niet, en ik dacht ohh pfff kattenkwaad nou ha-ha-ha goeie woordgrap man. Ik zei dus tegen die leerling ja ze bedoelen ‘kattenkwaad’ en we keken elkaar echt aan van nou serieus, echt, deze te flauwe grap zo vroeg in de ochtend. Hij zei ook echt uh nou oke?
Succes vandaag!!
Ik merk echt dat ik beter in Mn vel zit laatste tijd. Terwijl ik nooit in de gaten had dat t ‘slecht’ ging ofzo… meerdere mensen is t opgevallen dat ik veel meer lach sinds het uit is met mijn ex. Zo voelt het ook. Ik voel me echt relaxed en ben ook veel zekerder van mezelf. Voelt goed!
Ik ga morgen voor het eerst in 100 jaar weer naar de kapper om mijn haar te laten verven en ik vind het nu al spannend. Ga voor een balayage met mijn bovenkant in mijn eigen kleur en punten licht, lekker geen last van uitgroei. Ik voel me wel spuit 11 met mijn balayage, dat was echt hip in 2016 en ik besluit nu even dat ik dat wil, story of my life…
aaah dat is echt balen Is er ook geen mogelijkheid dat de naam veranderd kan worden tegen een kleine prijs? Soms kan dat weleens.
@MadameMignon @SuperCoolePinda @Jumpsuit
Maar hebben jullie dan nooit dat blijkt dat een van die vrienden gevoelens voor jullie heeft? Ik ga er nooit vanuit dat dat gaat gebeuren omdat het inderdaad altijd mannen met een relatie (en soms dus zelfs kinderen) zijn en ik ze ook helemaal niet aantrekkelijk vind. Maar toch gebeurt het altijd dat ik op een gegeven moment een liefdesverklaring krijg.
Ik snap gewoon niet wat ik verkeerd doe. Helemaal in dit geval. Toen hij mijn collega werd had ik daar echt moeite mee omdat ik meteen moest denken aan alle mannelijke collega’s waar ik dit soort problemen mee gehad heb in vorige banen. Ik heb het zelfs met mijn baas gehad ergens. Dus ik heb me super zakelijk en afstandelijk opgesteld, terwijl ik helemaal niet zo ben, om maar uit voorzorg die afstand te bewaren. Daar voelde ik me ook weer vet lullig over, want ik was gewoon echt niet leuk tegen hem. Maar ik weet niet hoe het komt dat dit dus altijd gebeurt.
En ik dacht nu, na een jaar, dat dit wel oke was. Maar blijkbaar heb ik ‘het’ weer gedaan. Wat dat dan ook mag zijn.
Maar hoe zorg ik dat ik dit soort situaties niet meer veroorzaak?
Ik heb echt honger en er ligt al een week een stuk tony in de koelkast op mijn werk. Op vrijdag mag dat toch?
Ik vind dat je dit heel mooi zegt! Dankjewel daarvoor.
Ik denk dat ik er gewoon onzeker van word. Want zodra ik met een man werk is dit wat er gebeurt. En ik vind het ook eng omdat het ook al voor nare situaties gezorgd heeft. Daarom ga ik het bij mezelf zoeken want dan kan ik het misschien voorkomen. Maar je hebt gelijk dat je geen invloed hebt op de gevoelens van een ander. Ook al zou ik dat soms graag willen.
Er was pinstoring in de winkel. Klant voor mij ging helemaal uit zijn dak, met een hele scheldkanon erbij. Naast dat ik het heel zielig vond voor de medewerkster vond ik het nog erger dat zijn eigen dochtertje er bij stond. Wat geef je je dochter dan voor voorbeeld. Ik word daar wel verdrietig van, vooral omdat ik het vaker zie. Dan denk ik waar gaat het heen met de wereld dat we zo met elkaar omgaan…
Ik vind mezelf zo stom he dan zeg ik om 11 uur start ik met het huishouden, had echt alle tijd en was om kwart voor 11 al klaar met ontbijten. Maar nu zit ik nog steeds op de bank en heb alleen mn stappendoel lijstje ingevuld
Ben nu pas vanaf gisteravond gestopt met roken en kan wel janken. Ik heb zo’n zin in een hijsje maar moet echt doorzetten.
Ik vorm eigenlijk een groepje met twee vriendinnen (dus met z’n drieën) en we willen al heel lang naar een pretpark. En nu zijn ze vandaag naar een pretpark zonder mij. Haha weet ik dat ook weer …
Heeft iemand ideeën voor een vaderdagcadeau? Ik vind vaders zo moeilijk om cadeaus voor te verzinnen
Ik was net in de stad en allemaal dingen die ik een tijd terug heb gekocht zijn nu in de sale
@voortaan @Polska ja heb gezegd dat ik vind dat ze me op z’n minst hadden kunnen vragen
(ik moet werken vandaag maar ben vroeg klaar) en toen zei ze ‘sorry als je het zo opvat’ hahaha oh nog een grotere ergernis. Dat het dan aan mijn opvatting ligt
Huh hoe zou je het anders kunnen opvatten?
Veel plezier!!
@Polska @Ohappyday @voortaan ja vind het ook echt dom haha en maak dat ook wel duidelijk. Zondag een festival maar heb daar nu ook weinig zin meer in. Als ze gewoon hadden ‘sorry, we snappen het, de volgende keer zullen we het anders aanpakken’ hadden gezegd was het goed maar de reactie irriteert me echt, ook gewoon van ‘nou ja als we het hadden gevraagd had je niet gekund dus ja’.
En nu zijn ze zeker lekker over me aan het roddelen daar
Ik lees het nu net, het is inderdaad niet mogelijk. Bij festivals is het soms wel mogelijk, vandaar dat ik ook dacht dat het misschien bij een concert kon.
Ik wil sporten vandaag maar wat ga ik doen:
- Zwemmen
- Bootcamp
0 stemmers